Miksi aloititte treenaamisen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Modify-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Exän kanssa pistin poikki ja aloin miettimään mitäs hemmettiä sitä tekee tällä kaikella ylimääräsellä ajalla.. Nykyään ei ole vaikea valinta pumppaillakko rautaa tunti vai katsoa tylsistyneenä illalla 3 SP jaksoa ennen nukkumaan menoa :D

Halusin saada pillua. Tässä on epäonnistuttu katkerasti, ihmiset joihin olen tämän harrastuksen myötä tutustunut on kaikki isoja ja hikisiä miehiä.
Viimeinkin rehellinen vastaus eikä sitä iänikuista "halusin voimaa ja jumpasta tulee hyvä olo nönnönnöö" -paskaa.

Haluan näyttää hyvältä, siinäpä se pähkinänkuoressa. En ole koskaan ollut kovin urheilullinen ihminen ennen kuin synnytyksen jälkeen sain jonkun ahaa-elämyksen asian suhteen. Ehkä sekin vaikutti että erosin ja halusin näyttää exälle ja kaikille muillekin, että oon kova mimmi. Laihdutin 20 kiloa raskauskiloja ja tämän jälkeen vielä 10 kiloa kroppaan jo aiemmin kertynyttä läskiä ja sitten mä valaistuin vielä lisää ja innostuin fitness-meiningeistä ja nyt haaveena olisi ensi vuoden bikini fitnessit. Se fiilis mikä tulee kovan ja onnistuneen treenin jälkeen... se vaan on niin mahtava.

Punttailtua ja muutenkin harrastettua tuli nuorempana paljonkin. Sitten koulut ja työt kuljettanu paikkakunnilta toisille ja varsinkin toi viimeisin muutto opiskelujen jälkeen työn perässä katkaisi viimeisetkin urheiluharrastukset melkein viideksi vuodeksi. Siitähän se lähti painokin nousuun istumatyön ansiosta. Toissa talvena puntariin lävähti 100kg jolloin päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja aloin tammikuussa 2011 vain syömään viisaammin ja vähemmän ja kesälomien jälkeen aloitin myös salilla ravaamisen. Nyt puntarin näyttäessä 85kg olen tyytyväisempi.

Eli ihan itseni takia aloin käymään. Vielä on rengasta vatsan seudulla mutta eiköhän sekin tässä kutistu, en mikään himodiettaaja ole kuitenkaan mutta toivon mukaan nuo läskit muuntuu lihaksiksi tässä pikkuhiljaa ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Iänikuinen haave olla "tikissä" Nyt näyttää jo realistiselta..ja tietenki se mitä tossa ylempänä onkin jo pari kertaa mainittu..:D

Sanokaa mitä sanotte, mutta on se hienoa siinä vaiheessa kun jossain vaiheessa tytär sanoo muille hiekkalaatikolla "Mun isi on vahvempi kun sun isi!"

Koska haluan näyttää siltä että käyn salilla. :wtf: Toisin sanoen ulkonäölliset syyt: mieluummin tiukka ja timmi kuin löysä laihaläski.

Exän kanssa pistin poikki ja aloin miettimään mitäs hemmettiä sitä tekee tällä kaikella ylimääräsellä ajalla.. Nykyään ei ole vaikea valinta pumppaillakko rautaa tunti vai katsoa tylsistyneenä illalla 3 SP jaksoa ennen nukkumaan menoa :D

Yhdyn kirjoittajaan, No lilsätään tähän vielä että pysyy ees pikkasen roppa kondiksessa. :)

Kaverit sai houkuteltua mukaan, ihan yksikseen tuskin olisin koskaan lähtenyt. Lopputuloksena se että sen ensimmäisen epämääräisen treenikerran jälkeen jo tehtiinkin soppareita salikortista, kohtapuoliin 4kk aloituksesta ja edelleen sitä mieltä että yksi parhaimmista valinnoista hetkeen.

Mä aloitin alunperin ensimmäisen kerran 15 vuotiaana siksi että olin järkyttävän laiha ja pitkä kukkakeppi, ja edesmennyt isäni harrasti ja rohkaisi mut salille.

Ite kans tuli aloteltua siks ku olin niin pirun laiha ja pieni eikä lihasta ollu nimekskään. No onneks asiat on nyt vähän paremmin :)

Koko ikäni olen ollut kunnon bulkkipossu. Aloitin treenaamisen ulkonäön sekä fyysisen suorituskyvyn vuoksi, tässä tärkeysjärjestyksessä.

isäni harrasti ja rohkaisi mut salille.

Isäni on taas tehnyt parhaansa lannistaakseen minut. Tuollainen turha bodaaminen on kuulemma tyhmää ja sellaiset lihaksikkaat äijät ovat ärsyttävän näköisiä eikä isäni kuulemma pidä niistä. Fyysisellä suorituskyvyllä ei lisäksi ole mitään tekemistä lihasmassan kanssa, eli siis treenata saa, mutta sillälailla, ettei se näy..

Kyllähän se pillun saanti oli päällimmäisenä mielessä ja hyvin sitä sitten saikin, kunnes menin naimisiin.

Ihan oman ulkonäön ja jopa enemmän puhtaan hyvinvoinnin takaamiseksi alotin treenaamaan. Ja vaikuttihan siihen toki kaiken maailman macho-leffat (ja Dragon Ball Z :D). Eli jos jossain vaiheessa sais vaikka ammuskeltua planeettoja palasiks niinku DB Z:ssa. Siinä siro tavoite.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom