Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa-a. Mistähän sitä alottaisi...
-Harrastin telinevoimistelua, rakastin liikuntaa
-14v. sairastuin syömishäiriöön ja oli pakko lopettaa liikunta
-Kun pohjalta lähdettiin nousuun, aloin käymään salilla. Liikunta oli pakkopullaa.
-Tänä syksynä aloitin treenaamaan tosissani punttailumielessä ja syynä on, että liikunta maistuu taas pitkästä aikaa ja haluan kehittyä ja ylittää itseni plus että lihasten treenaaminen voittaa aerobisen 6-0 :D Ulkonäkö muuttuu lisää jos on muuttuakseen. Laihaa musta ei kyllä ikinä enää tule ja hyvä niin.
''että lihasten treenaaminen voittaa aerobisen 6-0''
Heh, tuli tästä yksi uusi motiivi lisää mieleen. Joskus junnuna piti miettiä, että mitä urheilua sitä keksisi, koska tytöthän tykkäsi urheilevista pojista.. Mitään, missä saattoi tulla hiki ei jaksanut, joten kuntosali oli hyvä vaihtoehto! Sinne vähän istuskeleen ja sitten oli mageeta sanoa kylällä, että '' mä olin salilla '' :D
Nykyään saattaa jopa hyvinä päivinä hikikin tulla..
Tuo voimailu on vaan helvetin mukavaa touhua ja tykkään olla fyysisesti vahva. Jännä, että moni treenaa naisten takia..mun mielestä niitä naisia saa kunhan ei ole epätoivoinen. Ihan sama miltä näyttää :wtf: