Miksi aloititte treenaamisen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Modify-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jaa a...Varmaan se etten ollut tyytyväinen omaan kehooni. Nyt olen tyytyväinen, taino, nälkä kasvaa syödessä, vai miten se meni? :puntti:

Jaa-a. Mistähän sitä alottaisi...

-Harrastin telinevoimistelua, rakastin liikuntaa
-14v. sairastuin syömishäiriöön ja oli pakko lopettaa liikunta
-Kun pohjalta lähdettiin nousuun, aloin käymään salilla. Liikunta oli pakkopullaa.
-Tänä syksynä aloitin treenaamaan tosissani punttailumielessä ja syynä on, että liikunta maistuu taas pitkästä aikaa ja haluan kehittyä ja ylittää itseni plus että lihasten treenaaminen voittaa aerobisen 6-0 :D Ulkonäkö muuttuu lisää jos on muuttuakseen. Laihaa musta ei kyllä ikinä enää tule ja hyvä niin.

''että lihasten treenaaminen voittaa aerobisen 6-0''

Heh, tuli tästä yksi uusi motiivi lisää mieleen. Joskus junnuna piti miettiä, että mitä urheilua sitä keksisi, koska tytöthän tykkäsi urheilevista pojista.. Mitään, missä saattoi tulla hiki ei jaksanut, joten kuntosali oli hyvä vaihtoehto! Sinne vähän istuskeleen ja sitten oli mageeta sanoa kylällä, että '' mä olin salilla '' :D

Nykyään saattaa jopa hyvinä päivinä hikikin tulla..

''että lihasten treenaaminen voittaa aerobisen 6-0''

Heh, tuli tästä yksi uusi motiivi lisää mieleen. Joskus junnuna piti miettiä, että mitä urheilua sitä keksisi, koska tytöthän tykkäsi urheilevista pojista.. Mitään, missä saattoi tulla hiki ei jaksanut, joten kuntosali oli hyvä vaihtoehto! Sinne vähän istuskeleen ja sitten oli mageeta sanoa kylällä, että '' mä olin salilla '' :D

Nykyään saattaa jopa hyvinä päivinä hikikin tulla..

Joo, salilla kävijöitä on moneen lähtöön ja osalla se, että tulisi hiki ei tule kysymykseenkään :D Must se on aika huvittavaa. Mä mielestäni treenaan kyllä ihan kunnolla, koska oon aina hikinen ja punanen kun tomaatti kun siirryn suihkujen puolelle. En siis tarkottanut tolla "lihasten treenaaminen voittaa aerobisen" heitolla, että treenaisin lihaksia mieluummin siksi, että voisin pitää 10 minuutin taukoja joka liikkeen välissä, koska aerobisen treenin aikana niin ei voi tehdä.

e: en osaa ilmaista pointtiani selkeästi :D jottei mene ihan offiksi, niin sanotaanpa nyt vielä yksi syy miksi aloitin treenaamisen: se on nannaa!

Päivittelen omaan postiini lisää materiaalia: 9. luokalla ja lukion ensimmäisellä tuli käytyä satunnaisesti salilla isän kanssa treenaamassa jääkiekon ohella ja kavereidenkin kanssa. Treenasin paljon jalkoja, tarkoituksena oli saada parempi tasapaino ja räjähtävyys luisteluun, sivuajatuksen pyöri kuitenkin jatkuvasti voimakkaampi taklaaminen. Sitten viimeisenä varsinaisena kautena polvesta meni sivusiteet + hiusmurtumia sääriluun yläpäähän polvilumpion alapuolelle, jotain täytyi keksiä kun ei jäälle päässyt; aloitin ahkerasti treenaamaan salilla. Siinä kevään mittaan kausi läheni loppua ja joukkue päätettiin lopettaa, mutta olin itse löytänyt intohimon salitreenaamiseen. Polven kuntouduttua jatkoin ahkerasti alkusyksystä heti 2. luokan alkaessa aktiivisen salitreenaamisen, ensimmäisenä ohjelmana Arnoldin G6. Samalla tiellä ollaan ja loppua ei ole näkymässä, intti alkaa tammikuussa, mutta salitreenaamista en sen takia aio laiminlyödä.

En edes jaksa luetella näitä liikunnan iloja ja muita, joten sanon tähän vain että koko ikäni liikkuneena siitä on tullu elämäntapa eikä vois ilman olla. Nyt ravintoasioista ja treenauksesta enempi valaistuneena motivaatiokin on toki kasvanut, ja onhan se itsensä kehittämistä, joka itseäni puskee eteenpäin myös muilla elämän alueilla. Tiedä vaikka joskus innostuis sille alalle jopa kouluttautumaan vielä.

+ Tanssi on itselleni ehkä maailman paras tapa ilmaista itseä ja purkaa tunteita.

Nyt, kun olen saapunut märkänä, nälkäisenä ymsyms kotiin sen vihdoin oivalsin. 743221 Tunnin piina vitun helvetti on ohi, olen alitajuntaisesti treenannut päihittääkseni saatanan. Tänään se perkele kävi moikkaamassa, vihdoinkin voitin sen.

Ryyppäsin, poltin ja juhlin reilusti päälle viis vuotta vaikka koko ajan takaraivossa kolkutti et suvussa on noita sydänsairauksia ja isän puolelta melkein kaikki alkoholisteja jonka takia ei olla enää minkäänlaisissa väleissä. Sitten ku onnistuin sörssimään "elämäni naissuhteen" ja yhden kaverisuhteen noiden asioiden takia ni päätin et hommaan on tultava stoppi. Ensin loppu polttaminen kolme vuotta takaperin ja tuli lenkkeily, pikkuhiljaa lenkkeilystä vaihdoin salille koska rupes se 183cm/alle 70kg ruohonkorsi vituttamaan kun kaikki vaatteet oli hihoista liian lyhyitä, mut muuten helvetinmoisia telttoja eikä jaksanu kunnolla kantaa ostoskasseja kaupasta himaan.

Nyt kesällä loppu juominen (toivottavasti lopullisesti koska rupes olee sunnuntait henkisesti niin hajottavia). Painoa tällä hetkellä 94kg, kuvien perusteella päkki erottuu yhtä hyvin/heikosti mitä kolme vuotta takaperin eli lopulta aika hyvin kolmen vuoden treenillä lihaa tarttunu. Viel jos sen maagiset 6kg sais et voi kerran elämässään kattoa puntaria päälle 100kg lukemissa:D Sit vois 10kg tiputella läskeistä pois (jos jaksaa ja löytää motivaatiota) ja kerätä voimaa & kestävyyskuntoa lisää ni ois aikalailla hommat hanskassa:puntti:

Mä olin 10-vuotias kun ekan kerran koulun punttisalilla kokeilin nostaa painoja ja olin jo ikäisiäni vähän vahvempi kun olin jo 6-vuotiaasta pelannut fudista ja sit jäin siihen koukkuun:puntti: Ja oon kyllä treenaillu paljon muitakin lajeja mut aina tää salitreeni on ollut mukana:hyper:

127 hyvää syytä oli aloittaa. Tarkoitus päästä joskus viel siihen kuuluisaan neuvolaan punnittavaksi. Eikä se julkisilla paikoilla ilman paitaakaan oleminen huono ole.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vuoroviikko huoltajuus, vapaat sillon kun olen iltavuorossa niin eipä sillon pääse kavereidenkaan kanssa löpisemään paskaa kun kaikki muut on töissä, siitä se ajatus sitten lähti.

Aloitin treenaamisen pt:n kanssa, koska pelailen lentopalloa. Lähinnä lähdin lisää ponkkua ja iskuvoimaa (ja tietysti vähän enemmän lihaa varteen) salilta hakemaan. Toinen syy on se, että yksinkertaisesti pidän itseni haastamisesta. Se väsyneen onnellinen fiilis ja tärisevät lihakset treenien jälkeen. :haart:

Ihan alkujaan salille minut vei kai lukion kuntosalikurssi, ja sitten salille tuli mentyä poikakaverin kanssa ja jotenkin salille aina palasin. Nyt aktiivisesti aloin treenaamaan kun tulin vaihdosta, huomasin miten helppoa salille meno lopulta on, ei tarvitse mennä minkään aikataulujen mukaan ja minua motivoi moni juttu, tietty kaunis vartalo tavoitteena, mutta myös terveysasiat ovat lähellä sydäntä enkä halua laiminlyödä omaa kroppaani.

Tuo voimailu on vaan helvetin mukavaa touhua ja tykkään olla fyysisesti vahva. Jännä, että moni treenaa naisten takia..mun mielestä niitä naisia saa kunhan ei ole epätoivoinen. Ihan sama miltä näyttää :wtf:

Koska olin paska kaikessa yläasteella ja joku kurssi oli valittava. Eikä matikka 7h/viikko kiinnostanut. Sali koukutti heti, hyvänolon ja onnistumisen tunne saavutettu :hyvä: . Nyt 6 vuotta kyseisestä tapahtumasta ja sain puoli vuotta sitten tilaisuuden uudelle harratukselle ( Syksy = Moottoripyörä talliin = nyt jumalauta jotain tekemistä ) joten salillakäyminen alkoi taas.

Tuo voimailu on vaan helvetin mukavaa touhua ja tykkään olla fyysisesti vahva. Jännä, että moni treenaa naisten takia..mun mielestä niitä naisia saa kunhan ei ole epätoivoinen. Ihan sama miltä näyttää :wtf:

Saahan niitä naisia jos osaa puhua. Eri asia sitten minkä näkösiä :D ohan se nyt ihan selvää että kroppa vaikuttaa asiaan.

Itellä punttaamiseen innosti kilpailu itteä ja kavereita vastaan.

Kyllä se itsensä rääkkäminen on vaan niin pirun hienoa ja olo treenien jälkeen vielä mahtavampi.En tiedä miksi joskus aikoinaan tuli tuo lopetettua vuosiksi...
Niin ja ei ole kivaa olla lihava.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom