Miksi aloitit bodauksen/voimailun?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mase
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
53kg 173cm ei ole mies.
eikä myöskään 48kg 175cm.

Toki olin luokkamme heikoin yksilö, kasilla 154cm/36kg
tätä "paremmaksi" ei kukaan vedä ;)

ps. tunnen erään tyypin joka jäi yläasteella tangon alle.

Itsellä tuo on alkanut ihan kuntoilun vuoksi.Ei siihen ole mitään suurempaa syytä.Hyvän olen tavoittelua.

Eka kerta salilla oli joskus 8-9 vuotiaana; penkistä nousi 25 kiloa :thumbs:

Koska kasvuiässä alkoi tulla mahaa, arvelin parhaaksi aloittaa jonkin liikunnan. Varsinainen punaaminen alkoi joskus 16-17 vuotiaana ja ekat vuodet varmaan aivan :david: menetelmillä.

Nyt nostelen, että kunto säilyy hyvänä, kehityksen kanssa mielellään.

Äijät on kyllä ollu aika lahjattomia penkkaajia. Itse otin 7.luokalla 70kg noin kuukauden treenillä. Sitten harrastus jäi ikävä kyllä moneksi vuodeksi. :( :itku:

173,5 cm/55kg.

Toinen iso syy on se että tää laji toimii niin hyvänä hyvänolon antajana/henkireikänä että ei tätä ilman voi enää elää kun on tähän päässyt sisään. Kaiken irti repimisestä, itsekurista ja itsensä pakottamisesta eri suorituksiin saa todellista tyydytystä ilman krapulaa tai laskuja.

Ja tähän vielä lisänä tulee se lihas jota saa ikään kuin ekstrana.

Originally posted by PattiPete
Äijät on kyllä ollu aika lahjattomia penkkaajia. Itse otin 7.luokalla 70kg noin kuukauden treenillä. Sitten harrastus jäi ikävä kyllä moneksi vuodeksi. :( :itku:

Mutta mun mopo kulkee kovempaa kuin sun. :david:

Originally posted by vitvall
ps. tunnen erään tyypin joka jäi yläasteella tangon alle.

Noniin, pitkällisten etsimisten jälkeen löytyi joku minua heikompi.

Kuinka paljon ko. jannu nykyään penkkaa?

Reilusti ylipainoinen jässikkä olin ylä-asteella ja lukiossakin.
Yläasteella hieman hapuilin punttien parissa, mutta lukiossa
otin niskasta kiinni ja aloitin kunnollisen salitreenin. Oi niitä aikoja, kun verenmaku suussa 20 asteen pakkasessa lenkillä, neljästi viikossa salilla ja aamupalaksi greippimehua ja kahvia, 20 minuutin kuntopyöräilyn jälkeen. Ja Met-RX:ää joka päivä.. Ja parikymmentä kiloo fläsää lähti..

Harrastus alkoi kun perheeseen tullut isäpuoli (nuorempana 130kg mohkale roinien avulla) sanoi että susta voisi tulla nyrkkeilijä kun sulla on noin pitkät kädet, tai sitten voisit kasvattaa lihasta, miltäs kuulostaa?

Siitä sitten vaan, seuraavana päivänä hain toisesta kämpästä Tunturin penkki-talja-jalkalaite vitkuttimen ja rupesin veivaamaan, ja toisena päivänä tuosta ideasta haettiin luontaistuotekaupasta nutriplussan protskua ja maltoa. Taisin olla tuolloin 14 vuotias, samainen Tunturin laite seisoo yhä nurkassa koristeena, nyttemmin kotitreenit sujuu harrastusta varten laitetussa autotallissa jossa pelit ja vehkeet viimosen päälle. Nutriplussan protskua ja maltoa tulee yhä nykyäänkin litkittyä palautusjuomassa. :)

Edellytykset harrastukseen oli todella heikot, kaikki sanoo että oli heikko ja narukäsi, mutta nyt on kyse todellisesta heinäseipäästä, 186cm / 57kg, olkavarsi oli alle 25cm muistaakseni ja jalat oli länkisääret, hontelot luutikut ilman lihaa. Koulun liikuntatunnilla kaverit iski 40kg penkkiin, ja siitä sitten nostelemaan - noh, jäi rinnalle niin että pamahti ja kaverit apuun... Niin käy kun kasvat murrosiän alussa suuren määrän senttejä vuodessa, et käy 3 vuoden aikana kouluruokailussa (miksiköhän..jaa-a) ja syöt n. 1 aterian päivässä ja aamulla vähän muroja.

Nyt näyttää jo valoisammalta. :)

urheilu on ollu osa elämääni koko sen lyhyen ajan.on tullu harrastettuu mm. jääkiekkoa,futista ja kamppailulajeja.

kun olin reenannu about 5 vuotta muaythaita,rupes tulee selkä vaivoja ja fysioterapeutti kehotti menemään salille ja sitä polkua on tullu nyt tallattuu reilu vuos.

ajan mittaan tavoitteet muuttu voiman ja massan hankintaa ja muut harrastukset sai jäädä.

reeni motivaatiota saa sit ku vilkasee peiliin ja katselee rimpulaa olemustani (174cm 70kg)

Niin käy kun kasvat murrosiän alussa suuren määrän senttejä vuodessa, et käy 3 vuoden aikana kouluruokailussa (miksiköhän..jaa-a) ja syöt n. 1 aterian päivässä ja aamulla vähän muroja.
kuulostaa tutulta :rolleyes:

Kuinka paljon ko. jannu nykyään penkkaa?
ei tietoa. tyyppi muutti pois enkä ole häntä sen jälkeen nähnyt. hän oli todellinen kynäniska.

Jätkäthän on kaikki ollu jotaa 50 kilosii kukkakeppei :eek: , en sillä etten mäkii ois :) Ite olin 15-vuotiaana 70kg ja 180cm, eli aivan sama kuin nyt (16-v).

Syy miksi alotin punttailun on: en halua olla enää heikko kynäniska!! S**tana!! Haluun nauraa heikoille kynäniskoille ja olla iso ja vahva, mä haluun kehdata kävellä kadulla hihaton paita päällä! Ja ensi kesänä ois tarkotus tehdä niin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom