Miksi aloitit bodauksen/voimailun?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mase
  • Aloitettu Aloitettu
160cm ei ole miehen mitta.
Viimeinen niitti oli kun menin uuteen kouluun ja ihmiset ei tuntunu saavan selvää sukupuolesta. Ymmärrän hyvin että joskus voi mennä veikkaukset pieleen, mutta kun tuntui että suurin osa oli väärässä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon ollu 16v asti koko elämäni läski. Luulin että punttiksella laihtuu joten tuli käytyä siellä sitten useesti ja samalla lenkkeilyä. Ja kyllä kannatti.

Kaverit houkutteli kokeileen ja sille tielle on jääty.. muutenkin vitutti se läski-laiha lookki. Nyt olen enää vain läski :)

Mua kiusattiin tos yläasteella ja en saanu pillua. Halusin et saan kunnioitusta ja pillua niin eka hommasin tribaalit paitaan, mut ei auttanu. Sit hommasin tapoutin paidan mut ei sekän auttanut. Sit löysin pakkikselta ttt-ketjun käsien kasvatukseen ja lopulta hinkattuani sitä puoli vuotta ja hankittuani "saunan takana on vielä tilaa" -paidan niin vittuilu loppui. Nyt asiat on paremmin; olen kalju ja ruma 24/7 hc-punttiläski ja pillua ei edes tee enää mieli.

Olin huono ja heikko. Vieläkin olen huono. Naisia en saanut, enkä maailmaa valloittanut. Tai sain yhden ja menin naimisiin, mutta ei se puntista johtunut. Tai mistä näistä tietää. Nykyisin olen omasta mielestäni kohtalaisen vahva, mutta en tarpeeksi, eli se sama matka jatkuu. Matkalla arjalaiseen supermieheen.

Alun perin rupesin joskus nostelemaan punttejä että lentäs sitten urheilukentällä keppi pitemmälle. Silloin tein muistaakseni pelkästään pystypunnerrusta ja kyykkyä(omalla painolla) sekä tottakai hauista:D

Sittemmin tais tulla Arskan ja Syltyn leffoista semmonen oli että ois kivaa jos itelläki ois lihaksia

Yleisurheiluaikoina tuli puntti aloitettua ohjattuna harjoituksena joskus viidentoista ikävuoden paikkeilla muistaakseni. Yleisurheiluharrastuksen olen sittemmin lopettanut, mutta puntilla on tullut käytyä sen jälkeenkin. Nykyisin kuitenkin tuntuu siltä, että punttis tulee kokomaan jäämään pois kuvioista, sillä kaikenlaiset kehonpaino- ja voimistelujutut ovat alkaneet kiinnostaa enemmän kuin rautojen kolistelu.

Isäni on aina ollut iso (190cm/105kg), ei mikään bodari, mutta voimaa löytyy niin maan pirusti. Ihailin nuorena ja ihailen edelleen sitä kuinka hän tekee kaiken korjauksen ja muun rempan itse. Olin koko ikäni auttanut isää kaivuuhommissa, painavien esineiden siirrossa sun muussa. Sitten eteeni tuli Arnold Schwarzeneggerin elämänkerta jonka luin ja lähdin salille 14-vuotiaana. Olen aina miettinyt että miehen pitää olla mies eikä mikään ohut riisikeppi :), koska elämässä ei yksinkertaisesti pärjää ilman voimaa ja massaa.
Samalla linjalla sitä ollaan edelleen, tarkoituksena saada niin paljon lihasta kuin laki sallii.

Viimeksi muokattu:
Lähes 30v laihaläskinä riitti. Mua on aina kuvailtu lähinnä "kivaksi" ja "söpöksi", homotkin koittaneet pokailla. Jossain vaihessa tätä elämää olisi kiva vielä ola iso ja MIES.

koska sylvester stallone

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom