Miksi aloitit bodauksen/voimailun?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mase
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joskus tuli kärsittyä hienoisesta identiteettikriisistä ja kaipasin jotain pysyvää,jotain säännöllistä. Koulu ei siis sopinut tähän, tarvitsin nimittäin samalla jotain missä saa ajatella muutakin kuin koulun kirjoja (en kyllä väitä että olisin niitä koskaan järin edes miettinyt saati kuluttanut).
Aloitettuani mietin,että montakohan viikkoa tämä innostus kestää.No,reilu vuosi on nyt takana ja Viimein ehkä vähän huomaa jotain tapahtuneen. Nyt kovasti haaveena saada kaunis ja muokattu kroppa,ehkä jopa joskus lavallekin kiipeäminen on mielessä kummitellut.
Paniikki vaan iskee päälle kun yhtäkkiä paikkakunnalta menee kaksi salia nurin ja ainoa jäljellä oleva on eläkeläisille tarkoitettu kuntoutussali,jonne opiskelijalla ei ole minkäänmaailman varallisuutta..

syyskuu 2001. Ikää 24, pituutta 185 ja painoa 64. Elämänhalu kateissa sairastelun vuoksi ja penkkimaksimi alle 40...

Kaveri painosti lähtemään salille. Reilussa vuodessa tulikin painoa vajaat 15 kiloa lisää...

Olin aina ollut urheilullinen ja keskimääräistä vahvempi. Yläasteaikana tutustuin muutamaan vanhempaan kaveriin, jotka reenasivat kunnolla ja kovaa. Siihen aikaan kun punttiharrastus vasta alkoi kasvattaa suosiotaan ja kovia jätkiä ei kasvanut joka oksalla, he olivat vielä melko legendoja meillä päin. Minunkin piti tietysti kokeilla, ja hyvien alkutulosten ja kaverien innostamisen ja mallin takia harrastus lähti käyntiin. Mahdollinen tuleva kehitys on aina ollut hyvä motivaattori, eikä se treenin aikainen ja jälkeinen hieno fiiliskään ole hidastanut. Harmi vain, että elämäntilanteiden muutosten ja oman saamattomuudenkin takia harrastus väheni vuosiksi.

Nyt vanhemmiten iski uusi motivaation puuska. Pakko saada jotain aikaiseksi, nyt jos koskaan. TAHTOO KEHITTYÄ!!!

Ihan sattumalta. Vaihdoin hiljattain duunia ja uudessa duunipaikassa on ilmainen sali. Ajattelin että pakko ottaa edusta ilo irti, kun liksakin on niin paska. :rolleyes:

Nojoo, eiköhän tätä harrastusta tule vielä jatkettua vaikka duunipaikassa ei jatkossa salia olisikaan. Ihan hyvin on homma lähtenyt liikkeelle, jotain kehitystä on nähtävissä, vaikka voimaa ei olekaan järin tullut.

Bodaus/voimailu tuli omalla kohdalla eteen ihan lajiharjoitusten kautta (paini) ja sille tielle on jääty. Ensimmäiset kerrat joskus yläasteella lätkää pelaavan kaverin kanssa mentiin rautaa pistämään solmuun, onneksi sillä oli ihan kunnon ohjelma jota sitten tein hänen kanssaan. En ilmeisesti tarpeeksi hyvin koska nyt sama tyyppi pelaa ensi kaudella jokereissa ja minä vielä väännän rautaa solmuun salilla ;)

Niin ja olisihan se kiva olla iso ja vahva, kun kaikki kaveritkin on :)

:haart:

Mä olen pienestä pitäen ihaillut lihaksikkaita miehiä, mutta olin itse luikku nuorempana.
Motivaatio oli helvetinmoinen.
Kaverit vittuili ettei tosta mitään tule kunnes rupes tulemaan ja turvat meni kiinni ja alkoi mielistely.
Kovissa sarjoissa kuulin paskapuheet päässä ja sarjan jälkeen nousi vittumainen hymy huulille.
Saleilla aina ollut kannustava ilmapiiri, varsinkin alkuaikoina.
Se oli kova juttu kun isot äijät tsemppas 15 vuotiasta että vielä menee.

:kippis1:

Salilla alan käymään tuossa reilun parin viikon päästä. Luultavasti monnarilla Jyväskylässä kun pari kaveriakin siellä itseään piiskaa.

Syy miksi alan käymään on kai se, että alkoi epäilyttämään, että onkohan mitoiltaan 187/80 oleva mies oikeasti mies. Jos koettaisi opiskelujen loppuun mennessä hommata 10-20kg lisää. :whip:

Ja jos vaikka naisetkin tykkäisi vähän enemmän. ;)

Ei ainakaan naisten takia, jos jotain alkaa itsessään muuttamaan naisen/naisten takia niin alamäki on alkanut, pahasti yleistäen.

Itse aloitin nostelemaan kun voimat katosivat 10 kg:n painonpudotuksen jälkeen.
Ja on tuota crossiakin kivempi välillä ajaa kun ei tarvitse pitää taukoa minuutin kaasuttelun jälkeen..

Kyllä on pojilla (ja tytöillä) kunniallisia syitä treenin alottamiseen.
Noh.. onneksi ei oo kaikilla.

Mun ura alkoi, kun tyttökaveri jätti.
Silloin päätin, että seuraavan kerran ku se näkee mut, niin siltä nyrjähtää aivot, koska oli päästäny irti näin täydellisestä miehestä.

Eli aloin käymään salilla, jotta saisin täydellisen vartalon ja entinen tyttökaveri olisi tajunnut tehneensä virheen.

---Mikä sitten on tulos?
Jaksoin käydä salilla puolivuotta. Tulosta tuli hyvin, kunnes intti katkaisi kierteen.
Intin jälkeen olin niin rikki ettei kukaan (makasin 3kk, sängyssä ku ylös ei päässyt selkäkipujen takia)
183cm/64kg oli lähtötasot,
Nyt siis treenaan, vain jotta selkä pysyy kunnossa ja työkyky säilyy.

Suurin syy aloittamiseen oli se, että olin jo valmiiksi suht. vahva.
Ajattelin, että tähän olisi lahjojakin ja kun 3 kuukautta sitten meni omalla painolla 34 leukaa niin itseluottamus oli aivan huipulla. Sitten vaan tuli puntille lähdettyä ja nyt siitä on tullut jo rutiini ja lähes pakkomielle.

No isän jalanjälkiähän siinä seurattiin. Voimanosto on kokonaisvaltaisesti elämäntapa ja salilla käydään rakkaudesta rautaan.:thumbs:

Originally posted by saarnamies

Silloin päätin, että seuraavan kerran ku se näkee mut, niin siltä nyrjähtää aivot

:lol2: ...nyrjähtää aivot, hillitön termi! :D

Mors.

Mä olin seiskalla 6vkoa ns. lantioalaraajakipsissä ja ku pääsin pois niin painoin 37,5kg. pituutta en muista mutta sitä kertyi loppupeleissä 171cm ei ei voi paljoa olla. siinä todellakin oli polvi levein kohta jalassa. sit epäsäännöllistä treeniä (lähinnä tosin kuntoutusta) yms vuositolkulla ja nyt vuosi ihan tosissaan. kyllä se pidemmän päälle rupes vituttaan käydä fysikaalisessa hoitolaitoksessa ku kertoja rupes oleen tuolla 300 paikkeilla. ja ne ei todellakaan ollu voima/body harjoittelua.

kyllä se suurin syy on että näyttäis urheilulliselta ja pysyis kroppa kunnossa.

Kyllä se kipinä lähti jo ala-asteelta,kun käytiin liikuntatunneilla kolistelemassa(=kisattiin penkissä!)Olin neljännellä ja hävisin yhdelle viidesluokkalaiselle...silloin ajattelin että tuolle vielä näytetään!Kasilla voitinkin sit jo silloisen liikunnanopettajan,äijä näytti vähän siltä,et ois hieman hävettäny/vituttanu :)

Originally posted by Jullikka
Kasilla voitinkin sit jo silloisen liikunnanopettajan,äijä näytti vähän siltä,et ois hieman hävettäny/vituttanu :)

:offtopic: mutta kuitenkin meillä oli kasilla liikunnan opettaja joka taisi ottaa penkistä kokonaiset 70 kg, aikuinen mies vielä. Parhaimmat oppilaat nosti 90 kg, joten voitte kuvitella että ei opelle paljon respectiä herunut. Muutenkin oli melko :david: ukko.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom