Miksi aloitit bodauksen/voimailun?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mase
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla innostus alko intissä liikuntakoulutuksen yhteydessä. Ekaa kertaa salilla ja meikä oli tietenkin ihan hukassa, että mitä siellä pitäis tehdä. No onneksi myöhemmin tupakaveri sitten lähti neuvomaan liikkeiden oikeita suoritustekniikoita. Kiitokset sulle Iso A! :)

P.S. Tolla Iso A:lla ei sitten ole mitään tekemistä noiden ruhlin postaamien linkkien kanssa, vaikka sieltä löytyykin kaikenlaista isoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koska olin lanka ja koska pidin treenaamisesta (ja yleensä muustakin rasittavasta pumppailusta, säätämisestä ja urheilusta). Parin kolmen ekan vuoden aikana en kasvanut kun jotain 2 kiloa 63->65 kun oli muuta liikuntaa niin vitusti kymmeniä tunteja viikossa mutta se ei haitannut motivaatiota koska kasvaminen on vain yksi bodauksen positiivisista puolista.

Ite olin todella lihava nuorena, Sitten yks päivä katoin peiliin ja ei ollut kovin kehumista kropas joten päätin et jotain pitää tehä.
Sitte ylä-asteel tuli liikunta tunnilla käytyä salilla ja sen jälkeen oli mahtava olo, joka kannusti liikkumaan. Tosissaan aloin treenaa lukion ekalla kun kisiksessä nousi 50kg, noin 75kilosena, yks toinen luokkalainen nosti joku 75kg vau!.
No lukion päätteessä nous 105kg, 80kilosena. (kaveria enemmän:))persepenkis:thumbs:

Oli iha kiva kuulla kaverilta, jätkä on muute laihtunu iha saatanasti siitä mitä olit joskus ala-asteel.

Penkistähän se kaikki alko... Tavoitteena on olla iso ja vahva.
Ties vaikka joskus eksyis lavalle.

Ihan pienestä pitäen on tullu harrastettua futista/lätkää/yleisurheilua jne.
Ensimmäistä kertaa menin salille noin 12 vuotiaana jolloin tuli käytyä kerran viikossa ja aina 3 tuntia kerrallaan tietenkin.
:D

Sitten tossa vuos sitte salikärpänen puri ja nyt koitetaan kovasti kasvaa ja voimistua.

Olin heikko :(
185cm 65kg 16v :(

6kk reeniä ja Ravintoa (suht oikea ohjelma kiitos Pakkis ja #punttis) niin tuli 10kg lisää painoa , Nam.. punttaus jatku viel vähän aikaa, mutta Kamppailulajit on vienyt nyt sydämeni (WT ja Hkd)

Ps:tuo hulkin viesti oli ihan ygönen :D

:david:

täytyy myöntää rehellisesti, että oma ulkonäkö huoletti ja sille täytyi tehdä jotain. muutenkin, treenaamisesta on tullut lähes elämäntapa ja paljon enenmän kuin vain hyvä harrastus.

9. luokan keväällä penkistä hurjat 50 kiloo hirveällä vääntämisellä.
sillon päätin ettei mulle aikuisena ainakaan voiman ja koon puutteesta vittuilla.;) :thumbs:

Originally posted by PsychoPred
Miten sait noin paljon agrea aikaisex? Haukkuxe sua fäggärix ja kynixex?
:thumbs:

Ei se mua haukkunu kyniseX tai matoseX. Mua vaan vitutti kun se ei noussu! :D

Ja muuten kasiluokallahan ollaan n.14- vuotiaita. Ja tuon penkkikokeilun jälkeen en rautaan koskenu, paitti sitten kun aloin salilla käymään 17-vuotiaana. Ja tuolloin oli penkissä samat raudat..

Tuolloin pelasin lätkää ja pojassa oli mittaa 175cm/60kg. Mulle sanottiin, että en kaukalossa enää pärjää kun olen niin muikku.

Siitä sitten lähdin salille, ja siellä treenasin vuoden lätkän ohella kunnes lätkä sitten jäi ja keskityin vain pelkkään punttaamiseen.

Nykyiset mitat ovat 176cm ja 137kg. Ei varmaan enään vanhat seurakaverit tunnistais jos vastaan kävelisivät..

Kaukalossa vasta rumaa jälkeä syntyiskin kun alettais runttaamaan ukkoja laidan ja paistiksen väliin! :thumbs:

Tosin se oli yks vitun kova spurtti kaukalon toisesta päästä toiseen ja vaihtoon! Jossain laitakahinassakin sen kun vaan nostais ukkoja yli laidan.. :lol2:

Hei hipit! :piis:

-edit-

gotto: Mistä toi sun sigu?

öö eiköhän se silloin joskus kun olin iha pieni jotai 3 tai 4 ni mun faija teki mulle käsipainot puusta, siitä lähtien ollu koukussa.

oottepa jotkut ollu kumman keveitä ihmisiä mä painoin 50kg jo 4 luokalla enkä ollu hirveen lihava.

Originally posted by paistijauheliha
Ootpa sinä vieläkin kumman keveä.. ;)

itse asiassa eilen meni 100 rikki mutta seki johtu siitä että toinen viikko bulkista on menossa toi 96 oli alle 10 rasvoilla

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom