Miksi aloitit bodauksen/voimailun?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mase
  • Aloitettu Aloitettu
Et saisin hakattua exäni joka hakkas mua eikä päästäny pois suhteesta.

Minäkin haluaisin hakata exäni ja myös sen uuden poikakaverin. Minä taas jouduin suhteesta ulos haluamattani. :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päätin aloittaa uuden harrastuksen ja punttisali oli mielenkiintoinen ja hauska vaihtoehto. Sitä kun aloitin tekemään niin koukkuunhan sitä jäi, huolimatta 'väärästä' treenaustavasta. Lihakset ja voima tulee mukavana lisänä :D

olin koulu kiusattu 7-9 luokilla:( joten päätin että seuraava joka vattuilee ottaa rankasti turpiin:evil:
Nykyjään kaiken takana on nainen ;)ja muutaman vuoden päästä oleva intti siintää silmissä sekä turvallisuus alan opiskelijana salista on tullut intohimo:whip:: vaikka se ei pakollinen olekkaan:rock:

Ei tainnut itselläni sen syvällisempää johdatusta lajin pariin olla, kuin tyytymättömyys oman kropan löysyyteen. Ruumiillista työtä en ole kummoisemmin tehnyt koskaan ja lisäksi pahimmat nörttivuodet takasivat, että lihas pysytteli visusti piilossa. Lisäksi hartioiden kapoisuus ja taas lantion leveys ei vastannut käsitystäni miehekkäästä ruumiinrakenteesta. Motiivina siis oli ja on edelleen kropan ulkonäön fiksailu, sitä kautta myös vaikuttaminen fyysiseen minäkuvaan ja itsetuntoon.

Ja täytyy sanoa, että ihan hyviä fiiliksiä olen tästä lajista saanut. :)

Mietin jotakin harrastusta ja sali vaikutti sopivalta. Ei tarvitse juosta aikataulujen perässä.

Sain sellaisen ohjeistuksen, että polvet jaksaisivat paremmin jos reisissä olisi enemmän jerkkua. Selkäkin oli varsin huonossa kunnossa, sinnekin siis lisää voimaa. Näiden ohella on ollut tarkoitus viettää kivaa aikaa, sen kummempia tavoitteita ei ole.

Suurena plussana: Salin myötä elämänlaatu on noussut selvästi, kun entinen syömishäiriö on jäänyt unholaan.

Kynis en halunnu olla, joten alotin käymää salilla tosin vieläkin oon kynis :david:

Olin 70kg /182cm paskan fysiikan omaava ruipelo ja halusin tehdä asialle jotain. huomasin kehittyväni tässä uudessa harrastuksessani hyvin, tosin kun vanhoissa ja sillä tiellä ollaan oltu.

broidin mukana joskus kauan sitten,sit alko kiinnostaa nii perkeleesti ni ei auttanu ku ostaa kortti/avain salille ja mennä raudottaa:hyper:

Joskus lukioaikoina tuli käytyä ihan muuten vaan heiluttelemassa rautoja. Nyt kun aloitin kunnolla (lue: ruokavaliokin kuntoon), niin se kyllä lähti siitä, kun kesän lopulla huomasin, että läskit ei ollu irronneet edes vitunmoisella nälkäkuurilla Italiassa ;)
Dietin kautta innostuin siis.

Vastaan teidän kaikkien ja itseni puolesta:
Pienimuna ja itseluottamuksen puute.

taisi mennä niin että kyllästyin isoon mahaan ja läskiin, ja rakastuin lihaksiin.
sain myös ite lisä potkua kun avokki kävi salilla ja alko näkeen tuloksia.. :D
nyt mennää rautaisella tahdolla salilla!:rock:

Joskus yläasteikäisenä halusin nostaa enemmän penkistä. Sitten pikkuhiljaa kun alkoi ymmärtää jotain koko touhusta ja koko kropan treenaamisen merkityksestä, vei homma mukanaan. Nykyään punteilla käyminen on niin totuttu juttu, että saan jonkinlaisia vieroitusoireita (huono omatunto jne.) jos en pääse muutamaan päivään treenaamaan.

Huono itsetunto ja itseluottamus.

Se oli viimeinen pisara, kun intissä tuli pientä kähyä ja sellanen 165cm 65-70kg rimpula paiskoi minua ympäri tupaa miten tahtoi.
Aloitin treenaamaan muutama päivä sen jälkeen kun pääsin intistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom