Miksi aloitit bodauksen/voimailun?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mase
  • Aloitettu Aloitettu
Olin 172cm ja 52kg. Aina luokan pienin ollut ja viimeinen pisara, kun mummoni kehotti salille menemään. :hyper: nyt puoli vuotta treenailtu ja reilu kymmenen kiloa lisää painoa tullut :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jonkin näköinen "mulle ei vittuilla" on jääny päälle parin vuoden takaa.. siitä se sitten lähti, kaverin kanssa mentiin ekan kerran salille ja oli pelkkää pelleilyä pitkälti.. sitten äiti tilasi ohjauksen ja siitä lähtien on sitten väännetty..

Halusin yksinkertaisesti lisää voimaa vartaloon, koulussa sain usein kuulla vittuilua ruipelosta vartalostani. Alussa punttaaminen tuntui tuskalle, mutta nykyään saan aina purra hammasta välipäivinä kun ei pääse salille. :D Ja voimatkin kasvanut todella paljon, ja vartaloonkin tullu vähän muotoa.:)

Mää rupesin treenaamaan sen takia että voisin palauttaa bodareita maanpinnalle jotka luulee että ne ansaitsee kauheat rispektit siitä että niiden lihakset on täynnä kuumaa ilmaa.

quote:Arvostus. Saan pienemmät kaverit hiljaseks ennen, kun he edes haluavat leijua jostain minulle. Lihasten takia nään itseni arvokkaampana, kun 20 vuotta kitaraa soittaneet pellet jotka pitävät itseään jumalina naisten edessä. Muutenki näyttää siltä että isoja kavereita aina kunnioitetaan ja niitä katsotaan ylöspäin. Työnantajat saavat myös hyvän ensivaikutelman kun näkevät että olen tosissani urheilija ja lihaksikas.

Ei tarvii hävetä mitään enää! Teen mitä haluan, missä ja milloin haluan. Kukaan ei tule sanoo mitään paitsi poliisit tai baarien poket. Baarien poketki luulevat olevansa jumalia kun ovat vähän muita isompia. Tekisi mieli haistattaa niille paskaa aina mutta en voi mitään. Jotkut ovat toki hyviä tyyppejä ja nöyriä. Pitää olla nöyrä vaikka olisi kuinka iso!/quote.

Paikallisella hallilla, jossa oli myös sali lumijoella, jossa kävin heittelemässä/potkimassa/lyömässä palloa n. 5 vuotiaana ja sitten siellä salilla oli semmosia "isoja" kavereita n.170-180/85 (:david:) jotka oli niin komeita ku naama punasena siellä veteli penkkiä :dance:

Sitte äitin matkaan menin 10 vuotiaana salille ja vetelin hauista käsipainoilla, niin monta ku meni. Muistelen että 8 kiloa oli killeri, kun ei menny ku 10 kertaa.

Sitte muutin rovaniemelle 14 vuotiaana ja vanhat harrastukset jäi (Taekwon-do, satunnainen sähly jalkapallo ja jääkiekko) ja Isä oli sitä mieltä että pitäis joku harrastus saaha, ja synttäri lahjaksi se osti mulle puoli vuosi kortin Nautilukseen, siellä tein iloisesti puoli vuotta laitteilla kaikkea, en todellakaan tangolla mitään, edes penkkiä. Paino nousi mukavasti kymmenellä kilolla n. kuukaudessa tuollakin (olin joku 175/62 ku alotin puntin)
Nyt aloitin vuosi sitten uudestaan puolen vuoden tauon jälkeen uudestaan, tehden mahd. vähän laitteilla ja mahd. paljon vapailla panoilla. Painoa tullut toiset 10 kiloa ja alan jo näyttämään ihmiseltä :D

Ketä sitä mun sali innostuksesta kiittäiskään?:rolleyes:

Isot pojat kiusas yläasteella...:whip:
Eipä enää!:eek:
Tässä osittaista syy/seuraus itelläki. Olin muita pään lyhyempi ja 30kg kevyempi nii eipä siinä hirveesti vastaan voinu laittaa. Aina ollut urheilutaustaa muutenkin ja sitten salille oli vaan helppo lähteä kun isä oli joskus pentuna raahannu salille mukaan ja sieltä sitte tekniikatki oli kohtuu hyvin hallussa.

Eli et halunnu olla enää ruipelo, halusit olla muita vahvempi, muun urheilulajin lisäks avittamaan siinä menestymistä vai halusit olla portsari isona :) ?

kaikki paitsi toi vipa :D

haluan joskus vielä viedä 2 istumapaikkaa linja-autossa;) sitten kun joku matammi tulee kysymään että meetkö sinne ikkunan viereen. Niin voin sanoa että sori mutta mun vasen olkapää ja latsi on jo siellä:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom