Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Komppaan tätäkin. Yläasteikäisenä sain jatkuvasti kuulla vittuilua "narukäsistäni". Oon aina ollut se pitkä ja laiha kaveri. Viimenen niitti oli kun hävisin kerran tytölle kädenväännössä :DPakko myöntää, että kavereiden jatkuvan vittuilun takia :D Ja ei ole kaduttanut hetkeäkään!
Haluan kehittää itseäni ja parantaa tuloksiani. Nautin suuresti tilanteesta jossa rinnalle nousee sarjaa kevyemmin ja isommilla painoilla. Varsinaisia ulkonäköobsessioita ei löydy.
Salillaki treenaan vaan moninivelliikkeitä, kuten rinulia, mavea, kyykkyä, penkkiä, leukoja ja dippiä + vatsat ja selät ja ei mitään muuta.
Tuollainen biitsikuntoon pääsy ja naisten ihailu ei kyllä mua kauaa motivois vääntämään keskitettyä hauista ja dieettaamaan ku puolihullu.
Komppaan tätäkin. Yläasteikäisenä sain jatkuvasti kuulla vittuilua "narukäsistäni". Oon aina ollut se pitkä ja laiha kaveri. Viimenen niitti oli kun hävisin kerran tytölle kädenväännössä :D
Ootkohan mun joku kaksoispersoona joka kirjoittelee toisilla tunnuksilla tänne.. Hävisin luokan tytölle yläasteelle (pelas ringetteä) kädenväännössä, se ja jatkuva vittuilu siimoistani sai mut alottamaan puntin.
Terveisin nimimerkki 184/57..
No sentään ringetteä..itse hävisin naispuoliselle lentopalloilijalle :(Ootkohan mun joku kaksoispersoona joka kirjoittelee toisilla tunnuksilla tänne.. Hävisin luokan tytölle yläasteelle (pelas ringetteä) kädenväännössä, se ja jatkuva vittuilu siimoistani sai mut alottamaan puntin.
Terveisin nimimerkki 184/57..
Pakko myöntää, että kavereiden jatkuvan vittuilun takia :D Ja ei ole kaduttanut hetkeäkään!