Miksi aloitit bodauksen/voimailun?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mase
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakko myöntää, että kavereiden jatkuvan vittuilun takia :D Ja ei ole kaduttanut hetkeäkään!
Komppaan tätäkin. Yläasteikäisenä sain jatkuvasti kuulla vittuilua "narukäsistäni". Oon aina ollut se pitkä ja laiha kaveri. Viimenen niitti oli kun hävisin kerran tytölle kädenväännössä :D

Haluan kehittää itseäni ja parantaa tuloksiani. Nautin suuresti tilanteesta jossa rinnalle nousee sarjaa kevyemmin ja isommilla painoilla. Varsinaisia ulkonäköobsessioita ei löydy.

Salillaki treenaan vaan moninivelliikkeitä, kuten rinulia, mavea, kyykkyä, penkkiä, leukoja ja dippiä + vatsat ja selät ja ei mitään muuta.

Tuollainen biitsikuntoon pääsy ja naisten ihailu ei kyllä mua kauaa motivois vääntämään keskitettyä hauista ja dieettaamaan ku puolihullu.

Näin. Sen verran turhamainen oon että haukkakäännöt ja kallomurskaajat tulee tehtyä kerran viikossa näille siimoille, mutta en jaksa uskoa että 45cm haban ihaileminen peilin kautta voi ikinä tuntua yhtä hyvältä kuin ennätysten rikkominen salilla.

Komppaan tätäkin. Yläasteikäisenä sain jatkuvasti kuulla vittuilua "narukäsistäni". Oon aina ollut se pitkä ja laiha kaveri. Viimenen niitti oli kun hävisin kerran tytölle kädenväännössä :D

Ootkohan mun joku kaksoispersoona joka kirjoittelee toisilla tunnuksilla tänne.. Hävisin luokan tytölle yläasteelle (pelas ringetteä) kädenväännössä, se ja jatkuva vittuilu siimoistani sai mut alottamaan puntin.

Terveisin nimimerkki 184/57..

Koko ala- ja yläasteen kestänyt koulukiusaus ja syrjintä.. alunperin.

Sitten tuli vajaa vuoden tauko ja aloitus uudestaan, kun vahvana ja lihaksikkaampana oli kivempaa :hyper:

Miksi aloitin:
Halusin hakea omia rajoja sekä henkisesti että fyysisesti. Lähtökohdat olivat surkeat, mutta tuloksia on saatu aikaan kovalla työllä ja samalla opittu kärsivällisyyttä.
Miksi jatkan:
Tämän harrastuksen opit pätee muussakin elämässä kuten yrittämisessä. On ylä- ja alamäkiä, välillä tulee turpiin oikein kunnolla. Mutta aina on uskottava että vielä perkele täältä noustaan!

Ootkohan mun joku kaksoispersoona joka kirjoittelee toisilla tunnuksilla tänne.. Hävisin luokan tytölle yläasteelle (pelas ringetteä) kädenväännössä, se ja jatkuva vittuilu siimoistani sai mut alottamaan puntin.

Oottekohan te molemmat mun kaksoispersoonia? Mä hävisin myös eräälle tytölle kädenväännössä ja olin pitkä ja hoikka siima :D Ylä-asteella 182/55

Ku rupees vituuttaa ku oli niin läski et naiset sano baarissa et vittu mikä kynäniska ja...ne.

No ei onhan tää helvetin hieno laji bodaus, tota intistä sai sellasen starttipotkun perseeseen ku vähän laihtu siellä ni rupes kelaa et hei oluis ihan kivaa ku olis vähän lihastakin ja tartti siel ajan vietettäkin.

Aina keksii jotain liibalaabaa on tää terveellist ja on tää hauska harrastus jnejne. mut eihän tässä taustalla oo ku se yks syy... baarissa ne jätkät :DD

Aina oon ihannoinut isoja lihaksia ja joskus itsellenikin sellaiset haluan ja itseni joskus lavalle...

hävisin penskana aina kädenväännössä isukille ja isoveikoille,sekös vitutti:D En kyllä vieläkään pärjää,vaikka voimaa onkin tullut roppakaupalla lisää noihin aikoihin nähden. Myös se,että aina isokokoisena(en nyt mikään hirveä läski kuitenkaan ollu) vitutti kuittailut kuulatyöntäjästä,joten ne näkyvät lihaksetkin taisi olla aika suuri potku persaukselle:rolleyes:

No sentään ringetteä..itse hävisin naispuoliselle lentopalloilijalle :(

Pari vuotta sitten ennenkuin alotin tän harrastuksen tajusin että vittu, oon muuten ihan vitun heikko ja läski. Siitä se sitten lähti enkä oo hetkeäkään katunu:whip:

Mä aloitin ku kattelin Arskan ja Stallonen elokuvia ja halusin tulla seuraavaksi Arskaksi :) Aloittaessa olin 188/75 kukkakeppi ja tosiaan laiha ku Auschwitzin vanki, siihen sain kerättyä 45kg lisää lihasta.Kilpailemis ajatuksen olen hylännyt ja pidän vaan kuntoa vähän yllä.Nykyään ku kattoo vanhoja kuvia ku ei viellä treenannut ni jotenkin hävettää miten on voinut olla noin laiha vaikka voimaa kyllä oli kokoon nähden :)

Huonon kunnon takia ja halu löytää harrastus, jota voi harrastaa yksin että kavereiden kanssa ja mahdollisuus kehittyä myöhemmälläkin iällä.

Mä alotin sen takia ku Isoveljen kans ollaan oltu kilpasilla jo 5vuotiaasta asti ihan joka asiassa. Ja kun hän rupes salilla käymään..Mun piti tietenkin olla siinäkin parempi.:D

Halusin aluksi puntista tukea jalkapallon pelaamiseen, mutta siinä kävikin niin että jalkapallo loppui ja puntti jäi. Toki halusin ja haluan vieläkin lihaksikkaan ja hyvännäköisen kropan. Myös kaverillani on iso osuus mun punttailun alottamisesta, kun ennen harjotuksia pakotti mut salille. Valitsin jalkapallon ja salin väliltä salin senkin takia, koska punttailua voi harrastaa silloin kun itelle sopii parhaiten. Enää en joudu treenaamaan perjantaina 20-22, vaan voin treenata heti koulun jälkeen.

16v meni ekan akan kans välit poikki ja siitä sitten teiniangstipäissäni vedin johtopäätöksen etten ollut riittävän mies ja aloin tekemään joka päivä 200 vatsalihasliiketta päivässä, plus tietenki viis kertaa viikossa punttisalia. Vittu että sitä on ollut hölmö pieni ihminen joskus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom