Miksi aloitit bodauksen/voimailun?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mase
  • Aloitettu Aloitettu
Suora vastaus threadin otsikkoon: yksinkertaisesti kyllästyin katselemaan kynäniskavartaloani.

Naurettavat tikkujalat (jotka itselläni ovat mielestäni suhteessa torsoon hieman pidemmät kuin normaalivartaloisella), nahan alta paistavat kylkiluut, onnettomat risukädet (kyynärpää käden paksuin kohta), luiseva ja kapea selkä (selkärangan nikamat laskettavissa ylhäältä alas), ohut lintumainen kaula ja mitätön hartianseutu... nämä piirteet alkoivat siinä määrin ärsyttää, että vuodenvaihteessa päätin luopua niistä ja alkaa kasvattamaan lihasta. Erityisen typerältä näyttää hento kaveri, jos hän on lisäksi hieman keskimittaa pidempi, itselläni vartta 190cm ja lähtöpaino 76kg. Että aikamoisena karpaasina ensi kertaa salille astelin.

Toinen tekijä on luonnollisesti halu kasvattaa omaa "luontaista" karismaa olemalla yksinkertaisesti ISOMPI.

Nyt alun toopeilua lukuunottamatta järkevää treeniä takana pari-kolme kuukautta, harmittaa vaan kun intin huonolla ruoalla ei kasva (eikä sitä saa tarpeeksi usein.) Mutta kunhan tuolta kolmen viikon päästä pääsee niin alkaa massan keruu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kun 20 vuotta kitaraa soittaneet pellet jotka pitävät itseään jumalina naisten edessä. Muutenki näyttää siltä että isoja kavereita aina kunnioitetaan ja niitä katsotaan ylöspäin. Työnantajat saavat myös hyvän ensivaikutelman kun näkevät että olen tosissani urheilija ja lihaksikas.
Lisätköön tähän nämä 15-17vuotta kusipääjääkiekkoilijat, jotka pitää itteään helvetin isona ja kovana ja luulet saavansa töniä muita.

Itse alotin treenauksen ihan vain sen kannalta, että näyttäisin paremmalta.

Alotin, koska polvi ei kestäny lätkämaalivahtina oloa. Jotain urheilua kuitenki halusin jatkaa ja tää tuntu ihan hyvältä..

Aloitin, kun polvi ei enaa kestanyt koripalloilua, ja ylioppilastalvena laskettelu tuntui liian riskipitoiselta touhulta. Jotain piti tehda, kun viikossa oli tottunut neljana-viitena paivana tekemaan jotain fyysista. Talven 1987-88 jalkeen ei sitte ole ollut kuin kolme noin 2-3 kuukauden pituista taukoa salilla kayntiin. Noiden muutoista johtuneiden taukojen aikana on sitten taytynyt harrastaa muuta liikuntaa (juoksemaan paasee, kunhan on tossut).

Ihan ulkonäöllisten seikkojen takia alotin, lihaksikas keho on vaan jotain niin kaunista. Ja ehkä myös osaks senkin takia että aika miesvaltanen laji kyseessä, ku en oo ite ikinä ollu mikää tyttömäisin tyttö.

Naisten ja rispektin takia. Just se perinteinen juttu! Nyt kun musklee vähän ja pakkiksen pipo, niin naiset kiinnostuu enemmän ku ennen. :rock:

Heruuko pakkiksen pipolla? ;)

Aloitin punttailun kun se vaikutti niin miehekkäältä :D myöhemmin huomasin, että siitä on oikeasti tosi paljon hyötyä muissa harrastamissani lajeissa, kuinka yllättävää :wtf:

Mäkin myönnän aloittaneeni naisten takia, mutta vaikka lihasta on ehtinyt jo tulla, en ole huomannut että vientiä ois ollu mitenkään enemmän :D toinen syy oli että vitutti vaan kun elämässä ei ennen ollut kauheesti sisältöä, nyt kun punttailu kuuluu elämään asia on toisin:worship:

edit: Niin lisäystä vielä tohon naisasiaan, tuntuu että baareissa ne lihaksikkammat karjut istuu aina yksin nurkassa kun taas tämän tyyppisen fysiikan omaavat vievät kaikki naiset :D:D

bbniko.jpg

Mäkin myönnän aloittaneeni naisten takia, mutta vaikka lihasta on ehtinyt jo tulla, en ole huomannut että vientiä ois ollu mitenkään enemmän :D toinen syy oli että vitutti vaan kun elämässä ei ennen ollut kauheesti sisältöä, nyt kun punttailu kuuluu elämään asia on toisin:worship:

edit: Niin lisäystä vielä tohon naisasiaan, tuntuu että baareissa ne lihaksikkammat karjut istuu aina yksin nurkassa kun taas tämän tyyppisen fysiikan omaavat vievät kaikki naiset :D:D

Aika huonosti menee, jos homppelit vie naiset ;)

No ei vaiskaan. Ite ei jaksanu enää kuunnella "Kylläpä sie oot laiha", "muikunruoto", "Mikkä narut sulla täällä.." jne.
Ehkäpä joku päivä sitten "tasavertanen".

Joskus 13-14 vuotiaana tuli tutustuttua punttailun maailmaan lätkäjoukkueen kesätreeneissä... Kiekon pelaamisen lopetin jo n. 4-vuotta sitten mutta punttailu jäi mukavaksi harrastukseksi.

Aika huonosti menee, jos homppelit vie naiset ;)

No ei vaiskaan. Ite ei jaksanu enää kuunnella "Kylläpä sie oot laiha", "muikunruoto", "Mikkä narut sulla täällä.." jne.
Ehkäpä joku päivä sitten "tasavertanen".
Hehheh, no en mä nyt sitä tarkoittanut, vaan pointti tossa oli se että en mä ainakaan ole huomannut että bodareilla ois yhtään sen enemmän naisia kun tavallisilla kynäniskoillakaan. Ja ton nikon otin tohon nyt vaan ihan esimerkkinä tyypillisestä kynisvartalosta :D

Hehheh, no en mä nyt sitä tarkoittanut, vaan pointti tossa oli se että en mä ainakaan ole huomannut että bodareilla ois yhtään sen enemmän naisia kun tavallisilla kynäniskoillakaan.
Johtunee siitä että hc-treenaajat käyttävät mielummin rahansa heraan kuin kaikenmaailman kottaraisiin?

Hehheh, no en mä nyt sitä tarkoittanut, vaan pointti tossa oli se että en mä ainakaan ole huomannut että bodareilla ois yhtään sen enemmän naisia kun tavallisilla kynäniskoillakaan.

mulla on typera teoria tahan joka loukkaa kaikkia tasapuolisesti, teoriani on etta kaikki naiset kylla jollain asteella pitaa muskeleista ne kuvastaa maskuliinisuutta, mutta uskon etta vain submissiivisemmat naiset on valmiita huolimaan muskelimiehen eli oikean miehen, koska lihas on maskuliinisuutta, maskuliinisuus on seksikasta, seksikkyys on valtaa... miehen valta on naisen vallasta pois parisuhteessa. joten nama perus suomalais femakot ei oikeen pida tallaisesta ajatuksesta etta mies olis paalla ja ehka ei palvoisi tata kyseista naista sokeana ja olisi valmis kestamaan mita vaan paskaa silta.

kun taas kynaniskajannut ja kaljamahat saa naisia jotka haluaa olla dominoivia, sellaisia muijia jotka tykkaa sellaisista hopsommista jannuista, jotka nakee sen hienoksi ku jatka on avuton ja heikko, nain nainen saa tuntea valtaa itsessaan ja pompotella miesta menemaan.

eli tiivistettyna, submissiiviset ja aivan mahtavat oikeat naiset tahtoo oikeaa miesta, kun taas dominoivat miehen alistajat tahtovat nynnyja kynaniskoja, kaljamahoja ja muita seksuaalisesti vahemman vetavia etta voisivat itse tuntea itsensa paremmiksi ja pitaa hirmuvaltaansa ylla.

henkilokohtaisesti mielestani nain on hyva, koska ite tykkaan olla petipuolella se dominoiva gorilla karju joka lykkaa munan suuhun ja laiskii avarilla perseelle.

Alunperin halusin tervehtyä ja aloittaa terveellisemmät elämäntavat. Myöhemmin motivaattorina on ollut ulkonäön parantaminen (ne katseet kesällä) ja voiman lisääminen. Vaatteitakin on mukavampi ostella jos ne sopivat paremmin päälle ja näyttävät hyvälle...ehkä ensi kesänä tai siis vuonna 2012 jolloin on se yleinen rantakuntoon tavoite :D

Tarvin voimaa ja kestävyyttä aikanaan lajien takia niin siinäpä syy. Sille tielle sitte jäätii.
n. 3 vuotee en tehny nyt mitää, mut n. 3 viikkoo sit alotin taas jumppailut kun kyllästyin läskii mahaa :P

No eiköhän ne naiset (varsinkin nuoremmat) oo enimmäkseen oo semmosen bratpittfightclub tai chirstian bale fysiikan perään. Ja ei kyllä takuulla heru jos sielä nurkassa nyhjötetään kymmenen tyhjän tuopin kanssa pakkispipo ja hauiksista ylikiree t-paita päällä. ;)

Nojoo tää naru häipyy nyt takavasemmalle :D

Haluan kehittää itseäni ja parantaa tuloksiani. Nautin suuresti tilanteesta jossa rinnalle nousee sarjaa kevyemmin ja isommilla painoilla. Varsinaisia ulkonäköobsessioita ei löydy. Ohessa harrastan hiihtoa ja juoksua, joissa motivaatiota ohjaa samat tavoitteet; pidemmät lenkit nopeammin ja paremmalla sykkeellä :D.

Salillaki treenaan vaan moninivelliikkeitä, kuten rinulia, mavea, kyykkyä, penkkiä, leukoja ja dippiä + vatsat ja selät ja ei mitään muuta.

Tuollainen biitsikuntoon pääsy ja naisten ihailu ei kyllä mua kauaa motivois vääntämään keskitettyä hauista ja dieettaamaan ku puolihullu. Eipä siinä, ku tällä hetkellä peilistä näkyy ihan sopivan näköinen runko :P.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom