Miksi aloitit bodauksen/voimailun?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mase
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lopetin varsinaisen harrastukseni jonka ohella olin käynyt salilla pari vuotta. Ennen treenasin lajia tukevia juttuja, ja lopettamisen jälkeen aloin enemmän gehoilemaan.

Koska se on kivaa ja voimaakin tulee mukavasti,tästä on sitten hyötyä jopa työssäkin.

Kuntokin on jonkinlainen vaikken ole aivan varma tällaisen kausiluontoisen lihottamisen/laihduttamisen vaikutuksesta terveyteen.

Pelasin 11 vuotta jääkiekkoa, jonka ohessa oli sitten punttia suhteellisen paljon. Jossain vaiheessa kuitenkin tuo viinapiru sai sen verran kiinni, etten viittiny enää käyttää kaikkea aikaa lätkään ---> kiekko jäi, mutta sali treenit lisäänty huomattavasti.

Mistä homma lähti liikkeelle.

Elikkäs nyt on sen verran tylsää töissä, että on pakko vähän kysellä ihmisiltä, että mikä oli se ensimmäinen inspiraation lähde kehonrakennusta kohti? Mikä sai teidät menemään salille? Kenties kaverien kautta, jotainkin kuvia / videoita?.

Ittellä kolahti aika hyvin joskus kauan aikaa sitten kun oli jotain 4-5v. Taisinpa silloin nähdä ison arskan elokuvan, siitä lähdettiin liikkeelle, kunnes sitten sain oman tietokoneen ja internetin. Yks kaunis päivä satuin kaverin ehdotuksen kautta eksymään Youtube.com sivustolle ja hakusana oli Arnold Schwarzenegger. Siitä lähti oma kuntoilu / salilla käynti. :D

Elikkä nyt ihmiset sitten vaan vastauksia ja hieman perusteluja mikä, milloin ( jos muistaa ) sai teissä sen kipinän aikaan?.

Koulukiusausmenneisyys.

päätin että isona oon niin beefcake että moista ei pääse enää tapahtumaan ja voi vedellä kiusaajia sit turpaan.

vuosien varrella saleilun funktio muuttunut henkireiäksi. Ja tietenkin istumatyön vastapainoksi.

Eikä kiusaajia kehtaa lätkästä turpiinkaan kun taitavat olla vähän heikossa jamassa eikä tahdo lyödä lyötyjä...

Parikin syytä:

- Aina ollu se laiha poika ja halusin vähän ruista ranteisiin. (sain meinaa kuulla pari kertaa, että kuinka mää oikeen oon)
- Ulkonäkö (ainahan mä oon ollu komia, mutta mutta...;))
- Rocky 4:sen nähtyäni.

Koulukaveri sai omassa innostuksessaan ylipuhuttua mukaan salille. Alussa tavoitteena oli lähinnä terveysliikunta, koska en omannut minkäänlaisia liikuntaharrastuksia. Homma jäi päälle ja muuttui kuukausien ja vuosien saatossa vähemmän pakkopullaksi ja enemmän harrastukseksi, jolloin astui myös muitakin tavoitteita kehiin kuin yleiskunnon ylläpito.

:rolleyes: No tietenkin menneisyys koulukiusattuna, kukkakeppiä muistuttava fysiikka ja silmälasit :evil: ja lapsena luetut supersankari sarjikset varmaan kanssa vaikuttivat asiaan :)

Parikin syytä:

- Aina ollu se laiha poika ja halusin vähän ruista ranteisiin. (sain meinaa kuulla pari kertaa, että kuinka laiha siis mää oikeen oon)
- Ulkonäkö (ainahan mä oon ollu komia, mutta mutta...;))
- Rocky 4:sen nähtyäni.

Quottasin ihtiäni

Lisätty ''laiha'' sana tuonne väliin.:lol2:

Junnuna tuli pelattua lätkää ja siinä ohessa käytiin salilla.. Sit lukiossa aloin kunnolla treenaamaan ja ei ole päivääkään kaduttanu! :dance:

teininä kotona veivasin hauista ainoostaan oikealla kädellä, koska se oli mielestäni jo valmiiksi isompi. jonku vuoden sitä tein, kunnes toinen haba oli n. 8 cm isompi. sittemmin olen siirtynyt salille monipuolisempaan treeniin, kummampikin hauiksen reeniin. =)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom