Miksi aloitit bodauksen/voimailun?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mase
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hervoton vitutus ku kaveri sai lihaskuntotestissä enemmän vatsoja lukiossa. Siitä kauhea vatsalihasmaratooni ja ku alko palikat erottuun ni kävi mielessä että "perkele, kävisköhän sama homma käsille?"

Onhan näitä ketjuja joo, mutta vastataan nyt. Mulla lähti siitä, että lekuri sanoi yliliikkuvuuteni aiheuttavan ongelmia jos en tee asialle mitään. Suositteli salitreeniä, sen aloitin vuonna 2001 kun "lensin intistä pihalle selän takia" ja sillä tielä ollaan.

Bodauksen alotin, koska olen aina halunnut olla iso ja vahva. Myös hieman koulukiusausta on koettu ja silloin päätin että perkele, nyt loppu tämmönen peli. Aattelin vetäväni näitä kiusaajia pataan, mutta eihän ne nykyään enään ees kato mua kohti joten tunnen hieman sääliä jo. :D

Onhan näitä ketjuja joo, mutta vastataan nyt. Mulla lähti siitä, että lekuri sanoi yliliikkuvuuteni aiheuttavan ongelmia jos en tee asialle mitään. Suositteli salitreeniä, sen aloitin vuonna 2001 kun "lensin intistä pihalle selän takia" ja sillä tielä ollaan.

:offtopic: Kerrohan tästä yliliikkuvasta selästäsi lisää. Mulla on alaselkä yliliikkuvat (nikamat) ja intti edessä. Salilla käynti on vahvistanut kyllä keskivartaloa ja ongelmat ovat vähäisemmän kuin ennen, mutta en osaa arvioida miltä intissä tulee tuntumaan. Ennen mulla oli pahojakin kiputiloja juuri kyseisen vaivan vuoksi. Jonkin sortin yliliikkuvuutta siis munkin selässä...

Itse topiciin, että aika perussyyt kai ne on. Halu olla iso ja vahva, pillu mielessä 24/7 ja niin poispäin :D

Joskus 16-17-vuotiaana, jossain pileissä oli treenattu jätkä hihattomassa ja ajattelin, että hienonnäköset käsivarret. Seuraavana päivänä alko sitten harjoittelu kotona. Salille siirryin treenaan joskus 1-1,5 vuotta myöhemmin

Harrastin nuorempana monia lajeja, mm. uintia, ratsastusta, yleisurheilua yms. Salilla kävin ekan kerran joskus 13- vuotiaana. Heti jäi päälle :)

Hermostuin siihen, että kaikki sanoi mua laihaksi. Siispä päätin hankkia sitä lihasta. Ja toiseksi olen aina halunnut lihaksikkaat kädet.

Saatiin kotikylään uusittu kuntosali. Ajattelin että vois käydä kerran tai kaks viikossa, mut jo ekalla viikolla tuli käytyä vissiin viidesti. Parhaimmillaan olin 3 tuntia kerralla. Siitä se sitten läks.

1) Olen aina halunnut olla vahva
2) Olen aina halunnut olla lihaksikkaan näköinen
3) Halusin eroon selkä- ja hartiakivuista
4) Halusin harrastaa liikuntaa myös talvipakkasilla

Pääsee murkamaan agressioita, kun välillä tuntuu että mä haluun hakkkaa hakkaa, tappaa mun rakkaan.

Koska mä olin ällöttävä laihaläski anorektikkopaska.
Onneksi peilikuva herätti ajoissa :thumbs:

Edit. Ja oon siis edelleenkin, muutosta odotellessa :D

Yksinkertaisesti futiksen jäätyä pois oli vähän köyhä olo joskus, koska ei ollut esim. syksyisin mitään tekemistä. Koskaan en ollut mikään "futari", mutta koko joukkueemmekin oli lähinnä harrastelijaporukka hauskanpidon ehdoilla.

Kuitenkin mutsi sai patistettua salille, ja sillä tiellä ollaan. Toisaalta halusin kyllä itsekin lihaa luitten päälle, koska olen ollut murrosiän kasvupyrähdyksen jälkeen ruumiinrakenteeltani kukkakeppityyppinen. Loppupeleissä tosi hyvä harrastus, koska voi itse päättää muiden kiireittensä mukaan, minä viikonpäivinä käy salilla ja meneekö sinne aamulla vai vasta illalla.

Suvun perinne.
Ei tässä pystyiskään menee minkään joukkuetreenien ja aikataulujen mukaan. Saa valita kaiken itte. Pysyy motivaatiokin paremmin yllä ja harjoittelun tulos näkyy ja hyödyttää ihan arkielamässäkin.

ai fjompan saannissa?

No kyllähän se siinäkin auttais, ihan kiusaks asti, mut kyllä mulle se yks riittää.

Sanotaan näin, että työelämässä ja kaikessa nosto-kantohommissa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom