Sori tää kauhee off-topickin jauhaminen (vai oisko on-topic, kun hauis kuitenkin aiheena)
se ny on iha sama ku tää tredi on jo muutenki loppuun käsitelty :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sori tää kauhee off-topickin jauhaminen (vai oisko on-topic, kun hauis kuitenkin aiheena)
tulihan se sieltä. tuo on kaukana 19cm. 3cm on iso ero kädessäVasen hauis oli jännitettynä 22cm
uskon jos siinä on se mittanauha(ei kireällä) ja se käsi on koukussa jännitettynä. uskon edelleen ettei tule sitä sanomaasi 19cm olemaan. päällee 20 mennään reippaastiJeps käsi koukussa ja jännitettynä. Saatana mä tuon tänne pian kuvan siitä habasta ja varmuuden vuoksi laitatan mittanauhan ympärille sillain että näette mittaustuloksen! Jos pistän tollasen kuvan niin uskotko sitten?
vaikka omaa todella ohuen näköisen käden niin on ani harvinaista että se on edes alle 25senttiä. jopa naisella.kyllä tuon 19cm varren uskoo, ja on varmasti mahdollista.
yhdellä 23v kaverilla(mies) löytyy varmaan samanmoinen.
ei kehtaa kysyä
Rasvaprosentti 0?Mun ranne on muuten 16 cm ympärysmitaltaan, mikä ainakin kertoo siitä että rasvaprosentti on 0% :D
Ja mikä nostaa yli 30cm hauiksen kokoarvoa (Ei yhtään rasvaa)
Mun ranne on muuten 16 cm ympärysmitaltaan, mikä ainakin kertoo siitä että rasvaprosentti on 0% :D
Ja mikä nostaa yli 30cm hauiksen kokoarvoa (Ei yhtään rasvaa)
Sama täällä, ei tunnu tarttuvan lihaa käsiin ei sitten millään.. Teettekö kädet montako kertaa viikkoon, paljonko sarjoja jne?:arvi:Olisi hauska kuulla teidän hauis treenejänne, kun itselläni alkaa mielikuvitus loppua.