Miksei haba kasva

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ååre
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Vasen hauis oli jännitettynä 22cm
tulihan se sieltä. tuo on kaukana 19cm. 3cm on iso ero kädessä
Jeps käsi koukussa ja jännitettynä. Saatana mä tuon tänne pian kuvan siitä habasta ja varmuuden vuoksi laitatan mittanauhan ympärille sillain että näette mittaustuloksen! Jos pistän tollasen kuvan niin uskotko sitten?
uskon jos siinä on se mittanauha(ei kireällä:)) ja se käsi on koukussa jännitettynä. uskon edelleen ettei tule sitä sanomaasi 19cm olemaan. päällee 20 mennään reippaasti
kyllä tuon 19cm varren uskoo, ja on varmasti mahdollista.
yhdellä 23v kaverilla(mies) löytyy varmaan samanmoinen.
ei kehtaa kysyä:)
vaikka omaa todella ohuen näköisen käden niin on ani harvinaista että se on edes alle 25senttiä. jopa naisella.

ja korostan.. en väitä olevani oikeassa tuon 19cm suhteen. itse en vain usko siihen.

Mun ranne on muuten 16 cm ympärysmitaltaan, mikä ainakin kertoo siitä että rasvaprosentti on 0% :D

Ja mikä nostaa yli 30cm hauiksen kokoarvoa :) (Ei yhtään rasvaa)

Mun ranne on muuten 16 cm ympärysmitaltaan, mikä ainakin kertoo siitä että rasvaprosentti on 0% :D

Ja mikä nostaa yli 30cm hauiksen kokoarvoa :) (Ei yhtään rasvaa)

Ei se nyt kerro että sulla on alhane r% jos on ohut ranne :hyvä:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eikö kannattaisi laajentaa tota haukan tekoo, esim. käsipainot,scotti,talja,käyrätanko.
noista voit valita mitä tykkäät tehdä :D

Mullaki tyssänny haban kasvu ihan täysin.Mitenhän habaan sais vähä leveyttä? millä liikkeillä sitä vois lisätä?

Olen lukenut jostain että kehitys loppuu käsistä ensimmäisenä jos ravintoa ei ole riittävästi. Eli enemmän safkaa, ja vähän lisää pumppailua niille käsien lihaksille ohjelmaan niin ettei haittaa muuta treeniä pistämällä haukkoja/ojentajia tukkoon. Uusia variaatioita jne kokeilemaan eri otteilla jne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom