HeheHuahhaa, sori nyt täysi offtopic, hajoilin vaan kun ajattelin Neutraalin juoksemassa ala-asteelta toiselle "KÄSI ESII".
"se oli iso ja kalju ja häijy", kertoo Marko 8v järkyttyneenä Iltalehdelle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HeheHuahhaa, sori nyt täysi offtopic, hajoilin vaan kun ajattelin Neutraalin juoksemassa ala-asteelta toiselle "KÄSI ESII".
"se oli iso ja kalju ja häijy", kertoo Marko 8v järkyttyneenä Iltalehdelle.
Mä uskon tohon koska tiiän yhen jolla on alle ton 19cm varmaa 15 cm... Se on 14v mun luokalJuu meni tosiaan aivot vähän solmuun, mutta se ei poista sitä asiaa, etteikö 19 cm habaa voi olla! :D Mun pikkuveljen kaverilla (molemmat 14 vuotiaita) oli kanssa 19 senttiä, näin itse kyseisen mittauksen! Paino/pituus suhdetta en kysyny, mutta arviolta siinä 170cm/50 kg
E: -JJ Kyllähän se epäsuorallakin rasituksella kasvaa, mutta parempaa jälkeä saat, kun teet ihan suosiolla näitä "perushauisliikkeitäkin"
Mä uskon tohon koska tiiän yhen jolla on alle ton 19cm varmaa 15 cm... Se on 14v mun luokal
Sormet menee sen haban ympäri...
Viime treeni vuoteni kasvatin hauistani.. 0cm! Wuhuu. (ei kyllä voisi vähempää joku hauis kiinnostaa ja ojentajiakin sen mitä penkkiin tarvii)
Tavallaan turha lihas koko hapa. Ainakin helvetisti ylimainostettu. Omat hauis treenit on ehkä n. 2 x vuodessa jos ei lasketa hermosärkyjä lievittäviä jumppaus hetkiä. Asiahan on siis erikseen jos tähtää jonnekkin body lavoille tms.
Aloitin taas viime vuonna treenaamisen vuosien tauon jälkeen. Minulla olkavarsi kasvoi 2007 32cm -> 38cm treeniohjelmalla jossa hauikset saivat enimmäkseen epäsuoraa rasitusta ja hyvin vähän suoraa.Varmasti se hauis kasvaa siinä sivussakin, kun tulee tota epäsuoraa rasitusra esim. selkätreenissä, mutta auttamatta se jää jälkeen, jos sitä ei erikseen treenaa! (ellei ei oo mikään geenifriikki)
Aloitin taas viime vuonna treenaamisen vuosien tauon jälkeen. Minulla olkavarsi kasvoi 2007 32cm -> 38cm treeniohjelmalla jossa hauikset saivat enimmäkseen epäsuoraa rasitusta ja hyvin vähän suoraa.
Ohjelmana oli siis 1-jakoinen 3krt/viikko, jossa joka toinen kerta leuanveto kapealla vastaotteella ja lisäksi kerran viikossa (joka kolmas kerta) hauiskääntö. Veikkaisin tuon mittojen muutoksen johtuvan siis enemmän ahkerasta penkkaamisesta ja epäsuorasta rasituksesta kuin suorasta hauistreenistä. Joka tapauksessa, itselläni hauikset olivat kovasti vähemmällä huomiolla kuin isommat perusliikkeet, ja hanskan ympärysmitta kasvoi sentään sekä sentteinä, että prosentteina enemmän kuin vyötärön, eli pelkästään jäätelönsyönnistä ei onneksi ole kyse. ;)
MUsta TUntuu tuon jumppailun perusteella, että vaikka hauista kannattaakin treenata, niin aloittelijan on turha innostua kauheaan veivaamiseen koska vähemmälläkin pääsee.
Lisäisin vielä, että 17 senttisen ranteen omistajana (Risuranne!) olen sitä mieltä että en usko 19 senttisiin hauiksiin yli puolitoistametrisillä ihmisillä. ;)
Se mitta on melko hyvin muistissa, mittasin molemmat kädet kun treenin aloitin. Sekä käsi suorana, että koukussa jännitettynä. Sormet meni hauiksen kohdalta yhteen käsi suorana juuri ja juuri.käsi koukussa jännitettynä? minä en edelleenkään usko sitä. jos kyseessä on normaali maapallon asukki.
käsi koukussa jännitettynä? minä en edelleenkään usko sitä. jos kyseessä on normaali maapallon asukki.
Jeps käsi koukussa ja jännitettynä. Saatana mä tuon tänne pian kuvan siitä habasta ja varmuuden vuoksi laitatan mittanauhan ympärille sillain että näette mittaustuloksen! Jos pistän tollasen kuvan niin uskotko sitten? :D
Tiedän tällä hetkellä about 4 kaveria joitten hauiksesta saa sormet ympäri, 2 heistä samalla luokalla kanssani (datanomi, 1 vuosi menossa :hyväkyllä tuon 19cm varren uskoo, ja on varmasti mahdollista.
yhdellä 23v kaverilla(mies) löytyy varmaan samanmoinen.
ei kehtaa kysyä