Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisi hauska kuulla teidän hauis treenejänne, kun itselläni alkaa mielikuvitus loppua.
Jos meinaat täksi kesäksi niin saattaa olla että kiire tulee? tai sit sulla on valmiina jo kovat käjetTätä ketjua lueskellessa tuli sitten mitattua emännän vittuilun saattelemana omatkin kädet..
v/o 41/40cm
Kyllä täytyy ihmetellä, että jos treenailee niitä hauiksia ihan oikeasti, niin miten ne hanskat ei ole isompia. Olen itse kuiten 188 senttinen ja en ole hauiksia treenannut ikinä...aikuisten oikeesti. Näin voimanostajana ei ole tullut noita hauiksia rassailtua muulla kuin yläselkähommilla ja ettei mene ihan vähättelyksi, niin ojentajien pumppitreeneissä olen kuminauhalla "aukonut" ojentajia, eli käännellyt kättä hauiskännönomaisesti
Pitäisiköhän itsekin kasvatella kesäksi oikeen hauberit, kun tuntuu olevan melkoinen kynnyskysymys meleko monelle
Kuvia?Pakko vielä kommentoida tuota keskustelua 19cm:n hauiksen olemassaolo mahdollisuuksista, että ei kyllä voi millään järjellä olla mahdollista. Miettikää nyt jumakauta, ei voi olla edes 15v kaverilla niin pieni käsi, perhana ohkasempi kun meikäläisen sladdi :lol2:
No perkele pitääs vissiin huolestua:DHuolestua kannattaa vasta, jos ei kasva yhtään esim puolessa vuodessa.
No perkele pitääs vissiin huolestua:D
onko 30cm normaali hauiksen ympärysmitta 15v ? siis käsi koukussa jännitettynä mitattuna ? :D
oon treenannu alle 6 kk.. selvästi on kyllä kasvanu kaikki llihakset, painokin noussu yli 5 kg mikä siis ei ole lainkaan läskiä :hyvä:Riippuu aika paljon siit kuinka kauan oot treenannu. Mulla n. vuoden treenauksen jälkeen haba jotain 32-33 cm luokkaa.