BB Mikko Ovaskainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oletko Mikko koittanut paljonko menee leukoja omalla painolla ? Siinä sinulle hyvä haaste ;)
Aikoinaan kun oli kuntotestejä armeijassa sun muualla vedin aina täydet pisteet leuanvedossa. Tosin nyt en ole vetäny leukaa varsinaisesti varmasti vuosiin. Voisihan tuota kokeilla, dieetillä varmaan meneekin muutama.

Aikoinaan kun oli kuntotestejä armeijassa sun muualla vedin aina täydet pisteet leuanvedossa. Tosin nyt en ole vetäny leukaa varsinaisesti varmasti vuosiin. Voisihan tuota kokeilla, dieetillä varmaan meneekin muutama.
Muistan kun Jari Leino omalla treenivideollaan aloitti selkätreenit aina leuanvedoilla. Eteen sekä niskantaakse pumppaili 20-toiston sarjoja helponnäköisesti.

Jerry Ossin ketju on mennyttä, Bullin ketju meinas mennä, Nyyssiksen ketju hiljenee ja nyt meni Ovaskaisen ketjuki pilalle ;)
puhumattakaan,että Wileniuksen ketjussa ei saa puhua mitään negatiivista eikä kysenalaistaa kirjaintakaan,ne poistetaan heti.Pyhiä ketjuja on ne joissa Mikella on jonkilainen arpa sisällä tai hyötyminen. Toki ihan normaalia liiketoimintaa .

puhumattakaan,että Wileniuksen ketjussa ei saa puhua mitään negatiivista eikä kysenalaistaa kirjaintakaan,ne poistetaan heti.Pyhiä ketjuja on ne joissa Mikella on jonkilainen arpa sisällä tai hyötyminen. Toki ihan normaalia liiketoimintaa .
Höpö höpö. Jerry itse pyysi sulkemaan ketjunsa. Samoin Bullin ketju jouduttiin lukitsemaan aikanaan, kun siinä oli vain Milos sitä Milos tätä eikä se loppunut millään. Mika itse lähti pois. Peterin ketjussa ei yksityisasioista puhuta, se on ketju kehonrakentajasta, ei mistään seiskapäivää julkkiksesta.

Se on aivan sama mitä teen tai sanon, tai poisti toinen mode jotain, niin AINA syyt viskataan mun niskaan. Te ette tiedä puoliakaan taustatiedoista ja vedätte aina suorat johtopäätökset että mä olen taas syypää.

Minä heitin tuon kommentin ihan huumorilla, nyt kun Ovaskaisen vaimo tuli "pilaamaan" tämänkin kisailijan ketjun ;)

.....ja joojoo, ei sitä sitä oikeasti mihinkään pilaa.....

Minä heitin tuon kommentin ihan huumorilla, nyt kun Ovaskaisen vaimo tuli "pilaamaan" tämänkin kisailijan ketjun ;)

.....ja joojoo, ei sitä sitä oikeasti mihinkään pilaa.....
Tuo viimeinen kuulosti siltä kuin olisi oma vaimo jota nyt lepyttelet siellä :D

Johan on saleja Joensuussa, täällä ole saatana mitään ja ollaan maan pääkaupungissa.
Energy(t), punttipojat, bb-gym, evo, viilinki (myöhemmin kolmas energy), vesikon sali, fittari, vetrea, naisten kuntokeskus, rantakylän uimahallin sali + kunnan järkkäämät pikkusalit ympäri vaara-Karjalaa. Onhan noita :D

Ois Mikolle pari kysymystä. Millätavoin rytmität nuo ruokailut vuorotyöläisenä? Tuli mieleen kun sanoit olleesi 24h työvuorossa niin miten bodari hoittaa tollaiset työvuorot? :D
Ja nukutko sä ikinä?

On sillä Mikolla komia bemari näin offitopiccina. Pitääkö paikkansa, että kerran kun tuollaiseen sarjahuippuun/edustusautoon vaihtaa niin ei muusta enää tiiäkkään. Itsellä ollut pitkään tuollainenkin kiikarissa.

Johan on saleja Joensuussa, täällä ole saatana mitään ja ollaan maan pääkaupungissa.

Saleja on ja varsinkin Energy on aivan ykkönen kaikista. Ensi vuonna tulee tosiaan semmonen lähemmäks parin millin sali tuonne yhteen kaupunginosaan, oliko 1700 neliötä ja näillä näkymin pelkkiä jenkkivehkeitä. Tervetuloa vain käymään, 24/7 saleja kaikki.

Kiitoksia Mr. O:lle OvasLogeista. Juuri tuli katsottua tuo uusin ja varsin letkeetä pätkää oli taas. Ei ois kauan enää H-hetkeen, hienot kisat tulee. :)
Ole hyvä vaan :) Niitä nyt väsäillään tässä aina kun tulee ideoita mieleen ja viitsii kameran vaan kaivaa esille.

Näissä videoissa on kyllä oma tunnelmansa :D Hyvää kamaa!
Millainen tunnelma niissä on? Romanttinen ja hiukan eroottinenkin kenties? :v

Ois Mikolle pari kysymystä. Millätavoin rytmität nuo ruokailut vuorotyöläisenä? Tuli mieleen kun sanoit olleesi 24h työvuorossa niin miten bodari hoittaa tollaiset työvuorot? :D
Ja nukutko sä ikinä?
Syön 3 - 4h välein aina kun olen hereillä. Olipa päivän pituus sitten 12h tai 24h. Joskus enemmän aterioita ja joskus vähemmän. Silloin on syötävä kun kuluttaakin.

Ja näin dieetillä varmasti näyttää että en nuku paljoakaan ja osaltaan se pitää paikkansa. Kone kierrostaa mukavasti, niin virtaa riittää. Sellaiset 5h yöunet nukun, mutta korjaan tilannetta päikkäreillä. Offeillahan en ole muuta tehnytkään kuin nukkunut, mikä onkin ollut varsin perseestä. Mutta niin ei tapahdu jatkossa, sillä muutoksia on tehtävä! :)

On sillä Mikolla komia bemari näin offitopiccina. Pitääkö paikkansa, että kerran kun tuollaiseen sarjahuippuun/edustusautoon vaihtaa niin ei muusta enää tiiäkkään. Itsellä ollut pitkään tuollainenkin kiikarissa.
Paskaks vältttää tuo baijerilainen :D Ei vaan, tyytyväinen olen ollut. Tosin eihän dieetti ole mitään jos ei auto vaihdu, niin sitä tässä nyt on jo uutta kateltu :D

Ja kyllähän sitä kun vähän isommalla tottuu ajamaan, niin hyvin pieneen ei takaisin palaa.

Hyi vittu nuita ovaskaisen "herkkuja" :confused:
Nooo, älä nyt oo tommonen!

Suositut

Back
Ylös Bottom