Minä alan treenaamaan vasta dieetillä. Offilla vaan syön ja makaan.Ovaskaisen touhuja vasta vähän aikaa seuranneena hämää kyllä tuo totaalinen eri näköisyys off / kisakunnon välillä. Näyttää totaalisesti eri ihmiseltä. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä alan treenaamaan vasta dieetillä. Offilla vaan syön ja makaan.Ovaskaisen touhuja vasta vähän aikaa seuranneena hämää kyllä tuo totaalinen eri näköisyys off / kisakunnon välillä. Näyttää totaalisesti eri ihmiseltä. :D
Savo-karjala ;)Kumpaa kohtaa tuo nyt on loukkaus, kun @JAL luulee Pohjois-Karjalan miehiä savolaisiksi?
Koskenkorvan voimalla täälläpäin on menty iät ja ajat. On pellot raivattu ja heinät kylvetty. Savusaunat tulilla ja pullot korkattu. Se on sitä suomalaisuutta aidoimmillaan.Onko sulla Ovaskainen Koskenkorva sponsorina? Mainostaminen käy ainakki niin luonnostaan, että luulis nyt sponssaavan ;)
Koskenkorvan voimalla täälläpäin on menty iät ja ajat. On pellot raivattu ja heinät kylvetty. Savusaunat tulilla ja pullot korkattu. Se on sitä suomalaisuutta aidoimmillaan.
Jotkut urpot vaan sotkee elämänsä urheilulla siten että ei voi edes kossua ottaa.
Koskenkorva sponsorina, olishan se vähän muuta toista ku superfoodit ja muut :D
Offilla ei kestä hiilaria suuria määriä. Dieetillä kun kone hyrrää niin sen kanssa ei ole ongelmia. En tiedä millä tavalla lähdetään Matin kanssa dieetin jälkeen etenemään, mutta maltilla joka tapauksessa. Perinteinen hiilaripainotteinen ruokavalio minulla on ollut, toki rasvaa, mutta hyvistä lähteistä ja aika niukasti.Eikös sinulla Mikko ole juuri tuo hiilihydraatti mitä kroppa ei kestä suurissa määrin ? Oletko ajatellut tulevalla offilla alkaa ottamaan enemmän rasvaa ruokavalioon ja karsia hiilareista vai onko sitä rasvaa muutenkin ruokavaliossa ihan sopivassa määrin ?
En ole harrastanut metsästystä ja suuremmin en aseidenkaan kanssa ole pelannut. Töiden kautta olen toki päässyt vähän niihin tutustumaan muuallakin.Vieläkö Mikko aseita//metätystä harrasttaa?
Dieetillä ihan ehdottomia. Offilla en laturia käyttänyt, koska oli tukala olo jo muutenkin niin tuo laittoi vatsan hölskymään entisestään ja sykkeet nousi liiaksikin. Kaikenkaikkiaan ennen treeniä olisi syytä olla ennemminkin pieni nälkä kuin täysi. Silloin laturit jne. uppoaa ja ne pelaa niinkuin kuuluukin.Mitä mieltä treenilatureiden käyttämistä treeneissä? Esim. shock? Kannattaako käyttää joka treenissä vai ihan satunnaisesti?
Vanhoissa tiloissa tuli käytyäkin. Jos ja KUN saan offille virtaa lisää ukkoon niin lupaan elvyttää tuota harrastustaKäyhän Mikko tiällä ampumassa, sisärata ja arsenaali varsin kattava ;)
http://www.joensuunsar.fi/
http://www.joensuunsar.fi/sisäampumarata
Alona lähtee Espanjaan ja tehdään siellä se. Uuden Q&A:n voisi myös tehdä. Ostin jopa uuden webbikamerankin joka kuvaa HD-kuvaa!!111!yks!! On se parempi ainakin ku edellinen.Koska meet sen Alonan soffalle, vai kävitkö jo? Viimeisin Q&A oli piru hyvä kans.
Elä koskaan sekota savolaista ja pohjois-karjalaista keskenään.3 savolaista bodaria juttelee
.