Läski-pekka:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää liitty mihin?Läski-pekka:D
3 savolaista bodaria juttelee
-Suattaaha se olla niinnii... vua suattaa olla näeinnii... tae sitte iha päev'vasto.
Se aina haastaa minua kaikenlaiseen, vaikkei itse pystyisikään kaikkeen mihin haastaa. "Et kyllä saa sinäkään!" Ja sitten vituttaa ku läskipoika tekee urheilusuoritteita kuin vanha konkari! Tai tikispoika.Luuliko vaimo että romahdat vaan maahan? Tuohan kävi kun niiltä tikispojilta, jotka painaa jotain 60kg. Yhtään heitä väheksymättä ;)
Pyh. Atleettinen urheilijanuorukainen, pystyy mihin vaan. Ettekö muista, muut tekköö mitä osovvaat, minä teen mitä halluun! :DKatoin ton voimapyörä pätkän ja pelotti sun puolestas et joku paikka repeää tossa :D
Pitää käydä tässä joko ensi viikolla tai sitten arskan jälkeisellä viikolla.Oon kuules Herra O. täällä kovasti miettinyt sulle stydiä kuvausteemaa. God Of Warit ja muut mielessä.
Pyykkien pesu tai kaappiin laitto?Mulla on hihassa pari haastetta mitä hion timanttiseen kuntoon... kyllä Ovaskaisella hymy vielä hyytyy, että tuuleta ja elbaile nyt vielä kun voit. Seuraavassa pääsetki maistaan miltä häviö mestarille tuntuu! ;)
Pyykkien pesu tai kaappiin laitto?
En lähe ees kokeilee noita extreme-juttuja!!!
PS. Voi vittu. Vaimo pakkiksella. Kaikki on mennyttä.
ribs in pieces ovaskainen ja leuka :cH.E.K.O.H.E.K.O.
You'll see!!!!!!!
Jep. Ajattelin tulla vahtimaan että käyttäydyt asiallisesti täällä etkä leukaile mitä sattuu:p
Mikään ei ole pyhää, ei edes Herra Ovaskaisen ketju.Jep. Ajattelin tulla vahtimaan että käyttäydyt asiallisesti täällä etkä leukaile mitä sattuu:p