BB Mikko Ovaskainen

Paskaks vältttää tuo baijerilainen :D Ei vaan, tyytyväinen olen ollut. Tosin eihän dieetti ole mitään jos ei auto vaihdu, niin sitä tässä nyt on jo uutta kateltu :D

Ja kyllähän sitä kun vähän isommalla tottuu ajamaan, niin hyvin pieneen ei takaisin palaa.
Siitä sitten seuraavaa Ovasvlogia vähän isomman muailman tyyliin. Toiset tekee grocery shopping videoita yms, Mikko tekeekin autokauppa videota :D ei vaan, mutta jos sopii kysyä niin millaista autoa on kiikarissa? Ja jottei nyt ihan mee off-topiciks taas, niin tuleeko Ovaslogit jatkumaan offillakin, vai onko jotain muita konsepteja kiikarissa? Pirun hyviä kyllä Ovaslogit olleet.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siitä sitten seuraavaa Ovasvlogia vähän isomman muailman tyyliin. Toiset tekee grocery shopping videoita yms, Mikko tekeekin autokauppa videota :D ei vaan, mutta jos sopii kysyä niin millaista autoa on kiikarissa? Ja jottei nyt ihan mee off-topiciks taas, niin tuleeko Ovaslogit jatkumaan offillakin, vai onko jotain muita konsepteja kiikarissa? Pirun hyviä kyllä Ovaslogit olleet.
Volvon XC60 oon katsellut. Helvetin hyvä auto ajaa. Noissa matalissa autoissa kun on huonotkin puolensa etenkin talvella ja lyhyessä kaupunkiajossa. Onhan se vähän pappa tuo XC60, mutta on niistä vähän sporttisemmankin näköistä versiota.

Logit jatkuu ihan normaalisti ku vauhtiin on nyt päästy :)

Volvon XC60 oon katsellut. Helvetin hyvä auto ajaa. Noissa matalissa autoissa kun on huonotkin puolensa etenkin talvella ja lyhyessä kaupunkiajossa. Onhan se vähän pappa tuo XC60, mutta on niistä vähän sporttisemmankin näköistä versiota.

Logit jatkuu ihan normaalisti ku vauhtiin on nyt päästy :)

Jos vaihdat munanjatkeesta autoon, olen taas fanisi. Kiitos. Ilmoitathan asiasta, niin tiedän milloin voin taas fanittaa. Munanjatkeen aikana en pysty siihen. (Tähän tulisi kehuja ja tsemppejä kisoihin, jos...)

Jos vaihdat munanjatkeesta autoon, olen taas fanisi. Kiitos. Ilmoitathan asiasta, niin tiedän milloin voin taas fanittaa. Munanjatkeen aikana en pysty siihen. (Tähän tulisi kehuja ja tsemppejä kisoihin, jos...)
Eikö ne nuo "munanjatke"- jutut oo vähän just autoiän saavuttaneiden juttuja? BMW, Volvo, Mersu, Toyota, Opel, VW, Audi... Autoja kaikki ja jokaisella omat hyvät ja huonot puolensa. Automerkeistä kinastelu on sama vähän ku tappelis siitä, että kumpi voittaa, Batman vai Teris.

Miks jotenkin tuntuu ettet vielä omaa ajokorttia, tai jos omaat niin ainoat autot millä olet ikinä ajanut, ovat olleet hintahaarukassa 0-800e? :D

Kuraselkä. Tuolla sitä paskaa eniten on. No, jospa se suatas höylättyy vielä helevettiin.
12036720_1637197873210303_7079346780041277140_n.jpg

Eikö ne nuo "munanjatke"- jutut oo vähän just autoiän saavuttaneiden juttuja? BMW, Volvo, Mersu, Toyota, Opel, VW, Audi... Autoja kaikki ja jokaisella omat hyvät ja huonot puolensa. Automerkeistä kinastelu on sama vähän ku tappelis siitä, että kumpi voittaa, Batman vai Teris.

Se oli vähän niinkuin huumoria.. Pahoittelen kaikkia jotka mielensä pahoittivat!

ps: autoilla tullut kyllä kortin kanssa ajettua vähän enemmän kuin muutama vuosi. Jopa työkseni, voitteko kuvitella! ja tälläisiä aivan vääriä mielipitteitä vielä kirjoittelin huumorilla.

Edit: chuck norris voittais.. ;)

Onkos Mikolla useasti treenikaveri messissä, vai oliko tuo videolla esiintynyt kaveri vaan joku kanssa treenaaja joka siinä sivussa avusti ?

Kyllä kateeksi käy, kun pojjaat saa jumppailla noin mahtavissa puitteissa, lieneekö Suomen ykkös saleja.

Sinappia salaatinkastikkeeksi, on miehellä erikoiset herkut :)

Mikko on kyllä yks näistä bodareista, jonka kuvia vilkaisee useampaan kertaan. Esim. Killestä ei tuu ikinä sellaista Ohhoh-efektiä,vaikka hyvä bodari hänkin, mutta ei vaan sytytä. Míkon fysiikka taas melkein aina.... Nytkun näyttää, ettei Artturi tuu, niin menee 100 varmasti Mikolle SM. Toivottavasti menee ACEkin nappiin, sielläkin voit kaiken osuessa nappiin pärjätä, vaikka taso onkin välillä järkyttävän kova. Tsemppiä karkeloihin!

Tietääkö Mikko yhtään ketä ulkomaankavereita vastassa Epsanjassa samassa sarjassa?
Enpäs tiedä. Espanjan tyyliin ne kilpailijalistat tulee aina ihan tosi myöhään. Kovia ukkoja varmasti vastassa.

Onkos Mikolla useasti treenikaveri messissä, vai oliko tuo videolla esiintynyt kaveri vaan joku kanssa treenaaja joka siinä sivussa avusti ?

Kyllä kateeksi käy, kun pojjaat saa jumppailla noin mahtavissa puitteissa, lieneekö Suomen ykkös saleja.

Sinappia salaatinkastikkeeksi, on miehellä erikoiset herkut :)
Kyllä mulla on pääsääntöisesti aina treenikaveri mukana. Dieetillä toki on välillä mukava vääntää ihan yksikseen musat korvissa, mutta offilla aina treenikaveri. Saan paljon enemmän treenistä irti kun on kaveri mukana.

Ja puitteet on hyvät, se on totta. Innolla odotan tuota Energyn kolmatta salia, siinä olen laitevalinnoissa ollut itsekin mukana. Hammeria tulee.

Sinappi toimii saatanasti näin dieetillä :D

Mikko on kyllä yks näistä bodareista, jonka kuvia vilkaisee useampaan kertaan. Esim. Killestä ei tuu ikinä sellaista Ohhoh-efektiä,vaikka hyvä bodari hänkin, mutta ei vaan sytytä. Míkon fysiikka taas melkein aina.... Nytkun näyttää, ettei Artturi tuu, niin menee 100 varmasti Mikolle SM. Toivottavasti menee ACEkin nappiin, sielläkin voit kaiken osuessa nappiin pärjätä, vaikka taso onkin välillä järkyttävän kova. Tsemppiä karkeloihin!
Kiitos! Hieno kuulla, että fysiikka säväyttää, juurikin tämän rakenteen takia aikoinaan tähän lajiin eksyinkin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom