BB Mikko Ovaskainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Puum.
20150828_204647.jpg

Koko ja kireys samassa paketissa. Olen kuulut huhuja, mm. pikkulinnut ovat liverrelleet, että tämä saatetaan joskus nähdä positiivisessa valossa kehonrakennustuomareiden silmissä.

Koko ja kireys samassa paketissa. Olen kuulut huhuja, mm. pikkulinnut ovat liverrelleet, että tämä saatetaan joskus nähdä positiivisessa valossa kehonrakennustuomareiden silmissä.
Minäkin olen kuullut samaa, että kun on kokoa ja kireyttä niin pärjää. Siihen jos on vielä kropassa mallia niin vot! :D

onko karkeeta arvioo paljonko lavapaino on korkeempi kun 2013?
Onhan sitä jotain arviota, mutta paljastetaan se vasta puntarilla ;)

Isokinttuisella ei läheskään yhtä koomisen näköset ku riippakinttusella :D mites Mikko, ootko pitkään aikaan kävässy punttipojilla pyörittelemässä peukaloita? :)

Näyttäisi kuin jalassa olisi saksalaiset pussihousut :D Sen verran on pulleat kintut
Pussihousuista tuli mieleeni, isäukolla on sellaiset vanhan kansan pussihousut. Helevetin kommeet! Semmoset jalassa sitä pitäis saapastella pitkin kyliä. Ja saappaat tietenkin!

Roganooffi ja suolakurkut on menny hyvin reisiin.
Ydinpommipuuro ja texaspete!

Koomisen näköiset noi sukkahousut paksukinttuisella
Päinvastoin. Silloin kun on jalkaa niin voi pitää vaikka hametta. Ja sättänä että on hyvä treenata näillä. Eikai ne ammattilaisetkaan näitä huvikseen pidä, tai sen takia että haluaisivat homoilta näyttää.

Mutta pirskatti miten mukavat ne on jalassa treenatessa. :)
Juuri näin!

Isokinttuisella ei läheskään yhtä koomisen näköset ku riippakinttusella :D mites Mikko, ootko pitkään aikaan kävässy punttipojilla pyörittelemässä peukaloita? :)
Eipä ole tullut käytyä pitkään aikaan. Pitäisi käydäkin vähän verestämässä muistoja :)

Mitkä oli voimaillessa numerot ja yt raakana & varusteilla? :) jos siis muita mekkoja käytit kuin penkkipaitaa
Penkki paidalla 250kg, raw silloin 180kg about. Toista kertaa mahtoi olla koko rätti päällä. Sen jälkeen en olekaan voimaillut varusteilla, mutta raakapenkki oli 205 parhaillaan ja 200 kisoissa. Kyykky 255 siteillä ja veto 270 raakana kapealla. En minä kauheen pitkään voimaillutkaan ykkösiä, nuo on tehty sellaisen reilun vuoden panostamisella voimanostotyyppiseen treeniin.

Edit. Voi vittu, noista paitapenkeistä ja vedoista ja kyykyistä on jo 8 vuotta... :/

Edit2. Löysin videoitakin tuolta ajalta noista nostoista... Jos pyydätte nätisti, ettekä urpoile videon tyypille niin voin laittaa näytille :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom