BB Mikko Ovaskainen

Ei helevetti, se on kuule Mikko siun kohta ulukoruokinttaan siirryttävä kun ethän sie kohta mahu ovista kulkemmaan, on prkl nimittäin tuo hartialinja sen verta jo TYKKIÄ kamaa että oksat pois, sitten kun tuon siron vyötärölinjan tuohon yhistää, niin avot!!
Kyllä on komea paketti..
Siinä voipi kyllä olla SM 2015 voittaja isojen poikain karkeloissa.
20150810_085231.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MIKKO! Mitäs arvauskisoja nyt keksitään kun hauisskaba oli ja meni? Arvaa Mr O:n tuleva puntaripaino Arnoldissa ja voita treenit Ovaskaisen kanssa ja päälle joku palauttava ateria ja yleistä paskanjauhantaa paikallisessa ravitsemusliikkeessä Ovaskaisen piikkiin? Luonnollisesti tästä treenisessiosta ja syömingeistä kunnon matskua eetteriin jonkunlaisen videomateriaalin muodossa. Saattais joku vaikka sen katsoakin :)

Ei kai myö mittään arvailuja nyt oteta aivan heti. Mutta olen miettinyt olisiko porukalla jotain kysymyksiä tai jotain mitä haluatte tietää? Jos sellaisen Q & A:n väsäilis? Työ kysyttä ja minä vasttoon mitä sattuu.

Huuvelkaa tähän jos on kiinnostusta.

Johan sen joku vitun rautakanki poisti sen kyssärin. Voi vittu mitä jeesuksia. Tsemppiä kuitenkin entiselle valmentajalle kisoihin!! Huumori on kielletty. Kasapanos perseseen pojat. Mitä mieltä Mikko on kasapanoksista?

Arvauskisa oli ihan perseestä. Sivukaupalla pelkkiä numeroita eikä koko ketjua jaksanu enää seurata. Jos ois ollu jotaki asiaa niin olis menny täysin ohi. Ei enää ikinä mitään vastaavaa tai sitten perustatte sille ihan oman topickin. Kiitos.
Komppaan tätä!! Kyllä nää arvauskisat hyvällä tarkoituksella varmaan tehdään (tai se yksi) mutta ketjun selaamisesta tulee raastavan vittumaista! MR O totesi vaan mulle kun avauduin että skippaa ne jos häiritsee, eli hypit vaan yli. Joo saatana.. Hypin yli niitä yli viisi minuuttia sivu kerrallaan kun ei osannut arvata millä sivulla ne loppuvat!
Mut Go Mikko, melkein vetoa voisin lyödä että tottakai voitat raskaan sarjan, kuten myös Overallin! Niin jäätävän kovannäköinen paketti on jo nyt kasassa. Toi koko yläkroppa on ihan sata nolla muita edellä! Eikä vastaväitteitä, tää on mun mielipide ja mulla on oikeus siihen.

Komppaan tätä!! Kyllä nää arvauskisat hyvällä tarkoituksella varmaan tehdään (tai se yksi) mutta ketjun selaamisesta tulee raastavan vittumaista! MR O totesi vaan mulle kun avauduin että skippaa ne jos häiritsee, eli hypit vaan yli. Joo saatana.. Hypin yli niitä yli viisi minuuttia sivu kerrallaan kun ei osannut arvata millä sivulla ne loppuvat!
Mut Go Mikko, melkein vetoa voisin lyödä että tottakai voitat raskaan sarjan, kuten myös Overallin! Niin jäätävän kovannäköinen paketti on jo nyt kasassa. Toi koko yläkroppa on ihan sata nolla muita edellä! Eikä vastaväitteitä, tää on mun mielipide ja mulla on oikeus siihen.

Se pittää tehä erillinen tredi ihan niille, kuten tälle q&a:lle. Ei mää pilalle ja vituiks koko ketju :)

Mikon mielestä Suomen 3 kovinta bodaria, jotka vielä kisaavat?

Hahaha, ei saatana. Unohdin täysin noista Suomen bodyukoista mainita Peterin. Wilenius kuuluu ehdottomasti top3:een, SM1 & PM1. Ja ensimmäinen ukon kehokisa. Sorry Tommi, sä putoot nyt pois ja Peter tulee listalle. Järjestyksellä ei muuten väliä, kovia ukkoja kaikki; Kille, Jerry, Peter :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom