Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Näinkö ?

Olenko ymmärtänyt tämän miken 2x6 penkki ohjelman oikein ?
Eli 2 kertaa kuuden noston sarja / esim 50kg:lla ja 2x6 60 kg jne..

Olenko ymmärtänyt tämän miken 2x6 penkki ohjelman oikein ?
Eli 2 kertaa kuuden noston sarja / esim 50kg:lla ja 2x6 60 kg jne..

siis 2x6 aina pyritään saamaan ja jos se menee niin ens kerralla lisää painoa joku 2,5kg yhteensä eli ois 1,25 per pää ainaki mulla. mutta sitten menet niihin suurempiin ja höyläät niitä niin kauan että menee 2x6 ja taas lisää rautaa jne jne..

Kysymys Mikelle 2x6 systeemistä

Osaatko sanoa Mike tosta sun 2x6 systeemistä että kuinka sitä tulis soveltaa jos pystyy penkkiä ym punnerruksia tekemään ainoastaan kapealla otteella? Olkapäävamman vuoksi leveällä otteilla tehdyistä penkeistä, vinopenkeistä, pystypunnerruksista ym ei tule kivun takia mitään, mutta kapea ote onnistuu hyvin.

Funtsin ite että sen maanantain treenin vois tehdä
2x6 kapea penkki
2x oliko se 6 vai 8 vinopenkki kapeella Smithissä (Smith onnistuu paremmin)

Ja ojentajat torstaina esim
2x6 ranskalainen
2x8 ojentajat käsipainoilla maaten

+ tietty muut eli selkä, hauis, olkapäät jne päälle.

Tulisko tällä systeemillä ojentajille ihan liikaa duunia? Jos vielä ottaa jotain pystypunnerrusta (kapee ote) pari-kolme sarjaa ojentajapäivänä.

Voi olla että ojentajat menee tukkoon, koska tuossa tulee paljon raskaita liikkeitä ainakin jos teet vielä pystypunnerrukset päälle

Mitä tämä Miken 2x6 tarkoittaa? Miten hän on sen alunperin opettanut teille? En ole varma, että onko nämä teidän omia versioita täällä siitä, joten haluaisin tietää sen alkuperäisen version. Jos joku kiltti viitsisi kertoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mites kun leuanveto leveellä myötäotteella on aina ollut mun heikko kohta ja haluisin kovasti parantaa tuloksia siinä ja 2x6-systeemi kiinnostaa. Oon siinä kuitenkin niin heikko, etten saa 2x6 toistoo omalla painolla. Ylätaljassa tehtäessä painopakan portaat on 5kg. Onko ideoita, miten tätä 2x6-systeemiä saisi sovellettua tuohon?

Mites kun leuanveto leveellä myötäotteella on aina ollut mun heikko kohta ja haluisin kovasti parantaa tuloksia siinä ja 2x6-systeemi kiinnostaa. Oon siinä kuitenkin niin heikko, etten saa 2x6 toistoo omalla painolla. Ylätaljassa tehtäessä painopakan portaat on 5kg. Onko ideoita, miten tätä 2x6-systeemiä saisi sovellettua tuohon?

Laita siihen pakan päälle kyytiin 2,5kg käsipaino,
jos on koteloimaton pakka??

Aattelin alottaa ton 2x6 ohjelman nyt, niin kun mulla on 2 jakonen ohjelma käytössä niin teenkö nyt esim. maanantaina 2x6 ja nostan 2.5kg siihen vasta ensi viikolla vai seuraavalla kerralla kun teen penkin (joka olisi perjantai) vai teenkö perjantaina normaalin 3-4 x 8-12

Aattelin alottaa ton 2x6 ohjelman nyt, niin kun mulla on 2 jakonen ohjelma käytössä niin teenkö nyt esim. maanantaina 2x6 ja nostan 2.5kg siihen vasta ensi viikolla vai seuraavalla kerralla kun teen penkin (joka olisi perjantai) vai teenkö perjantaina normaalin 3-4 x 8-12
Itse tekisin 2x6 vaan toisella kerralla ja toisella sitten vaikka ton 3-4x8-12.

Tee tuon toisen penkin sijaan vinopenaa käsipäinoilla.
Itse väänsin joskus 2-jakoisella vuorotellen 2x6 penkin, ja seuraavassa rintatreenissä 3x8-12 vinopenkin kässäreillä.

Noin tulee se 2x6 kerran viikkoon.

Elikkä kaipaisin vähän selvennystä.
Ohjelmani on seuraavanlainen kaksjakoinen yläkropan osalta:

Penkki 2x6
Vinopenkki käsipainot 2x8
Ojentajat ojentajakoneessa 3x7
Pystypunnerrus käsipainot 2x8
Vipunostot 2x7

Miten sovellan 2x6 systeemin tähän?
Tähänkö tyyliin:

ma: Penkki 2x6
Vipunostot 2x7

ke: muuta

pe: Penkki 3x8
Vipunostot 2x7

ja ma taas sama kuin edellisenä maanantaina.

Meneekö edes sinneppäin?

Koitin etsiä vastausta kysymykseen koskien Miken 2x6-systeemiä, mutten löytänyt. Penkkipäivänä, jolloin vedetään se 2x6 penkkiä + 2x8 vinopenkkiä, niin onko siinä tarkoitus ottaa vielä lisää rintaa vai onko rintalihasten osalta koko homma siinä?

se riippuu kaiketi ohjelmasta, en ainakaan usko sillä olevan mitään seksuaalista merkitystä jos tuossa vielä sarjan ristitaljaa hieraset....pointtina tuossa kaiketi on se, että ei hierota sitä tasapenkkiä tangolla sen enempää.

teen miken 2x6 systeemiä. tässä liikkeet penkki 2*6 vinopena3*8 pystypun.3*8 +hauikset tuo oli maanantai treeni. torstai: kapea tai lattiapenkki 2*6 ransk.pun 3*8 +talja lauantai tai sunnuntai:mave 2*6 +vatsat nii ja tiistaina kyykky tai etukyykky 2*6 +vatsat

Voisikohan joku laittaa omaa 2-jakoista ohjelmaansa tähän, jossa olisi miken penkkisysteemi sisällä? treenipäivät olisi siis ma,ke,pe
Olisi hienoa jos ohjelmassa käytettäisiin mahdollisimman paljon vapaita painoja.

Suositut

Back
Ylös Bottom