Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olenko ymmärtänyt tämän miken 2x6 penkki ohjelman oikein ?
Eli 2 kertaa kuuden noston sarja / esim 50kg:lla ja 2x6 60 kg jne..
Mitä tämä Miken 2x6 tarkoittaa? Miten hän on sen alunperin opettanut teille? En ole varma, että onko nämä teidän omia versioita täällä siitä, joten haluaisin tietää sen alkuperäisen version. Jos joku kiltti viitsisi kertoa.
Mites kun leuanveto leveellä myötäotteella on aina ollut mun heikko kohta ja haluisin kovasti parantaa tuloksia siinä ja 2x6-systeemi kiinnostaa. Oon siinä kuitenkin niin heikko, etten saa 2x6 toistoo omalla painolla. Ylätaljassa tehtäessä painopakan portaat on 5kg. Onko ideoita, miten tätä 2x6-systeemiä saisi sovellettua tuohon?
Itse tekisin 2x6 vaan toisella kerralla ja toisella sitten vaikka ton 3-4x8-12.Aattelin alottaa ton 2x6 ohjelman nyt, niin kun mulla on 2 jakonen ohjelma käytössä niin teenkö nyt esim. maanantaina 2x6 ja nostan 2.5kg siihen vasta ensi viikolla vai seuraavalla kerralla kun teen penkin (joka olisi perjantai) vai teenkö perjantaina normaalin 3-4 x 8-12