Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
millaseen 1-jakoseen tän sais mahdutettua?
Ei kellää olis antaa mitään valmista ohjelmaa (1-jakosta) mihin tää on tunkastu? 2-3 krt viikossa.

millaseen 1-jakoseen tän sais mahdutettua?
Ei kellää olis antaa mitään valmista ohjelmaa (1-jakosta) mihin tää on tunkastu? 2-3 krt viikossa.

Ite oon tehny tätä yks jakosella. Otin normia penkkiä tällä 2x6 systeemillä. Muina päivinä tein vinopenkkiä tangolla/käsipainoilla.

Pitää ottaa iteki tää käytäntöö, ku ei oikee omal 3x10 tuu tulosta..

Kannattaa ottaa välillä kevyitäkin viikkoja. Itse jätin joskus penkin kuukaudeksi kokonaan pois ja keskityin vain vetoon ja kyykkyyn. Sitten kun kuukauden tauon jälkeen nosti ensimmäiset nostot, niin ennätykset paukkui.

Mites jos tätä tekis 2-jakosella niin miltä tämä näyttäis kopion sen tuolta 80 sivua taaksepäin
1.Treeni penkki 2*6 vinopenkki kp 2*8-12
3.Treeni vinopenkki 2*6 penkki kp 2*8-12

Mites jos tätä tekis 2-jakosella niin miltä tämä näyttäis kopion sen tuolta 80 sivua taaksepäin
1.Treeni penkki 2*6 vinopenkki kp 2*8-12
3.Treeni vinopenkki 2*6 penkki kp 2*8-12

Älä tee ainakaa sarjoja loppuun saakka, voi 2-jakosessa tuntua tukkoselta x. ajan päästä.

Ihan mielenkiinnosta, tekeekö kukaan muu tätä solttu-tyylillä? Eli jalat ilmassa?
Sarja painoistahan tuo on tietenkin vähän pois vrt. normi jalat maassa-tyyli, mutta mulla ainakin tuli huomattavasti parempi tuntuma rintaan tuolla normi pumppailu sarjoissa, niimpä otin tuon tyylin tähänkin treeniin.

Mites onko liikaa jos teen tuon 2x6 penkissä, sitten ottaisin vaikka 3 sarjaa vinopenkkiä ja yhden tai kaksi sarjaa ristitaljaa?
Ei ole liikaa. Noin se kuuluukin mennä jos on joku normaali 3- tai 4-jakoinen ohjelma johon tämä systeemi on alunperin tarkoitettukin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ite otin tän ohjelman kokeiluun tossa kesän lopulla, nyt olen nostanut sarjapainoja 120-135kg, toi 120 ei nyt mikään älyttömän tiukka sarja ollut mutta jos siinä 125kgssä joutui painamaan ihan kunnolla. eli hyvin näyttäis toimivan:thumbs:

ite otin tän ohjelman kokeiluun tossa kesän lopulla, nyt olen nostanut sarjapainoja 120-135kg, toi 120 ei nyt mikään älyttömän tiukka sarja ollut mutta jos siinä 125kgssä joutui painamaan ihan kunnolla. eli hyvin näyttäis toimivan:thumbs:
Kyllä mullakin tää hyvin toimii. Varsinkin kehitystä on helppo seurata tällä ohjelmalla. Sarjapainoja vaihtelemalla toistomäärien mukaan unohtuu aina maksimitoistot ja on sitten taas pihalla kehittymisestä. Mitään ohjelmavihkoa kun en jaksa mukana kantaa.

itse olen välillä tehnyt 2*6 3 kertaa kahdessa viikossa. riippuu ihan treenikierron pituudesta, palautumisesta jne. jos syöt ja nukut hyvin, olet hyväkuntoinen muuten niin eiköhän tuo 2 kertaa viikossa ole ihan ok. jos lääkitys on kunnossa toimii varmasti. itse kuitenkin natuna mennyt tähän asti ja hyvin toimii:)

Ite ainakin imin penkissä aikas reippaasti. Tosin voimapuoleista penkkiä en oikeastaan ikinä ole tehnytkään. Nyt kun sisällytin tämän reeneihin, niin nousua on ollut aikas hurjana. Yhtenä päivänä reenaan ihan normaalisti 3*8, 3*10 tai 3*12, ja toisena päivänä tämän 2*6. Juuri sain 100 kilon menemään rikki. Ei ole tietenkään paljon, mutta kun ajattelee, että joka viikko olen saanut nostettua 2,5 kilolla. Ja lähtöarvo oli 85 kilosta. Pitäisi kokeilla paljonko menee maksimiykkösellä nyt.

Semmonen kysymys että kauanko on porukka täällä käyttänyt tätä systeemi esim. penkille, enne kuin on ottanut vastaan ja täytyy vaihtaa sarja/toisto määriä?

Ite ainakin imin penkissä aikas reippaasti. Tosin voimapuoleista penkkiä en oikeastaan ikinä ole tehnytkään. Nyt kun sisällytin tämän reeneihin, niin nousua on ollut aikas hurjana. Yhtenä päivänä reenaan ihan normaalisti 3*8, 3*10 tai 3*12, ja toisena päivänä tämän 2*6. Juuri sain 100 kilon menemään rikki. Ei ole tietenkään paljon, mutta kun ajattelee, että joka viikko olen saanut nostettua 2,5 kilolla. Ja lähtöarvo oli 85 kilosta. Pitäisi kokeilla paljonko menee maksimiykkösellä nyt.

Sama täällä! Siis 2x6 toimii aivan loistavasti, 2 kertaa viikkoon teen penkissä. Joka toisella kerralla ellei jokaisella oo se 2,5 heitetty lisää! Tosin tuo varmasti tyssää jossain vaiheessa ja hidastuu kehitys ajan myötä, mutta väännetään nyt niin kauan ku tolla menee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom