Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun pitää ainakin väliviikon jälkeen ottaa aina se 2,5 kiloo pois..

musta taas tuntuu että väliviikon jälkee on vaan entistä voimakkaampi :D tuntuu hiiriltä entiset painot.. :evil:

tossa vanhassa postauksessa jäi vielä pimentoon, että tehdäänkö tämä 2x6 nyt kerran viikossa??
vai jos reenaan 2-jakoisella nii teen joka työntävä päivä ton 2x6?

tossa vanhassa postauksessa jäi vielä pimentoon, että tehdäänkö tämä 2x6 nyt kerran viikossa??
vai jos reenaan 2-jakoisella nii teen joka työntävä päivä ton 2x6?

2x6 kerran viikossa, eli vain toisena työntöpäivänä.

kun 2x6 soveltaa vinopenkkiin, olisi varmaan syytä jättää (ainakin raskaat) pystypunnerrukset pois olkapää/ojentajapäivältä?

vai olisikohan järkevämpää treenata olkapäät samalla rinnan kanssa:rolleyes:

jes, se onnistui. ensin oli penkki kp:lla 25 kg / käsi ja pelotti tuo nousu suoraan 30 kg:n käsipanoinoihin, mutta menihän se sarjana 2,1 :P eli ei jääny 0 ja 0 sarjaksi :D pakko kyllä myöntää että sain jo toissa tissikerralla 25kg:lla 6,6 mutta tein ens kerralla kans 25kg:lla 6,6 että varmasti nousis tuo 30kg sit per käsi. ja huh se nousi, kyllä on hyvä mieli :) tästä reenit jatkuu sitte ilman kyrpää otassa :) mitä muuten teidän mielestä normipenkistä tangolla pitäis nousta jos nostaa 30kg / käsi käsipainoilla esim ton 2,1 sarjat?

mitä muuten teidän mielestä normipenkistä tangolla pitäis nousta jos nostaa 30kg / käsi käsipainoilla esim ton 2,1 sarjat?

tosi yksilöllistä, esim. mulla menee 32.5kg kp'llä/käsi kovienkin sarjojen jälkeen 6 komiasti ja silti penkist ei tule ku se 92.5kg-97.5kg, mut sit mul on monia kavereita, jotka vetää yli 100kg penkist, mut 30kg kp't ei vaan tuu edes sitä kuutta kertaa.. Neuvoisin, että menet penkkiin ja kokeilet..;) et ei osaa sanoa kp'jen kiloista sitä penkkitulost, mut kokeilemalla sen saat selvil tosiaa..
mutta, onnee edistyksestä..:dance:

hmm, meni muute :offtopic:

jottei menis liikaa, niin..öö..sanotaan vaik, etten oo miken 2x6'st kokeillu, mut ajattelin alkaa kokeilee kaikennäköst ku hiuka kaipais vaihteluu, vaik painot nousee ja sarjapainot kasvaa..ja toi miken 2x6 o listal aika kärjes..:kippis1:

Noitten vertailu nyt on melko turhaa, mutta mieliksesi:
Penkki 6*100kg, 4*110kg, 1*125kg
Vinopenkki kp ~15*30kg 8*38,5kg

Vinopenkki teen kyllä helvetin harvoin, penkkiä taas niin vitusti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mites homma etenis jos mulla reenit kolme kertaa viikossa, jos mulla olis ne vaikka ma, ke, pe. Ja otan keskiviikkona 2x6. Ma ja pe sitten apu liikkeitä. Montako sarjaa teen apu liikkeitä per päivä?? 3-4??, jotain 8:lla toistolla???

kiitos

mites homma etenis jos mulla reenit kolme kertaa viikossa, jos mulla olis ne vaikka ma, ke, pe. Ja otan keskiviikkona 2x6. Ma ja pe sitten apu liikkeitä. Montako sarjaa teen apu liikkeitä per päivä?? 3-4??, jotain 8:lla toistolla???

kiitos

Järkevämpää olisi varmaan ottaa ma ja pe toi 2x6. esim penkki maanantaina ja vinopenkki perjantaina.

edit: Ja jos teet koko kropan kolme kertaa viikossa niin kai sinne voi ottaa jotain apuliikettäkin sinne keskiviikolle.

sinänsä huvittaa mun heikot tissit tai sitte on heikot kädet ja TOSI heikot tissit :D ku nyt on 25kg/käsi hauiksella 6,5 ja ens viikolla menee varmasti 6,6 ja siirryn 30kg/käsi. ja penkissä on nyt 30kg/käsi 2,1 sarjat :D

Heehuu! Pitkän aikaa joulusta asti tähän hetkeen junnasi penkin 2x6 jossain 115 - 117,5 kilossa ja aina tuli takapakkia. Enkä halunnut kokeilla maksimiykköstä ennen kuin menisi 120. Nyt se 120 sitten meni, tein sitten pari viikkoa muuten vaan lyhyempiä sarjoja ja ykkösmaksimi on parantunut 132,5 --> 140. Jee! :dance: Muutenkin penkissä mulla on joka kilo kiven alla eikä kehitystä tule millään vrt esim maveen, jossa (kärjistetysti) vetää aina maksimin kun vaan päättää että rauta revitään ylös.

150 sitten seuraava etappi :whip:

Heehuu! Pitkän aikaa joulusta asti tähän hetkeen junnasi penkin 2x6 jossain 115 - 117,5 kilossa ja aina tuli takapakkia. Enkä halunnut kokeilla maksimiykköstä ennen kuin menisi 120. Nyt se 120 sitten meni, tein sitten pari viikkoa muuten vaan lyhyempiä sarjoja ja ykkösmaksimi on parantunut 132,5 --> 140. Jee! :dance:

Suhde on aika hyvä, jos 2x6 120kg = 140kg 1:n.
En itse ole kokeillut ykköstä, enkä kokeile toistaiseksi kun ei ole tarvetta. Mutta jos samaisella 'kaavalla' suhteutettuna laskee, niin pitäisihän tuon ykkösen olla 157,5kg, mitä en kyllä äkkiseltään itsestäni usko :D

ennemminkin sanoisin että aivan normaali kuin "aika hyvä". tosin onhan niitä sellaisiakin jotka takoo 120 kaseja ja silti 140 on työn ja tuskan takana. silloin kyllä kannattaisi reeni systeemiä muuttaa sellaiseksi että saa maksimia hilattua kovemmaksi, koska silloin on jo todella surkea maksimi voima. siis jos sitä haluaa ja kukapa ei haluaisi vaikka muuta väittäisikin. 6x120 jos ei 140 tule niin silloinkin voi kyllä jo sellaista ohjelmaa katsella jolla saa maksimi voimaa. ketään ei oikeasti sarjapainot kiinnosta vaan se maksimi tulos;)

Suhde on aika hyvä, jos 2x6 120kg = 140kg 1:n.
En itse ole kokeillut ykköstä, enkä kokeile toistaiseksi kun ei ole tarvetta. Mutta jos samaisella 'kaavalla' suhteutettuna laskee, niin pitäisihän tuon ykkösen olla 157,5kg, mitä en kyllä äkkiseltään itsestäni usko :D

IMO ei mitenkään erikoinen toi suhde. Itse saan 1x6x100kg (tämä on 3 kertaa otettu, eikä 7. toisto ole tullut) ja maksimi 125kg.

120x6 ja 140x1 on ihan normaali suhde. 180x6 on jo sitten 205 korvilla.

Niin, kaippa tuokin kiristyy mitä isompiin painoihin mennään. % ei aivan pysy samoissa.

No mä oon laskeskellut että jotakuinkin jossain 150-160 välissä mennään 1:n kanssa, kun 2x6 on 135kg. Hyvin on loppupelissä tuo systeemi toiminut ja josko tänä vuonna sen 160-165 sais 1:ksi niin ois hyvä ja 'aikataulussa' oltais.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom