Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun pitää ainakin väliviikon jälkeen ottaa aina se 2,5 kiloo pois..
tossa vanhassa postauksessa jäi vielä pimentoon, että tehdäänkö tämä 2x6 nyt kerran viikossa??
vai jos reenaan 2-jakoisella nii teen joka työntävä päivä ton 2x6?
2x6 kerran viikossa, eli vain toisena työntöpäivänä.
mitä muuten teidän mielestä normipenkistä tangolla pitäis nousta jos nostaa 30kg / käsi käsipainoilla esim ton 2,1 sarjat?
mites homma etenis jos mulla reenit kolme kertaa viikossa, jos mulla olis ne vaikka ma, ke, pe. Ja otan keskiviikkona 2x6. Ma ja pe sitten apu liikkeitä. Montako sarjaa teen apu liikkeitä per päivä?? 3-4??, jotain 8:lla toistolla???
kiitos
Heehuu! Pitkän aikaa joulusta asti tähän hetkeen junnasi penkin 2x6 jossain 115 - 117,5 kilossa ja aina tuli takapakkia. Enkä halunnut kokeilla maksimiykköstä ennen kuin menisi 120. Nyt se 120 sitten meni, tein sitten pari viikkoa muuten vaan lyhyempiä sarjoja ja ykkösmaksimi on parantunut 132,5 --> 140. Jee! :dance:
Suhde on aika hyvä, jos 2x6 120kg = 140kg 1:n.
En itse ole kokeillut ykköstä, enkä kokeile toistaiseksi kun ei ole tarvetta. Mutta jos samaisella 'kaavalla' suhteutettuna laskee, niin pitäisihän tuon ykkösen olla 157,5kg, mitä en kyllä äkkiseltään itsestäni usko :D
120x6 ja 140x1 on ihan normaali suhde. 180x6 on jo sitten 205 korvilla.