Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juzzi87 sanoi:No tänään laitoin sen 75kg,sillä meni vitonen.Tiputin 72.5kg ja tein kuutosen.
Olisiko pitänyt tehdä 75kg:lla se toinenkin sarja?
Nahka sanoi:Tein miken systeemillä 2kk nousi maksimi hitaasti mutta varmasti. Koitin tossa pariviikkoo 2-4 toiston sarjoja ja kappas paris viikos tuli samanverran mitä 2kk aikana tolla 2x6 tsydeemillä.
Ilmeisesti mun lihakset tykkää kun niitä rasittaa isommilla painoilla. Voiskohan tästä vetää jotain johtopäätöstä että muissakin liikkeissä olisi samanlailla mun kohdallani ?
Vai onko yleisesti niin että lyhyet sarjat kehittää voimaa näinkin huomattavasti enemmän kuin "pitkät" 6den sarjat.
Tiedän kyllä että tämä miken systeemi on massa/voima reenin välimalli, ja ehkä paras sellainen.
Mike sanoi:Juu ja mulla kun nostin 2x6 systeemillä ykköstä kokonaisvaltaisesti 100kg 120 --> 220.
Oon varmaan ihan saatanan kiero kun en ole edes mikään venäläinen tiedemies tai kuminauhakekkeruusi ja silti tuli voimaa.
Mike sanoi:Juu ja mulla kun nostin 2x6 systeemillä ykköstä kokonaisvaltaisesti 100kg 120 --> 220.
Oon varmaan ihan saatanan kiero kun en ole edes mikään venäläinen tiedemies tai kuminauhakekkeruusi ja silti tuli voimaa.
strong sanoi:Paljonko arvelet olevan hormonien vaikutus tuossa kehitysmäärässä(100kg), 70kg?
darvinisti sanoi:Eli KISS-periaatteen mukaisesti. Riittäisikö tuo? Jäisi aikaa sitten muullekkin kropalle.
juhata sanoi:Mike, toteutatko tota samaa treeniperiaatetta myös muille lihaksille(pääliikkeille) ?Toistot tietenkin voivat olla erit, mutta periaatetta, että painoa vasta sitten lisää, kun tavoite täyttyy. Apuliikkeissäkin teet 2 sarjaa, mutta ne taitaa olla molemmat loppuun asti vedettyjä, painoon ja toistomäärään tuijottamatta ?
strong sanoi:Paljonko arvelet olevan hormonien vaikutus tuossa kehitysmäärässä(100kg), 70kg?
Mike sanoi:Natuna se nousi 6 kuukaudessa 120 --> 155. Tiedä sitten miten olisi vielä noussut jos olisin natuna jatkanut.
timba79 sanoi:Muistatko mitkä olis 2*6 painot ton nousun alussa ja lopussa, eli millä meni 2*6 kun maksimi oli 155??
Perkele kun on vieläkin jokunen viikko diettiä niin tuntuu polkevan paikallaan, mutta kait se siitä sitten taas hyvin lähtee kun saa vähän enemmän safkaa koneeseen...