Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
No tänään laitoin sen 75kg,sillä meni vitonen.Tiputin 72.5kg ja tein kuutosen.
Olisiko pitänyt tehdä 75kg:lla se toinenkin sarja?

Semmosta vielä että kun teen nopeusvoimapenkin samana päivänä kuin ojentajat niin kannattaako tehdä Kapea penkki ensin ja sen jälkee nv penkki?
Jaksaa ainakin panostaa kapeeseen penaan tosissaan.

Tein miken systeemillä 2kk nousi maksimi hitaasti mutta varmasti. Koitin tossa pariviikkoo 2-4 toiston sarjoja ja kappas paris viikos tuli samanverran mitä 2kk aikana tolla 2x6 tsydeemillä.

Ilmeisesti mun lihakset tykkää kun niitä rasittaa isommilla painoilla. Voiskohan tästä vetää jotain johtopäätöstä että muissakin liikkeissä olisi samanlailla mun kohdallani ?

Vai onko yleisesti niin että lyhyet sarjat kehittää voimaa näinkin huomattavasti enemmän kuin "pitkät" 6den sarjat.

Tiedän kyllä että tämä miken systeemi on massa/voima reenin välimalli, ja ehkä paras sellainen.

Ei jumalauta, tätä threadia on jo vilkaistu yhteensä mielettömät 35.500 kertaa...

Nahka sanoi:
Tein miken systeemillä 2kk nousi maksimi hitaasti mutta varmasti. Koitin tossa pariviikkoo 2-4 toiston sarjoja ja kappas paris viikos tuli samanverran mitä 2kk aikana tolla 2x6 tsydeemillä.

Ilmeisesti mun lihakset tykkää kun niitä rasittaa isommilla painoilla. Voiskohan tästä vetää jotain johtopäätöstä että muissakin liikkeissä olisi samanlailla mun kohdallani ?

Vai onko yleisesti niin että lyhyet sarjat kehittää voimaa näinkin huomattavasti enemmän kuin "pitkät" 6den sarjat.

Tiedän kyllä että tämä miken systeemi on massa/voima reenin välimalli, ja ehkä paras sellainen.

Tuo 2x6 systeemi ei ole tarkoitettu "hetikaikkimulle" tyypeille, se on pitkäjänteistä mutta varmaa kehitystä. Koitas tehä 2kk tota 2-4, eipä taida ihan toimia.

Toimii se. Oma kieroutunut mielihaluni on tehdä 3x5 sarjat ja sillä on myös noussut maksimi hitaasti mutta varmasti. Joulukuun ykkönen nousi viime treeneissä tokana sarjana 2+1 kertaa.

Mulla on kanssa sitten varmaan jokin kierouma kun tykkään tehdä 3x5 modifikaatiolla kyllä silläkin tulos nousee hitaasti ja varmasti.

Mike sanoi:
Juu ja mulla kun nostin 2x6 systeemillä ykköstä kokonaisvaltaisesti 100kg 120 --> 220.
Oon varmaan ihan saatanan kiero kun en ole edes mikään venäläinen tiedemies tai kuminauhakekkeruusi ja silti tuli voimaa.

Mike, toteutatko tota samaa treeniperiaatetta myös muille lihaksille(pääliikkeille) ?Toistot tietenkin voivat olla erit, mutta periaatetta, että painoa vasta sitten lisää, kun tavoite täyttyy. Apuliikkeissäkin teet 2 sarjaa, mutta ne taitaa olla molemmat loppuun asti vedettyjä, painoon ja toistomäärään tuijottamatta ?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mike sanoi:
Juu ja mulla kun nostin 2x6 systeemillä ykköstä kokonaisvaltaisesti 100kg 120 --> 220.
Oon varmaan ihan saatanan kiero kun en ole edes mikään venäläinen tiedemies tai kuminauhakekkeruusi ja silti tuli voimaa.

Paljonko arvelet olevan hormonien vaikutus tuossa kehitysmäärässä(100kg), 70kg?

strong sanoi:
Paljonko arvelet olevan hormonien vaikutus tuossa kehitysmäärässä(100kg), 70kg?

Jos en väärin muista, niin 155kg asti meni natuna, roight?

Täytyy sanoa, jotta tykkään tästä systeemistä. On penkin jälkeen vielä hyvin virtaa muihin liikkeisiin ja silti painoja saa ladata kaiken aikaa lisää.

Ajattelin kokeilla Miken 2x6 systeemiä. Olisiko se seuraavanlaisena hyvä, kun tavoitteena on voima eikä niinkään lihasmassa? Laitan vain penkkiin liittyvät sarjat esille.

ma
Penkki 2x6, kuten neuvottu. Lepotauko 3-5 min.
Vinopenkki käsipainoilla/tangolla 2x8-6 sen verran toistoja ja painoja, että menee puhtaasti kaikki toistot. Tauko noin 3 min.
Vipunostot sivuille 3x10-6 (niin no liittyykö vai ei?) puhtaasti luonnollisesti ja 3 min tauot.

to
Kapea penkki 2x6 samalla periaatteella, kuin normaalissa penkissä.

la
Kapea penkki räjähtävänä 6x3.

Eli KISS-periaatteen mukaisesti. Riittäisikö tuo? Jäisi aikaa sitten muullekkin kropalle.

juhata sanoi:
Mike, toteutatko tota samaa treeniperiaatetta myös muille lihaksille(pääliikkeille) ?Toistot tietenkin voivat olla erit, mutta periaatetta, että painoa vasta sitten lisää, kun tavoite täyttyy. Apuliikkeissäkin teet 2 sarjaa, mutta ne taitaa olla molemmat loppuun asti vedettyjä, painoon ja toistomäärään tuijottamatta ?

En enää toteuta tuota kun en voimaa hae, nykyään 10 sarjoja jalat penkillä. Jos haluaisin voimaa ja rintalihas kestäisi, tekisin taas 2x6.

Mike sanoi:
Natuna se nousi 6 kuukaudessa 120 --> 155. Tiedä sitten miten olisi vielä noussut jos olisin natuna jatkanut.

Muistatko mitkä olis 2*6 painot ton nousun alussa ja lopussa, eli millä meni 2*6 kun maksimi oli 155??

Perkele kun on vieläkin jokunen viikko diettiä niin tuntuu polkevan paikallaan, mutta kait se siitä sitten taas hyvin lähtee kun saa vähän enemmän safkaa koneeseen...

timba79 sanoi:
Muistatko mitkä olis 2*6 painot ton nousun alussa ja lopussa, eli millä meni 2*6 kun maksimi oli 155??

Perkele kun on vieläkin jokunen viikko diettiä niin tuntuu polkevan paikallaan, mutta kait se siitä sitten taas hyvin lähtee kun saa vähän enemmän safkaa koneeseen...

Sain satasella 2x6 kun ekaan treeniin menin tuon vinkin jälkeen.

Täytyy kyllä sanoa, että tuo Miken penkki systeemi (2x6) on todella hyvä. Ennenkuin koitin tuota kyseistä 2x6 sarjaa niin olin jurrannut aika kauan paikallaan painoina 100kg. Kun aloitin tekemään Miken tyylillä niin minulla nousi tulos kahteen viikkoon 105kg. Siis kehitys oli mielestäni aivan loistavaa ja se tietenkin nostattaa treeni intoa entisestään. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom