Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
timba79 sanoi:
Muistatko mitkä olis 2*6 painot ton nousun alussa ja lopussa, eli millä meni 2*6 kun maksimi oli 155??

Perkele kun on vieläkin jokunen viikko diettiä niin tuntuu polkevan paikallaan, mutta kait se siitä sitten taas hyvin lähtee kun saa vähän enemmän safkaa koneeseen...

kattelin tossa noita maksimisarjapainotaulukoita ja kun saa tehtyä kutosen 125kg:lla niin pitäis mennä 150kg. tähän kun pääsee natuna niin se on jo aika hyvin. mulla pitäis vielä saada sarjapainoja 10kg ylöspäin niin saan sen 150kg :thumbs:

janne321 sanoi:
kattelin tossa noita maksimisarjapainotaulukoita ja kun saa tehtyä kutosen 125kg:lla niin pitäis mennä 150kg. tähän kun pääsee natuna niin se on jo aika hyvin. mulla pitäis vielä saada sarjapainoja 10kg ylöspäin niin saan sen 150kg :thumbs:

Sama juttu mulla, tai nyt polkee toi 115 paikallaan kun ooon tässä painoo tiputtanu jo reilut 6 kiloa, mutta muutama viikko vielä ja sitten lähtee taas plussakalorit peliin, eiköhän sitten saada tota penkkitulostakin taas ylöspäin, mutta toi 150kg näin natikkana ois ihan mukava saavutus.

Mike: Kun kerroit reenanneesi tällä monta vuotta, niin kehititkö itseäsi penkki kilpailuihin vai Kehokilpailuihin vai molempiin?
Mietin vain, että riittääkä tuo 2`6 massamonstereille lihasärsytykseen..

Hei Mike, mitäs nyt pitäis tehdä kun oon tehny rintapäivänä tota 2x6 ja sen lisäks vinopenaa käsipainoilla ja ristikkäistaljaa, mutta sit rupes painot tossa 2x6 systeemissä laskemaan! Vinopenkki meni ihan ok. Ajattelin et otan penkin nyt 2 kertaa viikossa kokeiluks jos alkais taas luistamaan niin miten kannattaa sijoittaa toinen penkkikerta selkä/ojentajat päivälle? Ja minkähänlaista sarjaa kannattais tehdä (2x6 vai jotain muuta)?

Daug sanoi:
Hei Mike, mitäs nyt pitäis tehdä kun oon tehny rintapäivänä tota 2x6 ja sen lisäks vinopenaa käsipainoilla ja ristikkäistaljaa, mutta sit rupes painot tossa 2x6 systeemissä laskemaan! Vinopenkki meni ihan ok. Ajattelin et otan penkin nyt 2 kertaa viikossa kokeiluks jos alkais taas luistamaan niin miten kannattaa sijoittaa toinen penkkikerta selkä/ojentajat päivälle? Ja minkähänlaista sarjaa kannattais tehdä (2x6 vai jotain muuta)?

Mike suositteli minulle medium penkkiä. tolle ojentaja päivälle jolloin itellä alkoi taas tulokset nousta.

ja medium penkkihän on kapeanpenkin ja normaalipenkin välistä siis oteleveys....

Itse en ottaisi kahta penkkiä, vaan kuten janne tossa sanoi, medium otteella esim lattiapenkki. Selkätreenit kannattaa ottaa tosissaan ja keskittyä latseilla tekemiseen, iso selkä on suuri osa kovaa penkkitulosta. Takaolkapäätkin tekevät perkeleesti töitä penkissä, vaikka ei kovin uskoisi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
7.5kg sai laittaa lisää painoa sarjaan. Tämä siis 3 ryyppypäivän jälkeen pienessä darrassa.

Elämä se osaa aina yllättää. Tullut vissiin levättyä, syötyä ja Juotua :D

:kippis1:

Mike sanoi:
Natuna se nousi 6 kuukaudessa 120 --> 155. Tiedä sitten miten olisi vielä noussut jos olisin natuna jatkanut.

Mites sun kehitys tuosta 155 kg:sta eteenpäin? Olikos se niin, että sulla meni parhaimmillaan 220 kg? Ja kauanko kesti 155 --> 220?

Kuuden toiston sarja on ehkä kaikkein parhain, jos halutaan saada voimaa ja massaa, koska se vaikuttaa (ehkä) tehokkaimmin lihaksen proteiinirakenteeseen. Löysin tämän kirjasta nimeltä Painonnoston käsikirja, joku venäläinen proffa kirjoittanut.

Pientä raporttia:

Olen nyt sahannut 2x6:lla 2 kk. seuraavalla kehityksellä PENKISSÄ:

12.1.2004, 19.1.12004, 27.1.2004, 2.2.2004, 16.2.2004, 23.2.2004, 1.3.2004, 8.3.2004

2x6x75, 2x6x77.5, 5x80+6x75, 2x6x80, 4x82.5+4x80, 5x82.5+5x80, 5x82.5+5x80, 2x6x82,5.

KAPEASSA penkissä 2x65 -> 2x75

VINOPENKIN sarjapainot on noussut 10 kg.

RINTALIHAS on hiukan kasvanut tai kiinteytynyt.

Ykköstä en oo kokeillu. Tuo penkki jäi helkutin pitkään tuohon 82.5:een, onko tuo kehitys mielestänne hidasta? ( alkoi olla jo kyrpä ottassa kun kk sahattiin sitä 82.5!?)

Treenipäivät on ma, to ja la, mutta käytännössä ryypiskelyn yms. takia olen tehnyt la treenin (haba+jalat) sunnuntaina, jolloin hauis on usein hellä rintatreenissa maanantaina, voiko tämä asia vaikuttaa kovinkin negatiivisesti kehitykseen??

Pyrin syömään mahd. hyvin ja paljon, vaikka raivokkaan matkustelun yms. takia tuleekin syötyä paljon roskaruokaa jne. Tosin alle 100kg penkkikerholaisilla ei varmaan niin kriittistäkään.

Melko varmarsti voi tulokset olla huonommat jos käyt edellisenä päivänä tekemässä haukkarit. Kannattaa mieluummin sitten siirtää tuo rinta päivä tiistaille ja tehdä ihan normaalisti siitä eteenpäin. Hauis kun toimii vastavaikuttajana ojentajalle. Vastustaen liikettä ylöspäin mennessä ettei kyynerpääsi yliojennu ja se samalla myös tukee liikettä alas ja ylöspäin mentäessa. Yleisesti: jos vastavaikuttaja on väsynyt niin sen "parit" jaksaa huonommin, tässä tapauksessa ojentaja.

aloitin tekee pari kuukautta sit tätä miken hommaa(ohjelma ekal sivul),mut nyt on seuraavanlainen ongelma: Kun aloitin tekee ohjelmaa sain 67.5kgx6 sit pari viikkoo sit meni 75kgx2x6 ja lisäsin painoja 2.5 kg ja sain 2x4 toistoo nyt viikon kuluttua ei menny ku hikiset 4 toistoo ekal ja toisel vaan 3 räkäsesti ja molemmis nostois vasen käsi jäi kokoajan jälkeen,tanko siis oli aivan vinos. Mitä parannus keinoja ehdotatte,pitäskö tehä pitempää sarjaa ja miten sais kädet pidettyy tasases linjas nostois?

pååtta sanoi:
aloitin tekee pari kuukautta sit tätä miken hommaa(ohjelma ekal sivul),mut nyt on seuraavanlainen ongelma: Kun aloitin tekee ohjelmaa sain 67.5kgx6 sit pari viikkoo sit meni 75kgx2x6 ja lisäsin painoja 2.5 kg ja sain 2x4 toistoo nyt viikon kuluttua ei menny ku hikiset 4 toistoo ekal ja toisel vaan 3 räkäsesti ja molemmis nostois vasen käsi jäi kokoajan jälkeen,tanko siis oli aivan vinos. Mitä parannus keinoja ehdotatte,pitäskö tehä pitempää sarjaa ja miten sais kädet pidettyy tasases linjas nostois?

Eikösse niin mennyt että jos ei ekalla sarjalla saa kutosta, niin tokaan sarjaan pudotetaan 5kg pois. Vois olla vähän parempi 4x77.5 + 6x72.5.

Suositut

Back
Ylös Bottom