Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mihin tämä 2*6 homma perustuu, luulisi että ei toimi kun minä oon tottunut tekeen noita sarjoja liikkeitä sen verran paljon enemmän ettei toi 2*6 tuntusrasittavan niin paljoa? :lol2:
Itse mietin samaa. Saan kyllä tissit uuvuksiin tuolla systeemillä, mutta jotenkin jää aina se fiilis, että: "Tein vain kaks sarjaa tisseille..". Kai se on prkl kuitenkin vaan uskottava.
Tehdään kerran viikossa. Tee se penkki vaikka ekana liikkeenä rinnalle vaan tolla 2x6 -systeemillä ja sitten muita liikkeitä vaikka jollain vähän pidemmillä sarjoilla. Riippuu tietenkin mitä haet treenillä.Montaks kertaa viikossa tätä 2x6 zydeemiä pitäis tehdä? Mulla on tulevassa ohjelmassa vaan 1kerta penkkiä viikossa.
Ja tehdäänkö tota 2x6 sitten vaikka vinopenkissä tangolla? Entä käsipainoilla? M
itä jos niillä tekee 2x6? Onko järkeä? Mimmosia toistomääriä suosittelette muille rintojen liikkeille?
Tehdään kerran viikossa. Tee se penkki vaikka ekana liikkeenä rinnalle vaan tolla 2x6 -systeemillä ja sitten muita liikkeitä vaikka jollain vähän pidemmillä sarjoilla. Riippuu tietenkin mitä haet treenillä.
EDIT: Itse tein 3/4-jakosissa usein rinnalle näin:
Penkki: 2x6
Vinopenkki kp: 3-4x8-10
Ristitalja/flyes: 3x12-15
Niin no nyt puhuttiinkin rintatreenistä... tietenkin esim. 4-jakoseen ohjelmaan kuuluu myös ojentajapäivä jos on perinteisesti jaettu tyyliin: 1. Rinta, hauis 2. Jalat 3. Ojentajat, olkapäät 4. Selkä. Ojentajapäivänä sitten esim. kapeeta penkkiä.Tämän ketjun mukaan porukka näyttää punnertavan 2 kertaa viikossa. Toisena kertana joku eri punnerrus, esim kapea tai lattiapena.
Niin no nyt puhuttiinkin rintatreenistä... tietenkin esim. 4-jakoseen ohjelmaan kuuluu myös ojentajapäivä jos on perinteisesti jaettu tyyliin: 1. Rinta, hauis 2. Jalat 3. Ojentajat, olkapäät 4. Selkä. Ojentajapäivänä sitten esim. kapeeta penkkiä.
Alkuperäisen idean mukaan Miken 2x6 -systeemissä kuuluu nimenomaan tehdä se tavallinen penkki vain kerran viikkoon ja sillon kaksi(2) sarjaa ja kuusi(6) toistoa.
Mitenkäs tämä 2 x 6 systeemi ois järkevintä sovitella 2-jakoiseen ohjelmaan, jossa 4 treeniä viikossa? Ite nyt vetäny jaolla rinta/olkapäät/selkä ja kädet/jalat.
Koska tällä tavalla treenataan rinta ja ojentajat peräkkäisinä päivinä, olisiko järkevämpää vaihtaa jako vetävät/työntävät-jakoon?
Toivottavasti edes joku ymmärsi mitä tarkoitin :D
Siis saaks muka oikeesti 12toistolla viikossa tuloksen parantumaan nopeesti.. Luulis et pitää ees 2 kertaa viikossa tehdä tuo 2x6, mutta jos se on vain 1 kerta niin ei siinä sitten mitään
No eikös tuo juurikin ole se vetävät/työntävät? :D Tai sitten olen treenannut vuosia väärässä luulossa...Tai sitten teet ensimmäisessä reenissä rinta/olkapää/etureidet/ojentat ja toisessa selkä/takareidet/pohkeet/habat
No eikös tuo juurikin ole se vetävät/työntävät? :D Tai sitten olen treenannut vuosia väärässä luulossa...