Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jees tänään tuli 2x6x140 penkistä. Oon tehnyt tätä 2x6 -07 tammikuusta lähtien. ja joskus maaliskuun lopul meni se 2x6x115-120 sen jälkeen pidin noin 2kk totaali paussin :D Ja hiton hyvin on kulken tähän asti. ja varmasti jatkan tän tekoa.

Miten toi ojentajapäivä? siihenhän Mike on suositellut lattiapenkkiä mikä minustakin on oiva liike mutta voisiko siinä tehdä esim. 3*5 sarjat mahdollisimman räjähtävsti tuon 2*6 sijaan? Päälle sitten ranskalaista punnerrusta pari sarjaa ja ojentajaa taljassa pari sarjaa...Niin maanantain rinta&olkapää treenissä teen penkin 2*6, vinopenkin 2*8, viparit rinnalle, 1-2*10-12 ja pystypunnerrus 3*5, tossa nyt noi mitkä liittyy ojentajiin tai rintaan:thumbs:

Mihin tämä 2*6 homma perustuu, luulisi että ei toimi kun minä oon tottunut tekeen noita sarjoja liikkeitä sen verran paljon enemmän ettei toi 2*6 tuntusrasittavan niin paljoa? :david::lol2:

Mihin tämä 2*6 homma perustuu, luulisi että ei toimi kun minä oon tottunut tekeen noita sarjoja liikkeitä sen verran paljon enemmän ettei toi 2*6 tuntusrasittavan niin paljoa? :david::lol2:

Itse mietin samaa. Saan kyllä tissit uuvuksiin tuolla systeemillä, mutta jotenkin jää aina se fiilis, että: "Tein vain kaks sarjaa tisseille..". Kai se on prkl kuitenkin vaan uskottava. :rolleyes:

Itse mietin samaa. Saan kyllä tissit uuvuksiin tuolla systeemillä, mutta jotenkin jää aina se fiilis, että: "Tein vain kaks sarjaa tisseille..". Kai se on prkl kuitenkin vaan uskottava. :rolleyes:

Kyllä siinä saa ja pitääkin tehdä muitakin liikeitä rinnoille kuin penkki 2x6.

Itse olen tehnyt rinnan ja ojentajat seuraavaasti:

Ma:

- 2 x 8 kp penkki / 2 x 8 vinopenkki
- 3 x 6-8 kapea penkki

Pe:

- 2 x 6 penkki
- 3 x 8-12 kahdenkäden ojentajapunnerrus
- 3 x 8 peck-deck

Montaks kertaa viikossa tätä 2x6 zydeemiä pitäis tehdä? Mulla on tulevassa ohjelmassa vaan 1kerta penkkiä viikossa.
Ja tehdäänkö tota 2x6 sitten vaikka vinopenkissä tangolla? Entä käsipainoilla? M
itä jos niillä tekee 2x6? Onko järkeä? Mimmosia toistomääriä suosittelette muille rintojen liikkeille?

Montaks kertaa viikossa tätä 2x6 zydeemiä pitäis tehdä? Mulla on tulevassa ohjelmassa vaan 1kerta penkkiä viikossa.
Ja tehdäänkö tota 2x6 sitten vaikka vinopenkissä tangolla? Entä käsipainoilla? M
itä jos niillä tekee 2x6? Onko järkeä? Mimmosia toistomääriä suosittelette muille rintojen liikkeille?
Tehdään kerran viikossa. Tee se penkki vaikka ekana liikkeenä rinnalle vaan tolla 2x6 -systeemillä ja sitten muita liikkeitä vaikka jollain vähän pidemmillä sarjoilla. Riippuu tietenkin mitä haet treenillä.

EDIT: Itse tein 3/4-jakosissa usein rinnalle näin:

Penkki: 2x6
Vinopenkki kp: 3-4x8-10
Ristitalja/flyes: 3x12-15

Tehdään kerran viikossa. Tee se penkki vaikka ekana liikkeenä rinnalle vaan tolla 2x6 -systeemillä ja sitten muita liikkeitä vaikka jollain vähän pidemmillä sarjoilla. Riippuu tietenkin mitä haet treenillä.

EDIT: Itse tein 3/4-jakosissa usein rinnalle näin:

Penkki: 2x6
Vinopenkki kp: 3-4x8-10
Ristitalja/flyes: 3x12-15

Tämän ketjun mukaan porukka näyttää punnertavan 2 kertaa viikossa. Toisena kertana joku eri punnerrus, esim kapea tai lattiapena.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tekeekö kukaan niin, että ennen tuota 2x6:sta vetää lämmittelyksi esim. kevyemmät 2x8 sarjat? Joskus muistan noistakin täältä lukeneeni, mutta ihan sataa sivua en onnistunut tällä kertaa kahlaamaan.

Itse teen 2-jakoista kaksi kertaa viikossa ja maanantain rinta on tällä hetkellä seuraavassa tilanteessa (mukana penkissä lopussa tuo legendaarinen 2x6):

Penkki: 8x50kg, 8x55kg, 5x70kg, 6x65kg
Vinopenkki käsipainoilla: 6x22,5kg 6x22,5 6x22,5kg

Torstaina sitten on rinnassa vuorossa pidemmät sarjat ja liikkeinä pystypunnerrus tanko ja esim. peck deckkii.

Tämän ketjun mukaan porukka näyttää punnertavan 2 kertaa viikossa. Toisena kertana joku eri punnerrus, esim kapea tai lattiapena.
Niin no nyt puhuttiinkin rintatreenistä... tietenkin esim. 4-jakoseen ohjelmaan kuuluu myös ojentajapäivä jos on perinteisesti jaettu tyyliin: 1. Rinta, hauis 2. Jalat 3. Ojentajat, olkapäät 4. Selkä. Ojentajapäivänä sitten esim. kapeeta penkkiä.

Alkuperäisen idean mukaan Miken 2x6 -systeemissä kuuluu nimenomaan tehdä se tavallinen penkki vain kerran viikkoon ja sillon kaksi(2) sarjaa ja kuusi(6) toistoa.

Niin no nyt puhuttiinkin rintatreenistä... tietenkin esim. 4-jakoseen ohjelmaan kuuluu myös ojentajapäivä jos on perinteisesti jaettu tyyliin: 1. Rinta, hauis 2. Jalat 3. Ojentajat, olkapäät 4. Selkä. Ojentajapäivänä sitten esim. kapeeta penkkiä.

Alkuperäisen idean mukaan Miken 2x6 -systeemissä kuuluu nimenomaan tehdä se tavallinen penkki vain kerran viikkoon ja sillon kaksi(2) sarjaa ja kuusi(6) toistoa.

Niin käytännössä yleensä 2 kertaa viikossa punnerruspäivä.

Mitenkäs tämä 2 x 6 systeemi ois järkevintä sovitella 2-jakoiseen ohjelmaan, jossa 4 treeniä viikossa? Ite nyt vetäny jaolla rinta/olkapäät/selkä ja kädet/jalat.

Koska tällä tavalla treenataan rinta ja ojentajat peräkkäisinä päivinä, olisiko järkevämpää vaihtaa jako vetävät/työntävät-jakoon?

Toivottavasti edes joku ymmärsi mitä tarkoitin :D

Mitenkäs tämä 2 x 6 systeemi ois järkevintä sovitella 2-jakoiseen ohjelmaan, jossa 4 treeniä viikossa? Ite nyt vetäny jaolla rinta/olkapäät/selkä ja kädet/jalat.

Koska tällä tavalla treenataan rinta ja ojentajat peräkkäisinä päivinä, olisiko järkevämpää vaihtaa jako vetävät/työntävät-jakoon?

Toivottavasti edes joku ymmärsi mitä tarkoitin :D

Tai sitten teet ensimmäisessä reenissä rinta/olkapää/etureidet/ojentat ja toisessa selkä/takareidet/pohkeet/habat

Siis saaks muka oikeesti 12toistolla viikossa tuloksen parantumaan nopeesti.. Luulis et pitää ees 2 kertaa viikossa tehdä tuo 2x6, mutta jos se on vain 1 kerta niin ei siinä sitten mitään:rolleyes:

Siis saaks muka oikeesti 12toistolla viikossa tuloksen parantumaan nopeesti.. Luulis et pitää ees 2 kertaa viikossa tehdä tuo 2x6, mutta jos se on vain 1 kerta niin ei siinä sitten mitään:rolleyes:

Voithan sä nyt rinnalle tehdä jtn muutakin?

Anteeksi, kun menee vähän :offtopic:. Olen kyllä lukenut ja etsinyt tietoa, mutta mikä olisi viisain treeni kierto eri lihasryhmien välillä? Esim. Rinta on minulla aina jokatoinen päivä. Riippumatta siitä onko perusvoima/maksimivoimakausi(2-4x3-6) vai massakausi, kuten nytkin 3-4x8-10-12 toistoo. Eli montako lepopäivää? Esim. vaikka maksimi(3x4) ja massakaudella(3x10). Kun luin tämän ketjun aikaisempia postauksia niin tuli tuommoinen kyssäri mieleen, jos teen aivan päin vittua kaiken.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom