Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aloittelen 3-jakoista-ohjelmaa ja haluaisin kokeilla tuota 2x6 penkille.
Onko ok, että teen rintapäivänä aluksi tuon 2x6 penkin, sitten 3x10-12 vinopenkkiä ja vielä lopuksi 3x10-12 vipareita rinnalle?
Viikon päästä sama ja jossain välissä muutan tositomääriä.
Kyllä. Puristaminen aktivoi ojentajia ja siten ne toimivat nostossa paljon voimakkaammin mukana.
miksi ei saisi? siis jos tuntuu että palaudut hyvin. itse en tekisi ainakaan jatkuvasti 3x viikkoon maksimi 2x6:sta, ei mun paikat kestäis enkä palautuisi. kokeilemalla se selviääolen lukenut koko jutun läpi mutta en kunnon vastusta ole saaanut että saapiko/kannattaako 2x6 tehdä normaalissa penkissä kuin 1x vko. kun itsestä tuntuu että sitä voisi tehdä 3x viikossa ?????
Tällä hetkellä mietinkin, miten jatkaa käsien käyttämistä liikkeissä.
miksi ei saisi? siis jos tuntuu että palaudut hyvin. itse en tekisi ainakaan jatkuvasti 3x viikkoon maksimi 2x6:sta, ei mun paikat kestäis enkä palautuisi. kokeilemalla se selviää
mutta tuskin lisäsit joka treeniin 2,5kg niinkuin mike neuvoi, paitsi jos aloitit pelkällä tangolla?Itse tein tuon kolme kertaa viikossa yksijakoisella treenatessani ja ihan hyvin meni. Itseasiassa aiemmin kipuilleet olkapäät lopettivat vittuilun kun saivat useammin runtua ja omalla kohdallani sama pätee jostain syystä muuhunkin palautumiseen.
Esim. tekemällä kyykyn kerran viikossa kintut huutavat armoa kolme-neljä päivää, mutta kyykkäämällä kolme kertaa viikossa ne jotenkin tuntuvat pienen totuttelun jälkeen alistuvan tilanteeseen. Tietenkään se viikon viimeinen satsi ei yleensä ole se irtonaisin, mutta väliäkö hällä.
Tylsäksi tuo tosin alkaa jossain vaiheessa noin tehtynä käymään.
mutta tuskin lisäsit joka treeniin 2,5kg niinkuin mike neuvoi, paitsi jos aloitit pelkällä tangolla?
mutta tuskin lisäsit joka treeniin 2,5kg niinkuin mike neuvoi, paitsi jos aloitit pelkällä tangolla?
Seuraavalla viikolla 2*6*60kg(näin luulisin, luetun ymmärtäminen ei tosin ole vahvoja puoliani).Tätä muuten en ymmärrä täysin:
"Jos ekalla ei tule 6, nin toiseen sarjaan 5 kiloa pois. Jos nyt tulee 6, niin seuraavalla kerralla sama tavoite."
Jos vaikka kokeilee 60kg:lla, eikä tule, mutta 55kg tulee, niin mikä on ensiviikon paino. Eli mitä meinataan "tavoitteella"?
Ja minkä lihasryhmien liikkeet ovat sellaisia että ne eivät vie merkittävästi puhtia pois penkistä?
Tämä siksi että yleensä ei penkkiin aluksi pääse, mutta silti haluaa siihen panostaa...
Jalat tietty, mutta ne on eripäivänä....
Luetun ymmärtäminen ei tosin ole vahvoja puoliani.