Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yritä mennä sellaiseen aikaan että siellä edes joku toinenkin treenaaja on ja pyydät sitä sitten. Joskus voi tietty tehdä smithissäkin, mutta ei jokakerta.
mikä tos miken 2x6 on se periaate? aattelin kokeilla ku itel ei penkistä nouse oikee mitää...:/ enkä muuteskaa saa rintalihaksii oikee mitää tuntumaa...
Semmoinen kysymys, etta miten on mahdollista suorittaa 2x6 systeemia ja painonlisaysta, jos salilla pienimmat kiekot on 2,5kilosia. Tarkoittaen etta painoa pitaa nostaa vahintaan viidella kilolla kahden ja puolen sijaan ? Kiinnostaisi tietaa silla ohjelma muuten tuntuu varsin mielenkiintoiselta.
Millaset lämmittelyt kannattaa vetää 2x6:seen. Alottelija kun olen niin tullut otettua tangolla x15 ja sitte 50kg:lla(50%)x15, sitten siirrytty sinne 82.5 kiloon.
Olen tehnyt tätä miken 2x6 ohjelmaa nyt tälläisella jaolla ja ois semmonen ongelma, että ojentajat ei tunnu palautuvan täysin tuosta perjantain päivästä..
En saanut vastausta muutama päivä sitten esitettyyn kysymykseen, joten esitetäänpä tämä hieman uudella tavalla:
Teen siis 2-jakoisella. Minulla on rinnan kanssa samassa olkapäät ja ojentajat. Olkapäät varmaan vielä menee, mutta mites ojentajat? Niille pitäisi antaa kunnon punnerrukset ja ne jäävät nyt hieman vajaiksi, koska kummiskin tossa penkissä ottaa ojentajiin ym.
Eli vaihdanko ojentajat toiselle päivälle vai pidänkö ihan samana?
Ei oo omasta mielestä kummiskaan palautumisessa ollu mitään ongelmia...
Joka toisen työntävien treenin aloitat tasapenkillä ja teet siinä 2x6, sitten taas joka toisen aloitat kapealla penkillä ja teet siinä 2x6. Kun teet kapeaa penkkiä, tee rinnalle sitten vaikka pari kasia, mutta älä ihan tappiiin asti.