Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jos et tiedä painoja laisinkaan niin lähde yli kevyellä kuormalla liikkeelle ja joka viikko lisäät alkuun 5kiloa ja sitte ku tuntuu, että selvästi alkaa painamaan, niin sen jälkeen lissäät 2.5kg viikkoon.taggu sanoi:Millasilla painoilla mun pitäs tehä toi ku en oikee tiiä
Penasta en enkkoja oo kokeillu 3kk mut viimeks sain pyöreät sata...
Kiitos neuvoista jo etukäteen
Neutraali tuossa jo sanoikin.taggu sanoi:Millasilla painoilla mun pitäs tehä toi ku en oikee tiiä
Penasta en enkkoja oo kokeillu 3kk mut viimeks sain pyöreät sata...
Kiitos neuvoista jo etukäteen
sakjkasd sanoi:Kauan aikaa ollut tuo penkki samalla viivalla (taino kauan ja kauan) joten ajattelin huvin vuoksi kokeilla tätä kehuttua 2x6 systeeemiä. Elikkäs tiedän kyllä periaatteen mutta aloin miettimään että teen: 50kg 3x10 niin miltä tasolta kannattaa lähteä liikenteeseen eli paljonko luulette että tankoon kannattaa laittaa painoa näin aluksi liian alaskaan en tahtoisi toisaalta laittaa että vastuspysyisi sopivana?
kaantti sanoi:eikös tuo 65-75 nyt olisi aivan liikaa. itse olen suurinpiirtein samanvahvuinen ja aloitin juuri viime rinta päivänä 2x6 ja aloitin 55 että sinuna pistäisin semmoiset 57,5-60.:thumbs:
niin ja vastaus oli sakjkasd:lle.
Mikset vaihtaisi hauiksia 1. päivälle ja ojentajia 3. päivälle? Menee aika raskaaksi jos alat vielä kovan penkkitreenin jälkeen tekemään kapeeta penkkiä.Down bye one sanoi:Mitenkään mahdoton ide tehdä jaolla: 1.Rinta ojentaja olkapää, 2.jalat, 3.selkä hauis. Eli ottaisi ykköspäivänä vielä 2x6 päälle ojentajille lattiapenaa taikka kapeetapenaa?
Vemar sanoi:Mikset vaihtaisi hauiksia 1. päivälle ja ojentajia 3. päivälle? Menee aika raskaaksi jos alat vielä kovan penkkitreenin jälkeen tekemään kapeeta penkkiä.
Down bye one sanoi:Koska 3. päivän treeni venyisi aika pitkäksi, sillä kapean penkin päälle pitäisi vielä ottaa mave yms. 'Mutta mutta....
Korsto sanoi:Alussa voi olla vaan sen oiken alotus painon hakemista.
bustedi sanoi:otat semmosen painon että ainakin tiiät että 2x6 menee ja sit vaa joka viikko 2,5kg lisää, kyllä se jossai vaiheessa tulee millo sitä ei joka viikko voi laittaa
bustedi sanoi:miten ne ojentaja liikkeet vie enemmän aikaa kun hauis liikkeet ? aika ohi menee multa tää ny..
kaNi- sanoi:kumpi kestää kauemmin 3x10 kapee penkki + 3x10 dippi vai 3x10 hauiskääntö ihansama millä + 3x10 hauiskääntö ihansamamillä.
ojentajille on paljon moninivelisiä raskaita perusliikkeitä kun taas hauiksen treenaaminen on yhtä vemputusta.
Juzzi87 sanoi:Ei saatana mä en tiedä mikä on mutta tää systeemi ei toimi mulla. Ei sitten millään. Mun pääkoppa ei kai kestä tota että kun on vitun tiukka kutonen ja toinen vielä tiukempi kutonen niin ens viikolla mulla ei oo mitään toivoa saada seuraavalla painolla edes 5 ja sitten suraavalla viikollakaan ei mahdollisuuksia ja niin edelleen. Helvetti sentää