Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Millasilla painoilla mun pitäs tehä toi ku en oikee tiiä:nolo:
Penasta en enkkoja oo kokeillu 3kk mut viimeks sain pyöreät sata...
Kiitos neuvoista jo etukäteen:)

taggu sanoi:
jos et tiedä painoja laisinkaan niin lähde yli kevyellä kuormalla liikkeelle ja joka viikko lisäät alkuun 5kiloa ja sitte ku tuntuu, että selvästi alkaa painamaan, niin sen jälkeen lissäät 2.5kg viikkoon.

taggu sanoi:
Neutraali tuossa jo sanoikin.

Ehkäpä joku 85kg olisi sopiva alkuun, että kerkeää saada tuntumaan tuohon kahteen sarjaan ennenkuin alkaa todella painamaan.Viimeistään kuukauden päästä se painaa jo aivan v*tusti :D

Kauan aikaa ollut tuo penkki samalla viivalla (taino kauan ja kauan) joten ajattelin huvin vuoksi kokeilla tätä kehuttua 2x6 systeeemiä. Elikkäs tiedän kyllä periaatteen mutta aloin miettimään että teen: 50kg 3x10 niin miltä tasolta kannattaa lähteä liikenteeseen eli paljonko luulette että tankoon kannattaa laittaa painoa näin aluksi liian alaskaan en tahtoisi toisaalta laittaa että vastuspysyisi sopivana?

sakjkasd sanoi:
Kauan aikaa ollut tuo penkki samalla viivalla (taino kauan ja kauan) joten ajattelin huvin vuoksi kokeilla tätä kehuttua 2x6 systeeemiä. Elikkäs tiedän kyllä periaatteen mutta aloin miettimään että teen: 50kg 3x10 niin miltä tasolta kannattaa lähteä liikenteeseen eli paljonko luulette että tankoon kannattaa laittaa painoa näin aluksi liian alaskaan en tahtoisi toisaalta laittaa että vastuspysyisi sopivana?

65-70kg ?

eikös tuo 65-75 nyt olisi aivan liikaa. itse olen suurinpiirtein samanvahvuinen ja aloitin juuri viime rinta päivänä 2x6 ja aloitin 55 että sinuna pistäisin semmoiset 57,5-60.:thumbs:
niin ja vastaus oli sakjkasd:lle.

Kohta pääsee aloittaan uudelleen tän 2x6 -systeemin! :) Viimeks sarjapainot nousi päälle 20kg. Tosin liikkeelle lähdettiin toooodella pienistä "aloittelijapainoista" :D Onneks voimatasot ei ole dieetin aikana pienenneet juuri lainkaan niin pääsee jatkaan siitä mihin viimeks jäi.

kaantti sanoi:
eikös tuo 65-75 nyt olisi aivan liikaa. itse olen suurinpiirtein samanvahvuinen ja aloitin juuri viime rinta päivänä 2x6 ja aloitin 55 että sinuna pistäisin semmoiset 57,5-60.:thumbs:
niin ja vastaus oli sakjkasd:lle.

ite teen 3x10 penasta varmaa jtn 70kg ja 2x6 meni ny hyvin 82,5kg siitä vaan on laskeskelin tai jtn shaissee. voi olla parempi sit toi 55-60, mene ja tiedä onko tottunu tekee lyhempää vai pitempää.

edit

Mitenkään mahdoton ide tehdä jaolla: 1.Rinta ojentaja olkapää, 2.jalat, 3.selkä hauis. Eli ottaisi ykköspäivänä vielä 2x6 päälle ojentajille lattiapenaa taikka kapeetapenaa?

Down bye one sanoi:
Mitenkään mahdoton ide tehdä jaolla: 1.Rinta ojentaja olkapää, 2.jalat, 3.selkä hauis. Eli ottaisi ykköspäivänä vielä 2x6 päälle ojentajille lattiapenaa taikka kapeetapenaa?
Mikset vaihtaisi hauiksia 1. päivälle ja ojentajia 3. päivälle? Menee aika raskaaksi jos alat vielä kovan penkkitreenin jälkeen tekemään kapeeta penkkiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vemar sanoi:
Mikset vaihtaisi hauiksia 1. päivälle ja ojentajia 3. päivälle? Menee aika raskaaksi jos alat vielä kovan penkkitreenin jälkeen tekemään kapeeta penkkiä.

Koska 3. päivän treeni venyisi aika pitkäksi, sillä kapean penkin päälle pitäisi vielä ottaa mave yms. 'Mutta mutta....

Down bye one sanoi:
Koska 3. päivän treeni venyisi aika pitkäksi, sillä kapean penkin päälle pitäisi vielä ottaa mave yms. 'Mutta mutta....

miten ne ojentaja liikkeet vie enemmän aikaa kun hauis liikkeet ? aika ohi menee multa tää ny..

Pakko se on tota 2x6 kokeilla, jos sillä tommosia kilomääriä saa penkkiin lisää(10-20kg).
Mulla on tuo pena junnannu paikallaan sen aikaa, et jotain uutta on kokeiltava.
Varmaan rupee käymää ropan päälle tuo jatkuva maxin lähellä "työskentely".
Jos ottas vaikk ton 16vk tota 2x6 vaikk alkuun ja kattos mitä tapahtuu.
Treenipäiväkirjasta voi seurata "kehitystä" :D
Alussa voi olla vaan sen oiken alotus painon hakemista.

Korsto sanoi:
Alussa voi olla vaan sen oiken alotus painon hakemista.

otat semmosen painon että ainakin tiiät että 2x6 menee ja sit vaa joka viikko 2,5kg lisää, kyllä se jossai vaiheessa tulee millo sitä ei joka viikko voi laittaa :)

Hyvinvarustetuilta saleilta löytyy myös 0,5kg levypainoja, joita kannattaa hyödyntää. 1kg korotus on varmempi ja maltillisempi kuin 2,5kg.

bustedi sanoi:
otat semmosen painon että ainakin tiiät että 2x6 menee ja sit vaa joka viikko 2,5kg lisää, kyllä se jossai vaiheessa tulee millo sitä ei joka viikko voi laittaa :)

No sehän siin just on, kun ei oo hirveesti tullu tehtyä noita pitkiä sarjoja.
150 kg oon tehny vitosen toss kuukaus sitten. Ajattelin et jos lähtis 140 kg liikkeelle, sill luulis saavan ton 2x6..

P.S. Yx kaveri sano, et kaikki yli kolmen toiston on kestävyysharjottelua :D

bustedi sanoi:
miten ne ojentaja liikkeet vie enemmän aikaa kun hauis liikkeet ? aika ohi menee multa tää ny..

kumpi kestää kauemmin 3x10 kapee penkki + 3x10 dippi vai 3x10 hauiskääntö ihansama millä + 3x10 hauiskääntö ihansamamillä.

ojentajille on paljon moninivelisiä raskaita perusliikkeitä kun taas hauiksen treenaaminen on yhtä vemputusta.

kaNi- sanoi:
kumpi kestää kauemmin 3x10 kapee penkki + 3x10 dippi vai 3x10 hauiskääntö ihansama millä + 3x10 hauiskääntö ihansamamillä.

ojentajille on paljon moninivelisiä raskaita perusliikkeitä kun taas hauiksen treenaaminen on yhtä vemputusta.

jos sun hauis käännöt on vemputusta niin teet ne ainakin ihan päin persettä.
molemmissa negatiivinen on ihan yhtä nopea. miks palautus pitäs olla ojentajille sit pitempi ? ei miksikään.. tai ei mulla ainakaan ole ja silti tuntuu että ojentaja palautuu paremmin

Ei saatana mä en tiedä mikä on mutta tää systeemi ei toimi mulla. Ei sitten millään. Mun pääkoppa ei kai kestä tota että kun on vitun tiukka kutonen ja toinen vielä tiukempi kutonen niin ens viikolla mulla ei oo mitään toivoa saada seuraavalla painolla edes 5 ja sitten suraavalla viikollakaan ei mahdollisuuksia ja niin edelleen. Helvetti sentää

Juzzi87 sanoi:
Ei saatana mä en tiedä mikä on mutta tää systeemi ei toimi mulla. Ei sitten millään. Mun pääkoppa ei kai kestä tota että kun on vitun tiukka kutonen ja toinen vielä tiukempi kutonen niin ens viikolla mulla ei oo mitään toivoa saada seuraavalla painolla edes 5 ja sitten suraavalla viikollakaan ei mahdollisuuksia ja niin edelleen. Helvetti sentää

:D Mulla oli vähän sama homma, kun tuota joskus tein. Aina ennen penkkiä tärisytti vitusti ja pelotti. Varsinkin silloin kun edessä oli teh legendary 2x6x50kg. :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom