Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mike ainaskin on sanonut nostavansa penkkituloksen tällä 120:kgeesta 150een 6kuukaudessa
Noihan on kyllä sulle ainaskin aika höyhensarjaa :)

Joka viikko tehdään 2x6 jos menee lisää painoa ensviikolla, jos toinen sarja menee ja toinen ei niin samalla painolla ensiviikolla, jos kumpikaan sarja ei mene niin -5kg ensviikoksi. Ja Mike on tällä ohjelmalla nostanut 217,5(?) raakana.

Nimimiehet yleensä sylkevät systeemin päälle, mutta yleensä niillä on varusteet päällänsä.

Perustuu kokolailla treenin riittävään progressiiviseen kehitykseen, palautumisen optimoimiseen ja ehdottomasti raw noston tärkeyteen oikealla toistoalueella.

Kutonen on erittäin hyvä kompromissi voiman ja lihaksentuotossa. Kutosissa kykenee vielä pitämään rasituksen hyvin rinnalla ja tätä kautta se lihas aktivoituu parhaiten tuoden voimaa tasaista vauhtia. Itse menin kisoihin asti suoraan kutosista, en huomannut hermottelulla olevan mitään isompaa hyötyä, korkeintaan kovat kolmoset olivat iso riski näin pienelle miehelle kun painot olivat +200kg sarjassa.

Natuna nostin siis puolessa vuodessa 120 --> 155kg ja tästä sitten dropeilla samalla systeemillä 155 --> 220kg. Kisoissa 217,5 alle 110(108,1kg) sarjassa ja 205 alle 100kg(99,8kg) sarjassa raw.

Ideana on vaan liittää vähän progressiivisuutta sisältävä penkkipunnerrus normaaliin monijakoiseen bodiohjelmaan. Ei sen ihmeempää, todellakaan ei ole pätevä varsinaisessa voimatreenissä, mutta bodareille saattaa olla ihan kivaa vaihtelua tavoitteettoman tappiin asti vääntämisen lomaan;)

Mike! Vaikka ei penkkipunerruksessa olla samaa mieltä mistään:D, paukauta meitin vipit kohdilleen! Kävin äsken maksamassa. pitäisi kyllä joku muistutustsydeemi saada. Voinkos muuten maksaa etukäteen vip-maksuja?

olen käyttäny tätä 2X6 menetelmää nyt noin kuukauden ja tulokset
lähti taas hyvään nousuun pienen tauon jälkeen kun rintaan tuli
joku ihme kipu, vieläkin tuntuu vähän kipua mutta ei haittaa treeniin
aloitin treenamisen tossa 6-7kk sitten, penkin enkka noussu 60kg --> 91kg
kolmisen viikkoa olen tehny 2X6 menetelmää nyt rinta kivun jälkeen ja enkka tulos noussu tässä ajassa 11kg, kun aloitin uudelleen penkin kivun jälkeen
penkin tulos oli tipahtanut 88kg --> n. 80kg, mutta nyt on hyvässä nousussa
tulos, ennen rinta kipua treenasin n. 1-5kertaa päivässä (tiedän liika on liikaa)
mutta jäin koukkuun tähän, nyt 3-4kertaa viikossa 2X6 systeemillä ja
välipäivinä apuliikkeet...mutta kysymys mikä on hyvää tuloskehitystä
penkistä aloittelijalle, siis kuinka paljon voi tulos nousta kuukaudessa
ja toinen kysymys enkka nyt 91kg, ja nostan 18 toiston sarjan 70kg:lla
jotain pielessä, vai olenko vain enemmin sarja nostaja...kiitos neuvoista
hyvä foorumi:), olen seurannut muutaman kuukauden sivusta katsoen...

Olihan se ihan luettavaa, mutta isot alkukirjaimet ja lisää pisteitä ja pilkkuja niin olisi parempi.

Kysyit tuota aloittelijan kehityksestä... Itse olen melko aloittelija ja sain ensimmäisen kuukauden aikana nostettua maksimia, sellaiset 10-15kg (43kg ei noussut, kun ostin painot, mutta kuukauden kuluttua nousi 55kg).
Kaverillanikin on noussut maksimi, suunnilleen saman verran. Kumpikaan emme käyttäneet lisäravinteita ja treenasimme/treenaamme sellaiset 3krt/vko.

normaali aloittelevalla mies henkilköllä penkin kehitys vauhti lienee siellä 20-40kilon tuntumassa ensimmäisen vuoden aikana.

edit: paitsi pakkislaisilla 1kk ja +50kiloa;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voisikohan nyt joku vielä selventää tämän 2x6 systeemin kun en löydä sitä suoranaisesti.
tai vaikka laittaa linkin sellaiseen kohtaan jossa tämä lukee selvästi

rhp sanoi:
Sopiiko tämä 2*6 systeemi hyvin muihinkin liikkeisiin?

Tuotaki on jauhettu tässä topikissa aika paljon... Katso aiempia sivuja. :)

hanaa sanoi:
pakko munkin alottaa toi 2x6 systeemi tohon penkkiin

Ok.

Back
Ylös Bottom