Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
nEx sanoi:
jees kiitoksia.
heti ens viikolla kokkeilemaan tota, toivottavasti nousis sarjapainot :thumbs:
onko se aivan sama onko tämä 2x6 alottavana treeninä vai keskellä tai lopussa ?
taino eiköhän se ole se että miten sen jaksaa tehdä, ekana tai vikana.

offtopiciks männöö mutta miten sais tyjyä myös habatreeniin? voisko siinä olla joku samalainen 2x6 esim tuetulla hauiskäännöllä tangon kanssa,tyyliin..?
Itse tein ainakin ensimmäisenä liikkeenä, kuten penkin yleensäkin. Lämmittelyksi varovaista venyttelyä (ei liian pitkiä), vähän kuntopyörää tai vastaavaa, ylätaljaa latseille ja sopivasti lämppäsarjoja ennen varsinaisia sarjoja. Pistetäämpä vielä vähän tähän omia kokemuksia:

Lähtötaso 6.5kk sitten oli 6 x 60kg, 4 x 60kg eli en saanut 2x6 edes 60kg:llä. Tuosta lähdin tasaisesti tekemään ja nyt sarjapainot siellä 85kg pinnassa. Samoiten pukkasin viime viikolla ensimmäistä kertaa kolminumeroisen luvun ylös, joten on sitä kehitystä tällä tavalla ihan kivasti tullut. :) Mukaan mahtuu tuohon 6.5kk:een pari sairastelua, joten ei voi olla kuin tyytyväinen.

Jos treenaat 2-jakoisella, ota 2x6 kerran viikkoon ja jos sattuu samalle viikolle toinen rintatreeni, tee hiukan kevyemmin. Kun itse vaihdoin vuoden vaihtuessa 2-jakoiseen, hidastui kehitys sarjapainoissa selvästi jos treenasin rinnan kovaa kahdesti viikkoon. Ja jos tuntuu, että ei kulje ollenkaan, pidä kevyt viikko tai kokonaan treenitön viikko, niin kulkee taas paremmin.

Ja tuohon hauistreeniin sen verran, että tökkääppäs hakusanaksi TTT-treeni tuohon pakkiksen hakukoneeseen niin löytyy vähän juttua erilaisesta treenityylistä.

Jees, oon katellu toki TTT-treeniäkin, mutta ihmiset sanovat ettei alkuvaiheessa kannatta tuota kokeilla välttämättä tai jos on huonossa kunnossa,tässä nyt jokunen hassu alle puolisen vuotta aktiivisesti salilla käynny, pitää kyl TTT-t:in kokeilla jossakin vaiheessa.Siis ei kannatta rintaa treenata kahteen kertaan viikossa, sulla siis hidastui kehitys huonon palautumisen takia Andy-?eikö lihas kasva levossa.Oon treenannu habaa kahteen kertaan viikossa, ei näytä kyllä ihmeempiä näkyviä tuloksia näkyä käsissä.Teen ite 3-jakosella ohjelmalla. Sain maksimin penkistä 65kg kaikkiaan sen 5 tahi 6 kertaa..

oon ajatellu alkaa tekee tolla 2x6 systeemillä penkkii, nii kysymys onki et minkäs kokosilla painoilla kannattaa tehä?(max nosto 65kg:nolo: )

jusa88 sanoi:
oon ajatellu alkaa tekee tolla 2x6 systeemillä penkkii, nii kysymys onki et minkäs kokosilla painoilla kannattaa tehä?(max nosto 65kg:nolo: )

no sellasilla painoilla että saat juuri ja juuri sen 2x6 ja kun se tulee niin 2.5kg lisää.

Joskus kanssa aloitin tuon 2x6 metodin ja ensimmäinen kerta oli 2x6x70kg, siitä 5 viikkoa eteenpäin sain joka viikko laittaa 2,5kg lisää eli lopuksi se sitten tuli 2x6x82,5kg. Nyt tulee 2x6x100kg

jusa88 sanoi:
VEIKKAAN, että sellaisesta 47.5:stä kun lähet testaamaan.....tai 50kg:stä, niin ja jos on liikaa niin ei muuta kuin hieman painoja pois. Jos tuo 50kg on liian vähän, niin ensi treenissä laita lisää painoja.

Minusta jotenkin tuntuu, että 2 sarjaa penkissä on liian vähän. En sitten tiedä, mutta olen itse tehnyt aina 5-6 sarjaa... Nyt tänään kokeilin ensimmäistä kertaa 2*6 -systeemiä.
Teettekö, te jotka teette penkkiä 2*6, kuinka usein penkin?

thoum sanoi:
Joskus kanssa aloitin tuon 2x6 metodin ja ensimmäinen kerta oli 2x6x70kg, siitä 5 viikkoa eteenpäin sain joka viikko laittaa 2,5kg lisää eli lopuksi se sitten tuli 2x6x82,5kg. Nyt tulee 2x6x100kg

kuinka kauan siitä suunnilleen on kun alotit tolla systeemillä? Tai kuinka pitkä aika 82,5->100. itellä menny kahtena viimesenä kertana ekalla 6 ja toisella 5 toistoa 87,5:(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
velmuli sanoi:

Kerran kahdeksassa päivässä.

velmuli sanoi:
Minusta jotenkin tuntuu, että 2 sarjaa penkissä on liian vähän. En sitten tiedä, mutta olen itse tehnyt aina 5-6 sarjaa... Nyt tänään kokeilin ensimmäistä kertaa 2*6 -systeemiä.
Kapea penkki siihe päälle nii hyvä tulee.
Nii ja 2x viikossa penkkiä :rock:

rhp sanoi:
Nii ja 2x viikossa penkkiä :rock:
Tuo ei liene enää sellainen 2x6 ohjelma, josta tässä tredissä puhutaan.

Pecman sanoi:
Tuo ei liene enää sellainen 2x6 ohjelma, josta tässä tredissä puhutaan.

Öh, normaalilla 4-jakoisella 2x6:n voi tehdä kaks kertaa viikossa, kerran kapealla otteella ja kerran leveällä. Sellaisen käsityksen tästä topikista olen saanut.

Slarto sanoi:
Öh, normaalilla 4-jakoisella 2x6:n voi tehdä kaks kertaa viikossa, kerran kapealla otteella ja kerran leveällä. Sellaisen käsityksen tästä topikista olen saanut.
Ahaa, mä olen ymmärtänyt, että penkki kerran viikkoon ja sitten kolme päivää siitä ojentajat ja lattiapenkkiä.

Pecman sanoi:
Ahaa, mä olen ymmärtänyt, että penkki kerran viikkoon ja sitten kolme päivää siitä ojentajat ja lattiapenkkiä.
:confused: Siis tuostahan tulee 2x viikossa penkkiä jos ottaa ojentajat kapealla penkillä..
Oon kyllä ite ottanu 2x viikossa leveellä sen 2*6 jonka jälkeen kapeella 2*8, tiiä sitten miten hyvää kehitys ois Miken ohjeitten mukasesti :evil:
No kummiski kehitys on riittävän hyvää, niinpä jatkan näin

Itellä junnas penkki yli kuukauden samassa mutta sitte alotin 2x6sen nii nyt nousee omasta mielestäni ihan hyvin.. teen penkin 6 päivän välein.
Tässä on vähän kehitystä:

Sarja: | | Pvm:
2x6x50 | | 6.2.2006
2x6x52,5 ||11.2.2006
2x6x55 | | 17.2.2006
2x6x57,5 || 23.2.2006
2x6x60 | | 13.3.2006
2x6x62,5 || 31.3.2006
2x6x65
2x6x67,5
2x6x70
2x6x72,5
2x6x75
2x6x77,5
2x6x80
2x6x82,5

mitä nuo loput ovat? koitatko ennustaa että ne nousee joka viikko tuon 2.5kg? jossain välissä rupeaa vauhti kyllä hiljenemään

palmu sanoi:
mitä nuo loput ovat? koitatko ennustaa että ne nousee joka viikko tuon 2.5kg? jossain välissä rupeaa vauhti kyllä hiljenemään

Mulla hyytyi vauhti 15kg:n jälkeen täysin ja penkki meni pelkäksi räpiköimiseksi parin viikon ajaksi...

EDIT: ZOMGOR, 300. viesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom