Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jaa minä muistelin Miken sanovan että 2x6 riittää penkissä ja sitten jotain muita rintaliikkeitä päälle. Voin muistaa väärinki.

Jokatapauksessa olin sillon tosi tyytyväinen kehitykseen. Penkki on ollut mulla aina heikko ja sillon sain parannettua sitä kunnolla. Yksi syy kehityksen pysähtymiseen oli oli varmaan monotonisuus, samaa kaavaa oli jo toistettu niin kauan. Nyt oon ottanu niin pääliikkeissä ku apuliikkeissäki kierrätystä sarja- ja toistomäärissä ja tuntuu auttavan.

Varmasti joskus tulee taas reenattua tuolla 2x6:lla. Hyvä maku siitä suuhun jäi :)

Ludvig sanoi:
Jaa minä muistelin Miken sanovan että 2x6 riittää penkissä ja sitten jotain muita rintaliikkeitä päälle. Voin muistaa väärinki.

Näin se meni, TASAPENKKIÄ tehdään vain tuo 2x6 ja siihen sitten ihan normaalisti muut treeniohjelmassa mukana olevat rintaliikkeet, esim. vinopenkki ja peck-deck tai mitä ikinä onkaan.

Ihan näin nopeasti. Kk on kokeillu tota 2*6 ja hyvin on toiminu. Joka treenin jälkeen on voinu nostaa painoja :thumbs:
Mut voiko/kannattaako tota soveltaa esim ylätaljaan, ku siihen haluisin kovasti lisää tempoa.

Sami84 sanoi:
Ihan näin nopeasti. Kk on kokeillu tota 2*6 ja hyvin on toiminu. Joka treenin jälkeen on voinu nostaa painoja :thumbs:
Mut voiko/kannattaako tota soveltaa esim ylätaljaan, ku siihen haluisin kovasti lisää tempoa.

Voi toki soveltaa, sovellan itsekin kulmasoutuun. Mutta kutosien sijasta tekisin ennemmin noissa liikkeissä kaseja. Menee ne kutoset kovilla raudoille helposti aikamoiseksi rimpuiluksi. Itse siis teen kulmasoudussa tangolla nyt ainakin jonkin aikaa 2x8.

Timba79 sanoi:
Voi toki soveltaa, sovellan itsekin kulmasoutuun. Mutta kutosien sijasta tekisin ennemmin noissa liikkeissä kaseja. Menee ne kutoset kovilla raudoille helposti aikamoiseksi rimpuiluksi. Itse siis teen kulmasoudussa tangolla nyt ainakin jonkin aikaa 2x8.

Mulla ei siis hätää, koska ei kutosissakaan ole isoja rautoja :david:

Jeps!
jonkin aíkaa on tehty tuolla 2*6 systeemillä ja hyvin on toiminu!
20kg on noussut sarjapainot! :rock:
Kiitokset siitä! :worship:
(ja samall tahdilla meinaan jatkaa!) :whip:

esci sanoi:
Jeps!
jonkin aíkaa on tehty tuolla 2*6 systeemillä ja hyvin on toiminu!
20kg on noussut sarjapainot! :rock:
Kiitokset siitä! :worship:
(ja samall tahdilla meinaan jatkaa!) :whip:

voitko kertoa että missä ajassa tuo on saavutettu?

Olen tehnyt jonkin aikaa penkissä tuota 2*6 systeemiä. Vaihdoin nyt treeniohjelmani 2-jakoiseen jossa ensimmäisessä treenissä teen penkin 2*6 ja 2 sarjaa vinopenkkiä kässäreillä. Neljän päivän päästä tehtävään treeniin kuuluu vinopenkki tangolla ja penkki kp, molempia 2 sarjaa. Kysymys kuuluukin että voiko myös tuon vinopenkin tangolla tehdä tyyliin 2*6, vai meneekö liian raskaaksi?

A.t.K sanoi:
Kysymys kuuluukin että voiko myös tuon vinopenkin tangolla tehdä tyyliin 2*6, vai meneekö liian raskaaksi?

Ei ainakaa min mielest mitenkää liian raskast olis. Min mielest siis vois tehä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ace-oo- sanoi:
Aivan loistavasti tuo ohjelma toimii ainakin minulla. Sarjaennätykset, ja maximi ovat parantuneet kivasti. Tosin olen alkanut samalla syömään aivan simona.Paino n.81-->86-87kg reilussa 1.5 kuukaudessa.

Aloitin varovasti 2x6 92.5kilolla, ja nyt teen 2x6 107.5kg. Ja ykköstä kokeilin tänään, vaikka flunssan jälijtä innostuin penkkaamaan Ma ja Ke, niin tuli 125kg. Heti ykkösen jälkeen tein perjantain kunniaksi 90kg x 15.

Tavoite on hilata ykkönen jouluksi sinne 140kiloon, ja painoa nostaa 90kiloon. :whip:
Quottaan itseäni, että tulee lisää :whip: asennetta mukaan.
Paino on 83kg, eli tippunut parhaimmasta 5 kiloa. Johtuu paljolti siitä, että on taloudellisesti hieman tiukkaa, ja ei ole ollut rahaa ostaa protskujauhoja yms. Kuun lopussa lähtee varmaan tilaus.

Todella tiukkaa tulee olemaan saada penkki 140 kiloon, mutta vielä on aikaa jouluun.Luotan vielä mahdollisuuksiini 100%:sti.

Nyt reilu kuukauden tehnyt kapeata penkkiä 2x6 systeemillä ja normaali penkkiä vähän alle kuukauden. Tässä vaiheessa romua on saanut lähes joka reenissä lisää tankoon mikä on ilmeisesti alku vaiheessa aivan normaalia. Teen siis 2-jakoisella ohjelmalla, jossa 1.päivänä rinta,etureidet,olkapäät,ojentajat ja vatsat ja 2.päivänä selkä,takareidet,hauikset,pohkeet ja forkut/epäkkäät. Mietin että onko kannattavaa tehdä niinkuin minä teen nyt eli ensimmäisenä rinta-ojis päivänä teen penkin 2x6 systeemillä+apuliikkeen rinnalle, sekä ojentajalle dipit/ranskalainen ja toisena rinta-ojis päivänä kapeaa penkkiä 2x6+apuliike ojentille, sekä penkki kp rinnalle?

Tulipas epäselvä sepustus.

kannattapiko tehä penkkiä tuolla 2x6 ku nyt ois semmonen kuukauen jakso että koitan tehä kaikissa liikkeissä 12-15 sarjoja. nii että pitäskö tuon 2x6 oottaa siihen voimajaksoon joka tuloo sitte kuukauen päästä

Tähänkin on varmaan jo vastattu, mutta kysynpä kuitenkin. 2X6 alkoi mukavasti, viisi kiloa parissa viikossa, mutta nyt on kehitys jämähtänyt paikoilleen. Viime viikolla meni ekalla 5, pudotin painoa ja tokalla meni 6. Tänään ekalla viisi ja tokallakin viisi, sama tavoite kuin viime kerralla.

Eli oliko se siinä? Kannattaako nyt unohtaa maaginen 2x6 ja siirtyä johonkin muuhun systeemiin vai onko tällainen jämähdys normaalia ja vielä kannattaisi yrittää?

Olen tehnyt tuota 2x6 sydeemiä melko puhtaalla tekniikalla, elikkä rauhallisesti laskenut tangon rinnalle ja siitä sitten työntänyt ylös.
Tänään sitten yksi neuvoi, että se kannattaisi laskea tanko mahdollisimman nopeasti alas rinnalle , ja siitä sitten ylös. Ei kuitenkaan pompulla.

Minun rehellinen mielipide hänen tekniikastaan oli, että tyyppi pompautti sen rinnasta, perse ei kuitenkaan noussut penkistä. Ja mullakin väkisinkin pomppu siitä tulee, jos yritän nopeutta siihen saada lisää, kun en minä ainakaan noin lähellä maksimipainoja pysty nopeaa liikettä pysäyttämään käsivoimin.
Hänen mielestään liian hidas laskuvaihe syö liikaa energiaa.

Mutta haittaako se mitään, jos aina painaa samalla tyylillä? Mielipiteitä: vauhdilla alas vai rauhallisesti?

Ace-oo-: riippuu ihan tavoitteesta

-vauhdilla alas, mutta kontrollissa jos haluat voimaa
-jos taas haluat lihasta niin hitaampi tuo paremman tuloksen

Oma mielipide on, että sellanen sekunnin alaslasku on aika kiva
kun sillä saa vähän molempia :)

foo sanoi:
-vauhdilla alas, mutta kontrollissa jos haluat voimaa

En lähtisi voimatreenissäkään yli 90% painoja hirveällä vaudilla pudottelemaan rinnalle. Rauhassa rinnalle ja räjähtävästi ylös. Nopeustreeneissä voi sitten pudotella vähän vahdikkaammin alas, jolloin suunnanvaihdoksesta saadaan korostetun terävä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom