Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Akkeli sanoi:
Eikai se nyt sen herkempi ole kuin muutkaan liikkeet. Harvaa liikettä peruspunttipete hinkkaa samalla tunteella ja innolla vuodesta toiseen. Penkkipunnerruksessa liikutaan usein omissa sen hetkissä maksimeissa ja näin ollen pienetkin heikentävät tekijät voivat syödä siitä tehoa.

Tämä on varmasti totta ja pidempään treenaneelle se liikerata laskuineen on aikalailla vakio, joten se chiettaaminen ei tapahdu yhtä huomaamatta mitä voi tapahtua esim. kyykyssä jossa ei ole mitään "pistettä" josta lähdetään nostamaan kuten penkissä on tangon osuessa rintaan.

Aivan loistavasti tuo ohjelma toimii ainakin minulla. Sarjaennätykset, ja maximi ovat parantuneet kivasti. Tosin olen alkanut samalla syömään aivan simona.Paino n.81-->86-87kg reilussa 1.5 kuukaudessa.

Aloitin varovasti 2x6 92.5kilolla, ja nyt teen 2x6 107.5kg. Ja ykköstä kokeilin tänään, vaikka flunssan jälijtä innostuin penkkaamaan Ma ja Ke, niin tuli 125kg. Heti ykkösen jälkeen tein perjantain kunniaksi 90kg x 15.

Tavoite on hilata ykkönen jouluksi sinne 140kiloon, ja painoa nostaa 90kiloon. :whip:

Timba: miten hoidat ton 2x6-systeemin, jos vuoroviikoin tehdään rinta kahdesti viikossa? Teetkö heti viiden päivän päästä uudelleen, jolloin välissä on "vain" viisi päivää vai odotat seuraavaan viikkoon, jolloin väliin jää jo yhdeksän päivää? Ja teetkö jonkin muunkin liikkeen rintalihaksille samana päivänä ton 2x6 lisäksi?

Tää on kyllä nii älytön tää 2x6, joskus vuos sitten tein penkissä ja muutamassa kuukaudessa nous penkki joku 15kg. Nyt alotin taas tekemään ja teen myös kyykkyyn ja maveen ja painot on noussu parissa viikossa niissä joku 10kg(5kg korotus) ja penkis 5kg.

AK_ sanoi:
Timba: miten hoidat ton 2x6-systeemin, jos vuoroviikoin tehdään rinta kahdesti viikossa? Teetkö heti viiden päivän päästä uudelleen, jolloin välissä on "vain" viisi päivää vai odotat seuraavaan viikkoon, jolloin väliin jää jo yhdeksän päivää? Ja teetkö jonkin muunkin liikkeen rintalihaksille samana päivänä ton 2x6 lisäksi?

Mä treenaan siis 2-jakoisella nyt. Ja rintatreeni tulee n. 4 päivän välein ja teen siinä joko tasapenkissä tai vinopenkissä tuon 2x6. Eli aina rintatreenin alkuun teen tuon. Monijakoisessa ohjelmassa taas n. 4 päivän välein vuorotteleen tasapenkki ja kapea penkki.

ace-oo- sanoi:
Aivan loistavasti tuo ohjelma toimii ainakin minulla. Sarjaennätykset, ja maximi ovat parantuneet kivasti. Tosin olen alkanut samalla syömään aivan simona.Paino n.81-->86-87kg reilussa 1.5 kuukaudessa.

Aloitin varovasti 2x6 92.5kilolla, ja nyt teen 2x6 107.5kg. Ja ykköstä kokeilin tänään, vaikka flunssan jälijtä innostuin penkkaamaan Ma ja Ke, niin tuli 125kg. Heti ykkösen jälkeen tein perjantain kunniaksi 90kg x 15.

Tavoite on hilata ykkönen jouluksi sinne 140kiloon, ja painoa nostaa 90kiloon. :whip:

Saa nähä miten onnistut. Ite ku viime talvena tein tota sain nostettua reenipainoja tasan 20 kiloa. Aloitin kans varovasti. Kuitenkin, sitten tyssäs. Tein tuota n. 4 kk. Sitte joutu vaihtaa systeemiä. En usko että ihan 140 kiloon pääset tuolla systeemillä jouluun mennessä, mutta toisaalta vaikka minä en kovin kauaa kehittynyt samalla systeemillä, ei se sano että muut noudattas samaa kaavaa. Tsemppiä vaan. Ois jännä kuulla lähempänä joulua, miten kävi.

ace-oo- sanoi:

ohhoh aikas hyvin kyl noussu sarjapainot ja maximi :) itellä sarjapainot noussu tuol systeemil nytte jotai 15kg mut maximi noussu vain n.5-7.5kg :(

Ludvig sanoi:
Saa nähä miten onnistut. Ite ku viime talvena tein tota sain nostettua reenipainoja tasan 20 kiloa. Aloitin kans varovasti. Kuitenkin, sitten tyssäs. Tein tuota n. 4 kk. Sitte joutu vaihtaa systeemiä. En usko että ihan 140 kiloon pääset tuolla systeemillä jouluun mennessä, mutta toisaalta vaikka minä en kovin kauaa kehittynyt samalla systeemillä, ei se sano että muut noudattas samaa kaavaa. Tsemppiä vaan. Ois jännä kuulla lähempänä joulua, miten kävi.
Ilmoittelen sitten lähempänä joulua tuloksista.
Kuinka pitkäksi aikaa sulla tyssäsi kehitys tuolla 2x6:lla? Olikohan ojentajatreenit kohillaan?

Taisin tehä muuten 2x6:sta 5-6kk, nyt ku muistelen tarkemmin. Kyllä se pysy samoisa raudoisa 5-7 viikkoo. Sitä ennen n.15 kiloo sarjapainojen noustua tuli ekat junnaukset. Niistä selvittiin. Pidin kyllä kevennettyjä viikkojaki mukana. Mulla oli tuolloin 4-jakoinen ohjelma, tein sitä 7, joskus 8 päivän kierrolla. Yhtenä päivänä tuo 2x6 penkissä+vinop.käsipainoilla ja pikkusen ristitaljaa päälle (nämä rinnalle+muut) ja tästä 2-3 päivää ja sitten ojentajapäivä. Sillon tein lattiapenkkiä ja ranskalaiset päälle. Myöhemmin taisin ottaa nopeuspenkin ojentajapäivän pääliikkeeks. Yritin vaikka mitä, mutta ei toiminu. Vaihdoin systeemiä ja hyvältä näyttää. Pitää kyllä joskus vielä palata tohon 2x6:seen.

ace-oo- sanoi:

Saako kysyä paljonko se ykkönen oli ennen tätä 1.5kk periodia? Ja oliko minkäänlaista piikkausta tohon maksimikoikeiluun, vai päätitkö vaan aamulla herätessä että jukoliste, tänään testataan maksimit? Utelen nyt vain kun aloitin pari viikkoa sitten itsekin ja tarkoitus olisi saada jouluun mennessä parannettua ykköstäkin jonkin verran..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
niklas86 sanoi:
Saako kysyä paljonko se ykkönen oli ennen tätä 1.5kk periodia? Ja oliko minkäänlaista piikkausta tohon maksimikoikeiluun, vai päätitkö vaan aamulla herätessä että jukoliste, tänään testataan maksimit? Utelen nyt vain kun aloitin pari viikkoa sitten itsekin ja tarkoitus olisi saada jouluun mennessä parannettua ykköstäkin jonkin verran..
Ykkönen huiteli siinä 112.5-115kilon välimaastossa.
Ei ollut mitään piikkausta. Maanantaina oli kevyehköt 2x6 reenit 100kilolla, keskiviikkona hieman flunssassa pistin 2x6 107.5kg, ja perjantaina sitten päätin vain hetki ennen salille menoa, että nyt nostetaan ennätykset perjantain kunniaksi, oli jumi päällä tai ei. Luulen, että palautuneena 130kg nousee jo nyt.

Ludvig sanoi:
Taisin tehä muuten 2x6:sta 5-6kk, nyt ku muistelen tarkemmin. Kyllä se pysy samoisa raudoisa 5-7 viikkoo. Sitä ennen n.15 kiloo sarjapainojen noustua tuli ekat junnaukset.
Mistä painoista mihin tuolla 2x6:lla, ja missä lukemissa nykyään painot liikkuu?

Vai nousi 1.5kk vähintään se 10kg? :hyper: HULLUA!
Mutta joo, noushan sulla ilmeisesti toi painokin vähän reippaammin.
No, jokatapauksessa hienosti nousi tulokset ja vieläpä noin lyhyessä ajassa.
Toivotaan nyt, että mulla nousis edes muutama kilo...

Sellainen juttu on tässä mietinnässä että kun teen kolmejakosta joka löytyy tuosta ekasta postauksesta;
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394

Niin kannattaako mun tehdä tuota normi penkkiä 2x6 menetelmällä ja sit noita muita ihan sen mukaan miten pitkät sarjat on menossa, esim jos sillä viikolla teen 10-12 sarjoja. Niin teen tuota penkkiä silloin ainoastaan kuuden sarjoilla?

ace-oo- sanoi:
Mistä painoista mihin tuolla 2x6:lla, ja missä lukemissa nykyään painot liikkuu?

Aloitin varovasti 2x6x85, sen hetkinen kunto olis ollu ehkä 2x6x90. Yhen kutosen sain 105 parhaimmillaan. Maksimivoima oli vaan tosi surkea verrattuna sarjapainoihin. Tuo sarjakestävyyskin oli aika huono, kahen kovan kutosen jälkeen olin aivan piesty, enkä jaksanu paljo mitään muuta samasa reenisä (näin siis sillon ku liikuin tuolla 105 sarjapainoisa). Toistot oli ultrahitaita.

Ludvig sanoi:
Toistot oli ultrahitaita.
Oliko toistot ultrahitaita tarkoituksella? Ite vedän suht nopealla temmolla, (ei pomppua rinnalta, vaan n. sekunnin pysäytys). Sitten toisen sarjan viimeisen toiston teen todella hitaasti ja kunnon pysäytyksellä.
Nuo ultrahitaat toistot kyllä syö sitä maksimiykköstä aika reilusti, ei siinä ainakaan nopeutta tule.

Zoikki sanoi:
Sellainen juttu on tässä mietinnässä että kun teen kolmejakosta joka löytyy tuosta ekasta postauksesta;
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394

Niin kannattaako mun tehdä tuota normi penkkiä 2x6 menetelmällä ja sit noita muita ihan sen mukaan miten pitkät sarjat on menossa, esim jos sillä viikolla teen 10-12 sarjoja. Niin teen tuota penkkiä silloin ainoastaan kuuden sarjoilla?

Penkkiä aina vain 2x6 menetelmällä. Ja rinnalle riittää tuo penkki.

ace-oo- sanoi:
Oliko toistot ultrahitaita tarkoituksella? Ite vedän suht nopealla temmolla, (ei pomppua rinnalta, vaan n. sekunnin pysäytys). Sitten toisen sarjan viimeisen toiston teen todella hitaasti ja kunnon pysäytyksellä.
Nuo ultrahitaat toistot kyllä syö sitä maksimiykköstä aika reilusti, ei siinä ainakaan nopeutta tule.

Ei missään nimessä tarkoituksella. Yritin tehdä toistot mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti, mutta ne oli tosi hitaita. Nyt oon kiinnostunu enemmän voimailusta ja tarkoituksena ois saada lisää nopeutta nuihin toistoihin ja sarjakestävyyttä. Niihin on tullutkin parannusta.

Kasvaako teillä rintalihakset kahdella sarjalla 4-jakosessa? (siis 2X6 riittäis?) Ei mitään muuta?

Weak sanoi:
Kasvaako teillä rintalihakset kahdella sarjalla 4-jakosessa? (siis 2X6 riittäis?) Ei mitään muuta?

Sillon ku tein tolla systeemillä, otin vinop.käsipainoilla 2-3x6-12 siihen päälle. Ja pienet pumppailut ristitaljaa/vipunostoja tisseille.

Ludvig sanoi:
Sillon ku tein tolla systeemillä, otin vinop.käsipainoilla 2-3x6-12 siihen päälle. Ja pienet pumppailut ristitaljaa/vipunostoja tisseille.
Onkohan tuossa syy miksi sulla alkoi junnaamaan? Mike kun on monta kertaa painottanut, että 2x6 riittää rinnalle.

Vaikea näin lyhyen testin perusteella vielä sanoa mitään rintalihaksien kasvamisesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom