itellä saanu laittaa melkei aina sen 2.5kg lisää painoa 2*6 sydeemis mut ykköne ei ole noussu... kummallista ja vituttaa =/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dynamite88 sanoi:itellä saanu laittaa melkei aina sen 2.5kg lisää painoa 2*6 sydeemis mut ykköne ei ole noussu... kummallista ja vituttaa =/
paljonko sitä rautaa oot lisäilly yhteensä? jos esim 7,5-10kiloa oot saanut lisää niin on ihme jos maksimi ei ole noussut yhtään . sinuna kokeilisin tuota hynkän ehdottamaa systeemiä.Dynamite88 sanoi:itellä saanu laittaa melkei aina sen 2.5kg lisää painoa 2*6 sydeemis mut ykköne ei ole noussu... kummallista ja vituttaa =/
neutraali sanoi:tekisit tuon penkin kerran viikkoon vaikka 2jakoisella reenaatkin, siinäkin voi olla yksi syy miksi ei maksimit kulje niinkuin pitäisi. sillä toisella kertaa teet esim vinopenkkiä rinnalle, jossa toistot 8-10 väliin ja toisella kertaa luonnollisesti se penkki 2x6.
Down bye one sanoi:Ei mut ajatttelin et kannattaa varmaa unohtaa toi 2x6, ja alkaa tekee nyt vaik kaseja vähä aikaa koska, mulla on kyl menny kutone 85kg et varmaan alan olee tukos tai jotai ko noit pienii toisto määrii oon tehny nyt muutaman viikon..?
Down bye one sanoi:Vaiko/kö??
Dynamite88 sanoi:itellä saanu laittaa melkei aina sen 2.5kg lisää painoa 2*6 sydeemis mut ykköne ei ole noussu... kummallista ja vituttaa =/
-Bull- sanoi:Mun viesteihin ei vastata :itku:
Vai onko niin tyhmiä
Ludvig sanoi:No vastataan sitten :D
Mulla ei oo ollu koskaan mitään ongelmia saada tuntumaa ojentajiin. En tiiä mistä se johtuu. Huomattavasti vaikeempaa on saada selkä kipeeks, ellei sitten ota kunnon maastavetotreeniä. Ranskalaisessa lasken painot tosi kontrolloidusti alas, enkä käytä oikeastaan minkäänlaista heijausliikettä. En laske tankoa otsaan vaan sinne keskelle päätä. Joten se negatiivinen vaihe kunnon kontrollilla alas.
-Bull- sanoi:Onko kellään muulla samaa ongelmaa että kapea penkki ja ranskikset ei tunnu kunnolla ojentajissa? Tätä ohjelmaa kun oon tehny niin oon ottanu ojentajapäivän perjantaille ja tehny: kapea pena 3x6-10, ranskikset 2x8-10, mutta nuo kun oon tehny niin suunilleen 10minuutin päästä tuntuu ettei olis treenannu koko ojentajia :curs:
Treenin jälkeen sitten ajattelen ettei noihin ojentajiin varmaan tuu yhtään voimaa kun ei tuntunu paljoa missään nuo treenit. Sanokaa miten te saatte kunnolla tuntumaa ojentajiin, niin että tietää treenanneensa edellispäivänä.
Grip sanoi:Lihasten solujakauma kai tuohon toistomäärään eniten vaikuttaa. Ja harjoitustausta tietenkin. 100kg menee varmaan 9x. En ole kyllä yli puoleen vuoteen maximia kokeillut. Eikä se 120kg vieläkään nouse luulisin.