Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jääkuningas|Vailla_ymmärrystä sanoi:
Mun ymmärrys kyky ei oo mikään hyvä joten kysysin että pitääkö noi kaks kutosen sarjaa jaksaa samalla painolla ja pitääkö olla helppoja toistoja? :)

Oinasmie sanoi:
2x6-systeemi:

Jos tulee kokonaisuudessaan 2x6, niin seuraavalla kerralla 2,5kg lisää.

Jos ekalla tulee 6, mutta toisella ei, niin seuraavalla kerralla samat painot.

Jos ekalla ei tule 6, nin toiseen sarjaan 5 kiloa pois. Jos nyt tulee 6, niin seuraavalla kerralla sama tavoite.

Jos ekalla ei tule 6, eikä 5 kilon pudotuksen jälkeenkään tule 6, niin seuraavalla kerralla 5 kiloa pienempi tavoite.

2x6 on siis tähtäimenä, ei enempää eikä vähempää. Vaikka ekalla menisi 200 toistoa, niin tehdään vain 6.

Hiljaa hyvää tulee tässäkin systeemissä, turha ahnehtia ja fuskata painoissa.

Tektin 2x6 systeemiin kirjoitti Hämmer.

(laitoimpa tämän nyt tähänki threadiin ku näyttää edelleen olevan joillekki epäselvä)

Että näin...

Jääkuningas sanoi:
Mun ymmärrys kyky ei oo mikään hyvä joten kysysin että pitääkö noi kaks kutosen sarjaa jaksaa samalla painolla ja pitääkö olla helppoja toistoja?:)
samalla painolla ja ei sillä oo mitään merkitystä kuinka raskaita ne on, vaikka joutusit pää punasena puskemaan kaikki 2x6 toistot niin olet saanut systeemin läpi ja seuraavaan kertaan lisäät sen +2,5kg.

Muutama viikko sitten aloitin tämän 2x6 systeemin penkissä. Aikaisemmin en ole tehnyt penkkiä millään ohjelmalla, ainoastaan nostellut normaalisti rintatreenin yhteydessä. Penkin teen kerran viikossa ja ainoastaan tuo 2x6 on kovat sarjat. Lisäksi samaan treeniin kuuluu; ranskalainen punnerrus, dippi, pec deck, vatsalihakset&kyljet. Vinopenkkiä ajattelin ottaa myös mukaan jossain vaiheessa. Kaikkia liikkeitä en välttämättä tee joka kerta.
Yritän tässä samalla sitten hieman pudotella rasvoja alemmas. En ole kuitenkaan millään tiukalla dieetillä, vaan syön lähes +- 0 kaloreita tällä hetkellä. Aerobista pikkuhiljaa lisäten.

19-21 viikoilla vielä höyryjä kuurilta jäljellä, mutta jatkossa treenaan ilman lääkeaineita ja ei ole enää aikomusta käyttää mitään. Periaatteessa jos saisi tulokset edes pysymään samassa jatkossa, niin se osoittaisi ohjelman tehokkaaksi omalta kohdalta.

vk 18. Lähtötasot: 1x130kg, suht helposti. 8x100kg failureen :D. Maksimi on itsellä ollut aina todella suuri sarjapainoihin nähden. :evil:

vk 19. 2x6 105kg, Ei hirveän tiukka

vk 20. 2x6 107,5kg, Aika tiukka

vk 21. 2x6 110kg, Yllättävän hyvin nousi, mutta tiukka.

Voin tänne laittaa myöhemminkin tuloksia jos jollakin kiinnostaa..?

Hynkkä sanoi:
Muutama viikko sitten aloitin tämän 2x6 systeemin penkissä. Aikaisemmin en ole tehnyt penkkiä millään ohjelmalla, ainoastaan nostellut normaalisti rintatreenin yhteydessä. Penkin teen kerran viikossa ja ainoastaan tuo 2x6 on kovat sarjat. Lisäksi samaan treeniin kuuluu; ranskalainen punnerrus, dippi, pec deck, vatsalihakset&kyljet. Vinopenkkiä ajattelin ottaa myös mukaan jossain vaiheessa. Kaikkia liikkeitä en välttämättä tee joka kerta.
Yritän tässä samalla sitten hieman pudotella rasvoja alemmas. En ole kuitenkaan millään tiukalla dieetillä, vaan syön lähes +- 0 kaloreita tällä hetkellä. Aerobista pikkuhiljaa lisäten.

19-21 viikoilla vielä höyryjä kuurilta jäljellä, mutta jatkossa treenaan ilman lääkeaineita ja ei ole enää aikomusta käyttää mitään. Periaatteessa jos saisi tulokset edes pysymään samassa jatkossa, niin se osoittaisi ohjelman tehokkaaksi omalta kohdalta.

vk 18. Lähtötasot: 1x130kg, suht helposti. 8x100kg failureen :D. Maksimi on itsellä ollut aina todella suuri sarjapainoihin nähden. :evil:

vk 19. 2x6 105kg, Ei hirveän tiukka

vk 20. 2x6 107,5kg, Aika tiukka

vk 21. 2x6 110kg, Yllättävän hyvin nousi, mutta tiukka.

Voin tänne laittaa myöhemminkin tuloksia jos jollakin kiinnostaa..?
Minä ainaki voisin mielenkiinnolla seurata, jos kerran meinaat dropitki jättää pois. En tosin ole mode :D. Ja vipeillehän on se treenipäiväkirja juttukin. En tosin ole Vippikään :lol2:

Oinasmie sanoi:
Minä ainaki voisin mielenkiinnolla seurata, jos kerran meinaat dropitki jättää pois. En tosin ole mode :D. Ja vipeillehän on se treenipäiväkirja juttukin. En tosin ole Vippikään

Juu, taitaa olla 121 viestiä tällä hetkellä omassa treenipäiväkirjassa. :D Mutta ihan vain tätä 2x6 systeemiä silmälläpitäen voin välillä ilmoitella tännekin, että miten oma projekti etenee. Vaikuttaa erittäin pätevältä systeemiltä ainakin omalle kohdalle.

Ajattelin alottaa tämmösen ohjelman :

MA:kapeapenkki 2x6.Ranskalainen punnerrus 3x8.Loppuojennus 2x3.
TI:hauis KP 3x12 hauis tangolla 1x12.Jalat(kyykky,yms)
KE:lepo.
TO:Leveäpenkki 2x6.Vinopenkki 3x8.Hartiat.
PE:Kulmasoutu 3x10.mave 2x5.Viparit1x10.

Miltä kuulostaa??

Miltä kuulostaa??[/QUOTE]

Minun mielestäni ojentajia ei kannata treenata yksinään, mielummin jaloille omapäivä ja ojentajille joko kpenkki tai loppuojennus ei molempia
oma ehdotus mukaillen omaa suunnitelmaasi:
MA(rinta ja olat)Penkki 2*6 Vpenkki 2*8 punnerrusliike olkapäille 2*8 vipunostotsivulle 2*8-10
TI(selkä)Kulmasoutu 2*8-10 tai maastaveto 2*6 leuka myötäote tai ylätalja eteen 2*8-10 alataljakapea 2*8
TO(ojentajat ja Hauis) Kpenkki 2*6 ojentajapunnerus 2*8 hauistangolla 2*8
hauis kp 2*8-10
PE(jalat) kyykky 2*6 maastaveto suorinjaloin 2*8 jalkojenojennus 2*8-10
pohkeet 3*10-20
vatsoja/kylkiä voi tehdä vaikka jokapäivä :whip:

Joo tuokin kuulostaa ihan hyvältä :)
Mikä tuo ojentajapunnerrus on??
Mikä olis punnerrusliike olkapäille?
Taljaan ei ole mahdollisuutta,kun ei ole kuin penkki ja kässärit.

Aloittelijaaa sanoi:
Joo tuokin kuulostaa ihan hyvältä :)
Mikä tuo ojentajapunnerrus on??
Mikä olis punnerrusliike olkapäille?
Taljaan ei ole mahdollisuutta,kun ei ole kuin penkki ja kässärit.

Olkapäille Pystypunnerrus kp tai tangolla mahdollisesti niskantakaa, mikä nytmiellyttääkään.
Ojentajille tehokas punnerrusliike on ainakin ranskalainenpunnerrus selälläänmaaten

Kupla sanoi:
Olkapäille Pystypunnerrus kp tai tangolla mahdollisesti niskantakaa, mikä nytmiellyttääkään.
Ojentajille tehokas punnerrusliike on ainakin ranskalainenpunnerrus selälläänmaaten

Selvä.alotan sit ton sun muokkaaman ohjelman maanataina ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tiilisukassa sanoi:
Sopiikos 2x6 penkki nelijakoseen ohjelmaan kerran viikossa tehtynä?
Tuleeko liian vähän sarjoja viikkotasolla mietittynä?

Kaksijakosessa tuntu toimivan mainiosti.
Ite teen 4-jakosella tätä 2x6:sta ja hyvin toimii, tietenkin.

Aloittelijaaa sanoi:
Olisko Pro Gainer hyvää proteiiniä??
Ja kuinka suuri annos treenin jälkeen palautumiseen?
Kyllä on aivan hyvää tavaraa. Mulla menee just kaakaon makuinen pussi. Proteiini /hiilihydraatti suhde on mulle just sopiva joka pelkää noita nopeita hiilareita. Hintahan on aika kova (22 euroa/kg), mut laatutavaraa on. Ite otan sitä joku 1,5 desiä jolloin proteiinin määrä on aika lähelle 40 grammaa.

Tiilisukassa sanoi:
Sopiikos 2x6 penkki nelijakoseen ohjelmaan kerran viikossa tehtynä?

Hyvin toimii. Itse tässä pari viikkoa sitten aloitin systeemin testauksen ja molemmilla kerroilla 2,5kg lisää kuin myös ensi viikolla, joten ihan lupaavalta vaikuttaa.

Mike sanoi:
Ja kapea vain jos ojentajat alkavat olemaan se heikko kohta.

no mulla on ojentajat se vahvempi, maximi on ihan kapeella otteella n. 2kg parempi ku normi otteella :hyper: . eli teenko ojentaja päivänä vaan ranskis otsalta(mikä kuulemma auttaa penaan) ja sit ihan tavallinen kahen kaden ranskis... vai teenkö kentien lattiapenaa, loppuojennuksia tai jotain... taljassa ei oo mahdollisuutta vetää...

Noniin kyllä on toiminut ainakin aluksi minulla tou Miken ohjelma noin 4 vko sitten meni 80kg:lla se 2x6 ja tänään tuli hyvä fiilis pumppaillessa kun 87.5kg nousi ylös vielä kohtalaisen helposti sen 2x6 :rock: Ennen kyseistä ohjelmaa penkkimaxini oli maleksinut siinä 90-95 rajamaastossa jo useamman kuukauden.

no niin, meikäläistä on tuo normi penkki alkanu sen verran viime aikoina vituttamaan että ajattelin ruveta tekeen sotilaspenkkiä yhdellä lankulla(sen takia lankulla ettei olkapää ala juonitteleen niin helposti) ja ajattelin testata tätä 2x6ohjelmaa siihen. katotaan miten meikällä wörkkii. olen joskus aikoinaan tehnyt hyvin ssamantapaisella ohjelmalla mutta toistot pyöri silloin 2x4-5. 6toistoa tuntuu penkissä jo kyllä aika pitkältä meikäläiselle, mutta katsotaan toimiiko mulla. jos olkapää kestää niin teen tällä ohjelmalla vähintään 3kk.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom