Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hämmer sanoi:
Mikä on alkuperäinen 2x6-systeemi? Tässä se, jota tämä threadi koskee.

Jos tulee kokonaisuudessaan 2x6, niin seuraavalla kerralla 2,5kg lisää.

Jos ekalla tulee 6, mutta toisella ei, niin seuraavalla kerralla samat painot.

Jos ekalla ei tule 6, nin toiseen sarjaan 5 kiloa pois. Jos nyt tulee 6, niin seuraavalla kerralla sama tavoite.

Jos ekalla ei tule 6, eikä 5 kilon pudotuksen jälkeenkään tule 6, niin seuraavalla kerralla 5 kiloa pienempi tavoite.

2x6 on siis tähtäimenä, ei enempää eikä vähempää. Vaikka ekalla menisi 200 toistoa, niin tehdään vain 6.

Tarkoitin enemmän että mitä liikkeitä ja minä päivinä?

Voisko tän ohjelman pistää tonne treeniohjelmiin rautalangasta väännettynä, mitä liikkeitä, montako kertaa viikossa, moniko jakoisella ohjelmalla jne. Informaatio tästä varmasti hienosta systeemistä on nyt hieman hajallaan ympäri saittia...

edit:

siis tähän

Tai jos tämä ei ole aloittelijoille tarkoitettu niin sitten vaikka uuteen ketjuun ensimmäiseksi viestiksi. Eihän tätä muuten löydä susikaan.

Cockton sanoi:
Voisko tän ohjelman pistää tonne treeniohjelmiin rautalangasta väännettynä, mitä liikkeitä, montako kertaa viikossa, moniko jakoisella ohjelmalla jne. Informaatio tästä varmasti hienosta systeemistä on nyt hieman hajallaan ympäri saittia...

edit:

siis tähän

Tai jos tämä ei ole aloittelijoille tarkoitettu niin sitten vaikka uuteen ketjuun ensimmäiseksi viestiksi. Eihän tätä muuten löydä susikaan.

Voin lisätä, jos vaan joku viitsii etsiä hyvä tiivistelmän vaikka tähän tai privata mulle. Itsellä ei nyt ole aikaa alkaa tätä ketjua läpi kahlaamaan.

Olis toki hienoa jos Mike kehtais ja viittis, kun kerta on hommaa kehittänyt.

[teinix]
Pliiiide???
[/teinix]

Timba79 sanoi:
Voin lisätä, jos vaan joku viitsii etsiä hyvä tiivistelmän vaikka tähän tai privata mulle. Itsellä ei nyt ole aikaa alkaa tätä ketjua läpi kahlaamaan.

Hämmer kasaili ystävällisesti pientä tiivistelmää ja copypastesin sen sinne ykkösviestiin. Eli siellä lepää nyt. Ja sieltä on vielä linkki tähän ketjuun, varmuuden vuoksi.

Voiko 2*6- ohjelmaa tehdä 3-jakosella treenillä, missä yhdellä kerralla treenataan rinta, olkapää ja ojentaja? Pitääkö ojentajille tehdä kapea penkki myös 2*6, vai voiko ojentajalle tehä ihan normin treenin, eli vain penkki 2*6:sena??

Treeni näyttäisi tällä hetkellä seuraavalta: Pena 2*6, vinopena kp 2*8, levitykset 2*10, etupunnerrus 2*8, viparit taakse 2*10, hartiapunnerrus kp 2*8, ranskalainen 2*8, ojentaja taljassa 2*8 .

Itse ainakin olen tehnyt penkin vain 2*6 ja muut normaalina treeninä.. Tuskin massanlisäyksen kannalta optimaalisin keino mutta nouseepahan penkkituloskin ihan hyvin samalla

Nyt olen tehny tota ja tullu 10kg lisää sarjapainoihi , joka viikko on saanu laittaa sen 2,5kg lisää lukuunottamatta yhtä viikkoa...
Eli 5 viikkoo/10kg...

Itse olen tuota 2x6:sta hinkannut jostain 60kg maksimista lähtien. Joka viikko saanut pistää 2,5kg lisää, mutta kummallinen 'notkahdus' aina kun 10kg tulee lisää. Kaikki oli mennyt saman 2,5kg/vk mukaan 2x6 55kg asti, kunnes iloisena hipsin salille tekemään 2x6 57,5 kilolla.. Suureksi yllätykseksi sain tehtyä hädintuskin 2x6 50 kilolla. Tätä on ollut aina joka kymmenes kilo. Seuraavana viikkona on taas päässyt 'normaaleilla' raudoilla tekemään. Ylikuntoa vai mitä?

nikrei sanoi:
Itse olen tuota 2x6:sta hinkannut jostain 60kg maksimista lähtien. Joka viikko saanut pistää 2,5kg lisää, mutta kummallinen 'notkahdus' aina kun 10kg tulee lisää. Kaikki oli mennyt saman 2,5kg/vk mukaan 2x6 55kg asti, kunnes iloisena hipsin salille tekemään 2x6 57,5 kilolla.. Suureksi yllätykseksi sain tehtyä hädintuskin 2x6 50 kilolla. Tätä on ollut aina joka kymmenes kilo. Seuraavana viikkona on taas päässyt 'normaaleilla' raudoilla tekemään. Ylikuntoa vai mitä?

Miksi oot tehny 50 kilolla, jos edellisviikolla oot tehny 55 kilolla. Ohjelman mukaan, nostat aina sen 2,5kg kun on menny 2 x 6 vaikka majava roikkuis perseessä. Niitä painoja pitää nostaa, ei laskea :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
nikrei sanoi:
Ei se voi aina olla nuosujohteista, aina välillä tulee tuommosiakin päiviä..

Iceman sanoi:
Miksi oot tehny 50 kilolla, jos edellisviikolla oot tehny 55 kilolla. Ohjelman mukaan, nostat aina sen 2,5kg kun on menny 2 x 6 vaikka majava roikkuis perseessä. Niitä painoja pitää nostaa, ei laskea :D
Tais Iceman ymmärtää ton viesti ihan väärin :) eli eiköhän Nikrei tarkoittanu ett meni salille kokeilemaan sitä 57.5kg ja ei menny ja sitt laski 50kg ja meni sillä just se kutonen ja majavasta on kyl paha sanoa yhtään mitään :rolleyes:

Oinasmie sanoi:
Tais Iceman ymmärtää ton viesti ihan väärin :) eli eiköhän Nikrei tarkoittanu ett meni salille kokeilemaan sitä 57.5kg ja ei menny ja sitt laski 50kg ja meni sillä just se kutonen ja majavasta on kyl paha sanoa yhtään mitään :rolleyes:

En ymmärtäny. Idea on vaan IMO se, että se 2,5kg nostetaan jos menee ne kutoset. ELI jos 55kg menee 2x6 niin seuraavalla vkolla laitetaan se 57,5kg ja vaikka sillä menis 2 x 1 niiin jätetään siihen ja hinkataan sitä niin kauan että se menee se 2x 6.. Just yks tuttu salilla sortui tuohon samaan eli sarjapainot nousi aika hyvin, mut sit ku tuli vähän takapakkia niin poika pisti 10kg vähemmän ja teki sillä ne vaadittavat toistot.. Tämähän EI ole ideana..

Iceman sanoi:
En ymmärtäny. Idea on vaan IMO se, että se 2,5kg nostetaan jos menee ne kutoset. ELI jos 55kg menee 2x6 niin seuraavalla vkolla laitetaan se 57,5kg ja vaikka sillä menis 2 x 1 niiin jätetään siihen ja hinkataan sitä niin kauan että se menee se 2x 6.. Just yks tuttu salilla sortui tuohon samaan eli sarjapainot nousi aika hyvin, mut sit ku tuli vähän takapakkia niin poika pisti 10kg vähemmän ja teki sillä ne vaadittavat toistot.. Tämähän EI ole ideana..
tämähän siinä nimenomaan on ideana että hinkataan sillä pienemmällä niin kauan että saadaan se 2,5kg:n korotus :rolleyes:

nikrei sanoi:
Eikös se idea just ollut: Jos ensimmäisellä sarjalla ei tule kuutta toistoa, pudotetaan painoa pois, tehdään 6 toistoa?

2x6-systeemi:

Jos tulee kokonaisuudessaan 2x6, niin seuraavalla kerralla 2,5kg lisää.

Jos ekalla tulee 6, mutta toisella ei, niin seuraavalla kerralla samat painot.

Jos ekalla ei tule 6, nin toiseen sarjaan 5 kiloa pois. Jos nyt tulee 6, niin seuraavalla kerralla sama tavoite.

Jos ekalla ei tule 6, eikä 5 kilon pudotuksen jälkeenkään tule 6, niin seuraavalla kerralla 5 kiloa pienempi tavoite.

2x6 on siis tähtäimenä, ei enempää eikä vähempää. Vaikka ekalla menisi 200 toistoa, niin tehdään vain 6.

Hiljaa hyvää tulee tässäkin systeemissä, turha ahnehtia ja fuskata painoissa.

Tektin 2x6 systeemiin kirjoitti Hämmer.

(laitoimpa tämän nyt tähänki threadiin ku näyttää edelleen olevan joillekki epäselvä)

Kuinka pitkä palautus on tarkoitus pitää kahden sarjan välillä? Onko tarkoitus että on täysin palautunut seuraavaan sarjaan, että menee varmasti vai niin että ensimmäinen tiukasti ja joku 2 min palautus ja heti perään toinen kutonen? itellä on ongelmia sen jälkimmäisen kanssa, kun tahtoo olla voimat niin lopussa..

Mitä mieltä rintapäivästä yleensä?

2x6 penkki
3-4x10 vinopena käsipainoilla
3x10 ristikkäistalja
lopuksi 2x10 peck-deck pumppailua jos jaksaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom