Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Dino84 sanoi:
niin, ei olekkaan mutta sitä vaan kummastuttaa kun ne ei tule oikeestaan koskaan mitenkään kipeiksi, siis mikään lihas. :eek:
ei mullakaan pahemmin kipeydy mutta joskus kun saa treenit osumaan kohdalleen ja jos vaihdan ohjelmaan jotain uutta niin sillon

kun voima treenissä ei ole tarkoitus hapottaa lihaksia siksi toi 8 sarja olis aika optimaalinen kyllähän sen voi tehdä 2*10 mutta kannattaa tehdä sen verran kevyesti ettei menis kauheesti hapoille!

elasto sanoi:
Estääkö ne maitohapot sitten jotenki sitä voiman kertymistä? :confused:

Kyllä. Näin minä ainaki olen ymmärtänyt. Mitään tieteellistä ei ole esittää, mutta eiköhän siitäkin jotain faktaa kohta tule mua viisaammilta. :D

Eli tänään ku tein eka lankkupenkkiä lyhyitä raskaampia sarjoja penkin loppuojennuksen vahvistumisen toivossa, niin kun lopuksi pumppailin ojentajille pushdownia taljassa 15 toiston sarjoja niin en voikaan saada lisää voimaa siitä lankkupenkistä? :jahas:

elasto sanoi:
Eli tänään ku tein eka lankkupenkkiä lyhyitä raskaampia sarjoja penkin loppuojennuksen vahvistumisen toivossa, niin kun lopuksi pumppailin ojentajille pushdownia taljassa 15 toiston sarjoja niin en voikaan saada lisää voimaa siitä lankkupenkistä? :jahas:
ei se sitä tarkota ettei sitä voimaa tule mutta hermotus ei ole tehokkainta jos hapotetaan ;) tuleehan sitä voimaa monella eri tavalla mutta hermotuksessa se hapotus ei ole tehokkaina

No en mä nyt sanois, että noissa 15 toiston pushdowneissakaan mulla menny ojentajat hapoille... punppia vaan hain sillä. tarvis varmaan jotain +30 toistoa et menis hapoille.

eikös se just tarkoita sitä kun lihakseen tulee polte että se menee hapoille? ja maitohappohan siellä just aiheuttaa sen poltteen

Jampsu sanoi:
eikös se just tarkoita sitä kun lihakseen tulee polte että se menee hapoille? ja maitohappohan siellä just aiheuttaa sen poltteen

Sitähän se tarkottaa. Tämä saadaan aikaan kun pidetään lyhyet palautukset sarjojen välissä. Voimailussa taas palautukset ovat pidempiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eiköhän tähänkin löytyisi vastaus tuolta jostain, mutta laiska kun on..

"Saako" tässä 2x6 penkissä tehdä muuta kun sen 2x6? Se tuntuu aika pieneltä toisto määrältä.

Voiko tehdä esim. lämmittelyn jälkeen toi 2x6 ja sitten pari kovaa kakkosta?

Norm. penkin jälkeen tulee tietysti apuliikkeet.

Tiilisukassa sanoi:
Eiköhän tähänkin löytyisi vastaus tuolta jostain, mutta laiska kun on..

"Saako" tässä 2x6 penkissä tehdä muuta kun sen 2x6? Se tuntuu aika pieneltä toisto määrältä.

Voiko tehdä esim. lämmittelyn jälkeen toi 2x6 ja sitten pari kovaa kakkosta?

Norm. penkin jälkeen tulee tietysti apuliikkeet.

Ei. Ideana on tehdä vain 2x6 ja lisätä malmia seuraavalla viikolla.

Tiilisukassa sanoi:
Entäs apuliikkeet, voiko niillä ikään kuin täydentää? Teen penkin jälkeen rinnalle, vinonpenkin kp:eillä ja flyisit.

Toi tosiaan tuntuu aika vähältä määrältä, mutta kai se on pakko uskoa.

Apuliikket normaalisti mukana.

nyt on tapahtunu ihme hyppäys muutomana viikkona on noussu noi sarjat ihan kummallisesti eli ihan yht äkkiä lähteny nousuun jätin yhen sarjan vinopenkkiä pois ja oon tehny apuliikkeet kevyemmin siitäkö se vois johtua eli nyt teen
2x6 penkkiä
2x8 vinopenkkiä (ennen 3x8)
2x8 vinopenkkiä kp

Jampsu sanoi:
nyt on tapahtunu ihme hyppäys muutomana viikkona on noussu noi sarjat ihan kummallisesti eli ihan yht äkkiä lähteny nousuun jätin yhen sarjan vinopenkkiä pois ja oon tehny apuliikkeet kevyemmin siitäkö se vois johtua eli nyt teen
2x6 penkkiä
2x8 vinopenkkiä (ennen 3x8)
2x8 vinopenkkiä kp
Systeemi tahtoo toimia niin, että välillä menee muutama viikko samoilla painoilla ja sitten menee taas muutamia viikkoja korotuksilla.

mulla se muutamia viikkoja on ollu n. pari kuukautta ettei ole tapahtunu kummempaa muutosta mutta nyt kahen- kolmenviikon aikana on ruvennu tuntumaan kevyeltä :worship:

Jampsu sanoi:
mulla se muutamia viikkoja on ollu n. pari kuukautta ettei ole tapahtunu kummempaa muutosta mutta nyt kahen- kolmenviikon aikana on ruvennu tuntumaan kevyeltä :worship:
2kk jumitus ei oo vielä mitään ihmeellistä, väkisinhän se jumii jossain vaiheessa. hyvä että nyt kulkee.

Ajattelin ottaa tämän 2x6 systeemin sovellettuna kaikkiin lihasryhmiin :) Eli jokaisen lihasryhmän (Rinta, selkä etc..) pääliike tehään voimatyylisesti tällä

Rinta: Penkki
Selkä: Kulmasoutu
Jalat: Kyykky
Hauikset: En tee, koska siitä tulee vaan xiittailua.
Ojentajat: Ranskalainen punnerrus
Olkapäät: Pystypunnerrus

Eli ekaksi taotaan tuolla tavoin ja loppuun tehdää vielä 6-7 sarjaa body -tyylistä treeniä. Esim 2 liikettä, rintapäivänä esim. vinopena + flyesit. Mielestäni tällätavoin voisi tuloshakuisesti kasvattaa nimeomaan sitä maximi voimaa, sekä samalla hommata lisää pihviä...

Katotaan kuin käy..

Suositut

Back
Ylös Bottom