Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eikö se alun perin menny että jos saat ekassa sarjassa esim 5 toistoa sen 6 sijaan niin silloin lasketaan painoa toiseen sarjaan 2,5kg?

Mies847 sanoi:
Eikö se alun perin menny että jos saat ekassa sarjassa esim 5 toistoa sen 6 sijaan niin silloin lasketaan painoa toiseen sarjaan 2,5kg?
Aina kun menee 2x6 lisätään painoa jolla sitten tehdään niin pitkään että taas menee 2x6 jne jne jne

Juha1 sanoi:
Aina kun menee 2x6 lisätään painoa jolla sitten tehdään niin pitkään että taas menee 2x6 jne jne jne
Tietysti lisätään kun saa sen 2x6. Tarkoitan nyt tilannetta jossa ekassa sarjassa EI saada kuutta toistoa, silloinhan toiseen sarjaan pitää tiputtaa painoa se 2,5kg ja seuraavalla kerralla yrittää uudestaan 2x6 samalla painolla mikä oli käytössä ensimmäisessä sarjassa. Ymmärrätkö nyt mitä tarkotan?

Mies847 sanoi:
Tietysti lisätään kun saa sen 2x6. Tarkoitan nyt tilannetta jossa ekassa sarjassa EI saada kuutta toistoa, silloinhan toiseen sarjaan pitää tiputtaa painoa se 2,5kg ja seuraavalla kerralla yrittää uudestaan 2x6 samalla painolla mikä oli käytössä ensimmäisessä sarjassa. Ymmärrätkö nyt mitä tarkotan?

Muistaakseni se tehtiin juuri nuin.Eli kun saa esim.80kg 5 toistoa 6 sijasta, niin sitten laittaa toiseen sarjaan painoa 77.5kg ja yrittää tehdä sillä 6 toistoa.

Ja sitten seuraavalla kerralla kun on rintapäivä, niin yrittää saada sillä 80kg 2*6 ja jos menee, niin sitten ens kerralla 82.5kg tankoon kylmää rautaa.

hernekeppi sanoi:
Muistaakseni se tehtiin juuri nuin.Eli kun saa esim.80kg 5 toistoa 6 sijasta, niin sitten laittaa toiseen sarjaan painoa 77.5kg ja yrittää tehdä sillä 6 toistoa.

Ja sitten seuraavalla kerralla kun on rintapäivä, niin yrittää saada sillä 80kg 2*6 ja jos menee, niin sitten ens kerralla 82.5kg tankoon kylmää rautaa.
Löytyihän sitä toinenkin joka muistaa saman jutun etten omiani muistele :hyper:

jaki_ sanoi:
Haluasin ottaa 2x6 penkkipunnerruksen mukaan ohjelmaani, joka on nyt:
Ma: jalat
Ti: ojentajat (kapee pena 2*6??),hauis
Ke:lepo
To: Selkä
Pe:lepo
La: Rinta, Olkapää (2*6 systeemi sisällytetään tähän)
Su: lepo

Miten tuosta sitten soveltaisi? Tekisinkö MA ja To 2x6 penan vai hä?
Tällätavalla pistäisin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mies847 sanoi:
Ei pidä

Ainakaan muistaakseni :)

Siis jos ekalla tulee vain vitonen, niin tiputetaan toiseen sarjaan 2,5kg ja sillä sitten kutonen. Seuraavalla viikolla taas siitä painosta uutta yritystä, millä tuli vitonen. Jos tekee samalla, kusee systeemi, koska todennäköisesti sarjasta tulisi 5 ja 4 toistoa, se ei käy päinsä, tarkoitus on tehä kutosia.

Tollain kuten Mike sano, niin mulla toimi(mutta toimi myös toisella tavalla). Ja kaiken järjen mukaan toimii muillakin, jos on toimiakseen.
Tein kylläkin niin lyhyen aikaa, että en ole oikea henkilö kommentoimaan.

Yeti sanoi:
Niin onko sen siis oltava juuri toi 2.5kg eikö esim. 3 tai 2kg ole hyvä??

Siis ton korotuksen vai? Eiköhän 2 tai 3kg kelpaa myös, mutta en ainakaan itse ole koskaan törmännyt saleilla kilon tai puolentoista läpysköihin. Aina ne on ollut näitä 1,25kg levyjä.

Miten paljon teillä muuten on eroa kapean ja normaalipenkin painoissa noita kutosia tehdessä? Mulla on kapeen penkin painot n. 90% normaalipenkin painoista.

detox666 sanoi:
Siis ton korotuksen vai? Eiköhän 2 tai 3kg kelpaa myös, mutta en ainakaan itse ole koskaan törmännyt saleilla kilon tai puolentoista läpysköihin. Aina ne on ollut näitä 1,25kg levyjä.

Miten paljon teillä muuten on eroa kapean ja normaalipenkin painoissa noita kutosia tehdessä? Mulla on kapeen penkin painot n. 90% normaalipenkin painoista.

Niin just tohon korotukseen. No tällä salilla missä mä käyn pienimmät yksittäiset painolevyt on 1kg. Mulla on tossa kapeassa ehkä jotain 6kg vähemmän ku normaalipenkissä, tällä hetkellä siis.

Suositut

Back
Ylös Bottom