Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moro, oon nyt jonkin aikaa 2x6 ohjelmaa tehny, toimii ihan hyvin ja kehitystä tullu ihan mukavasti mutta laiska kun olen enkä jaksais treenata ku pari kertaa viikossa ja jos johonkin pitäs keskittyä eli tässä tilanteesa penkkiin meinaa multa jäähä toi ala roppa eli pääosin jalat treenaamatta ja nyt kauhulla sitten mietin että kohta on kyllä varmaan tisseissä hirveesti voimaa ja kokoa mutta kun katsahdan alas huomaan järkytyksekseni laihat kynityt kanan kintut ja sit kaikki vaa urputtaa et on epäsymmetrinen että mikä avuksi?
Jep jep lähinnä tossa aattelin ett jos treenaa natikkana ja keskittyy vaan toho penkkii ni voiko ne jalat siinä ny ihan hirveesti jälkeen jäähä?No varmaankin se jalkojen treenaaminen siihen auttaisi.
Miksi haluut treenata pelkkää penkkiä? Siis tässähän saa sellasen käsityksen että käyt salilla kahesti viikossa ja teet pelkästään 2x6 penkkiä ja kotiin? :DJep jep lähinnä tossa aattelin ett jos treenaa natikkana ja keskittyy vaan toho penkkii ni voiko ne jalat siinä ny ihan hirveesti jälkeen jäähä?
Jep jep lähinnä tossa aattelin ett jos treenaa natikkana ja keskittyy vaan toho penkkii ni voiko ne jalat siinä ny ihan hirveesti jälkeen jäähä?
Tiistaille kyykky 2x6 ja perjantaille mave 2x6Elikkä ehdotuksia otetaan vastaan.
Juu, eiköhä tommone onnistu eli kiitokset näistä.tee vaikka tossa tiistaina 1x20 kyykky. jos ei jalkoja halua treenata niin yksi tollainen widowmakeri pitää kyllä ne ok kunnossa. otat siis painon jolla saat 12 toistoa mutta teet sillä 20. kuullostaa oudolta mutta kyllä se menee vaikka sarjassa saattaakin kestää useampi minuutti. ja joo toi on vittumainen sarja mutta niitä on yksi per viikko, jos ei siihen pysty kannattaa ehkä kokeilla jotain muuta lajia.
Heheh, siis jos jollain painolla saa 12 toistoa, ei sillä tehdä 20 toistoa vaikka miten tekisi tai hassulle kuulostaisi :D
Siis jos puhutaan nyt oikeasta 12 toiston max sarjasta, niin ei sitä kyllä millään pyhällä hengellä tai "vaan tekemällä" yhtä äkkiä loihdita 20 toiston sarjaksi.
Mä oon kanssa tuota ohjetta ihmetellyt. Mun mielestä paino jolla saa 12 toistoa niin se kolmastoista on sitten failure. Tietty jos sää räkittää välillä niin kyllähän sitä sitten saa lisää toistoja tehtyä.Heheh, siis jos jollain painolla saa 12 toistoa, ei sillä tehdä 20 toistoa vaikka miten tekisi tai hassulle kuulostaisi :D
Siis jos puhutaan nyt oikeasta 12 toiston max sarjasta, niin ei sitä kyllä millään pyhällä hengellä tai "vaan tekemällä" yhtä äkkiä loihdita 20 toiston sarjaksi.
Mä oon kanssa tuota ohjetta ihmetellyt. Mun mielestä paino jolla saa 12 toistoa niin se kolmastoista on sitten failure. Tietty jos sää räkittää välillä niin kyllähän sitä sitten saa lisää toistoja tehtyä.
Heheh, siis jos jollain painolla saa 12 toistoa, ei sillä tehdä 20 toistoa vaikka miten tekisi tai hassulle kuulostaisi :D