Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Mitä palautuminen tykkää 3x kovasta mavesta viikkoon? Itse en uskaltais lähteä koittamaan

Miksi kukaan tekisi 3 kovaa mavea viikkoon? Varmasti vetää kropan tukkoon, ainakin tavan salireenaajalla. Henk.koht teen normi maven maanantaisin ja sjmv jalkapäivänä torstaisin noille lagaaville takajaloille (pienemmillä romuilla ja pidemmillä sarjoilla).

Ensimmäinen viesti tännne, joten heipparallaa vaan :D

2x6 systeemillä mennään. Kysymys on sopiiko kulmasoutu tangolla samalle päivälle maven kanssa? Samana päivänä myös pystypunnerrus ja viparit, penkki noin neljän päivän välein (jos oikein tukossa, turha mennä tekemään.)

Miten tätä 2x6 olisi fiksuinta vetää jos treenaan 2 ja 3 jakoiset viikossa? eli siis ma,ti kaks jakonen läpi ja pe-su 3 jakoinen. Rinta treenit sattuis tiistaille ja perjantaille. Otanko tuon 2x6 tiistaille kun treenaan enemmän voimapainotteisesti? entä miten treenaisin rintaa perjantaisin, penkkiä ei ainakaan kannata ottaa?

Miten tätä 2x6 olisi fiksuinta vetää jos treenaan 2 ja 3 jakoiset viikossa? eli siis ma,ti kaks jakonen läpi ja pe-su 3 jakoinen. Rinta treenit sattuis tiistaille ja perjantaille. Otanko tuon 2x6 tiistaille kun treenaan enemmän voimapainotteisesti? entä miten treenaisin rintaa perjantaisin, penkkiä ei ainakaan kannata ottaa?

Tee perjantaina rinnalle vaikka käsipainopenkkiä/-vinopenkkiä pidemmillä sarjoilla. Vaikka jotain ristitaljaa tai flyesejä lisäksi.

pikasta apua kaipaisin

voisko joku auttaa mua? mite tää 2x6 pitäs tehä? samalla painolla niin että saa justii 2x6? vai ensin jollain painolla millä saa just sen 6 ja tiputtaa että saajjust sen 6? ite oon tehny ny kerran 6x110 ja sitte 6x100 (kummatkin tuli justiin ja justiin), että oonko treenannu väärin ja vinkkiä mite pitäs tehä.

Tarkoitus on tehdä kerran viikossa 2x6 penkissä ja siihen päälle apuliikkeet (vaikka vinopenkki käsipainoilla/dippiä/ranskalaista punnerrusta/pushdownia jne) Noilla sun sarjoilla voisit vaikka alottaa 2x6x95 ja nostella siitä 2,5kg viikossa. Se eka treeni tuntuu luultavasti todella kevyeltä, mut ei sillä väliä. On hyvä vaan varsinki aluksi, jos jää toistoja "varastoon."

Miken mallin mukaan viikon toinen penkkitreeni koostuu kapeasta penkistä ja ojentajia vahvistavista liikkeistä.

Mulla tää systeemi ei oikeen ottanu tuulta alle (mulle tuntuu volyymi toimivan paremmin), joten en sitä kauaa tehnytkään, mutta selaa ketjua taaksepäin, niin löydät lisää infoa tolla järjestelmällä saaduista tuloksista. Pieni oma-aloitteisuus ei olis tässäkään asiassa huono juttu...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miten tän 2x6 penkkiohjelman sais parhaiten sovellettua tähän Hulkin voimapainotteiseen kehonrakennusohjelmaan?

Reidet, kädet, vatsa (4-6)
1.Etukyykky 2x
2.Reisikoukistus maaten 3x
3.Jalkaprässi 2x
4.Ranskalainen 2x
5.Hauiskääntö kulmatangolla 2x
6.Vatsarutistus koneessa 2x

Selkä, rinta, olkapäät, pohkeet (4-6)
1.Mave 2x
2.Vinopenkki 2x
3.Leuat myötäotteella 2x
4.Pystypunnerrus kp 2x
5.Takaolkapääsoutu 2x
6.Dippi 2x
7.Pohkeet seisten 4x

Reidet, kädet, kyljet (6-10)
1.Etukyykky 2x
2.Reisikoukistus maaten 3x
3.Jalkaprässi 2x
4.Taljapunnerrus 2x
5.Hauiskääntö kp 2x
6.Kylkirutistus smithissä 2x

Selkä, rinta, olkapäät, pohkeet (6-10)
1.Yhden käden soutu kp 2x
2.Vinopenkki 2x
3.Leuat myötäotteella 2x
4.Vipunostot sivuille 2x
5.Takaolkapääsoutu 2x
6.Dippi 2x
7.Pohkeet istuen 4x

On saatettu kysyä ennenkin mutta itse en vastausta löytänyt. Eli mitä eroa on salipenkillä ja kisapenkillä kun puhutaan RAW penkistä?

On saatettu kysyä ennenkin mutta itse en vastausta löytänyt. Eli mitä eroa on salipenkillä ja kisapenkillä kun puhutaan RAW penkistä?

Kisapenkissä on siihen tarkoitetut säännöt. Yksinkertaistetusti pysäytys rinnalla, perse ei saa nousta penkistä ja liitosta riippuen jalkapohjat kauttaaltaan lattiassa. Varusteina raw penkissä sallitaan nostovyö ja rannesiteet.

Oon vetänyt nyt n. 5 viikkoa tätä 2x6, sarjapainot noussut 50 --> 60. Tänään tein siis 60 ja ekalla sarjalla sain vain 4.. laskin seuraavaan 5kg ja tein kutosen. Laitanko seuraavalla kerralla taas 60 vai 57.5kg.
Pahoittelut tullut varmaan tämä jo monta kertaa täällä, mutta on jäänyt epäselväksi jos joutuu pudottamaan 5kg, toiseen sarjaan niin laitetaanko seuraavalla kerralla sama paino kuin ekassa?

Toimisko 2jakoseen ohjelmaan (rinta ojentaja olkapää etujalat /selkä haba takareidet pohkeet) tehdä 2kertaa viikkoon 2x6penkki ja 2x8vinopenkki käsipainoilla ja sen lisäks pushdownia taljassa 3x12 ja rintaa ristikkäistaljassa 3x15?

Kyynärpäät ei millään kestä ranskalaisia tai skullcrushereita, korvaanko dipillä vai taljapushdownilla? Ja mites muuten, onko vaikka kärpäsien rintapäivälle lisääminen plussaa vai miinusta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom