Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Manuel sanoi:
Muillakin on näköjään penkki homma aika henkinen :D Ei sitä tajua, mikä siinä liikkeessä on niin erikoista. Jos se menee hyvin, niin on tosi tyytyväinen ja päinvastoin. Ne tulokset tosiaan saattaa joskus pompata tai laskea hyvinkin paljon. Esim. mulla just 2x6:sessa kerran hienosti meni edellisviikolla 90 kg:lla ja seuraavalla kerralla 92,5:llä hikinen kolmonen, vaikka ei tosiaan ollut mitään taudinpoikastakaan ja muutenkaan normaalia kummempi fiilis.

Kun treenataan tuloshakuisesti, niin silloin päivän syömisetkin vaikuttavat kovasti saavutettuun tulokseen. Jos ei ole hiilaria koneessa, niin voi tuloskin olla reippaasti pienempi.

Hitto.Kehitys vähän tyssännyt nytten taas.Ohjelma toimi aluksi todella hyvin.pääsin nopeasti 75kg.Sain sillä jo parisen viikkoa sitten 1x6 ja 1x5, sitten seuraavalla viikolla meni jälleen 1x6 ja 1x5, mutta tänään meni vain hikisesti 1x5 ja sitten tiputin 72,5kg ja sillä hikinen 6.Mutta pakko jatkaa tätä.kai se kohta alkaa taas nousemaan :thumbs:

Toimiskohan tää miken penkki ilman kapeeta penkkiä, kun mulla on rinta ja ojentajat samassa treenissä (jako on työntö/veto/jalat)?

nimim. penkin sarjapainot noussu 8kk:ssa alle 10kg ja nyt vituttaa :lol2:

yajo sanoi:
Toimiskohan tää miken penkki ilman kapeeta penkkiä, kun mulla on rinta ja ojentajat samassa treenissä (jako on työntö/veto/jalat)?

Mun ohjelma on 2 jakonen 4-5 päivän kierrolla ja mää ainakin teen ekassa kierrossa miken penkin 2x6, ja sit toisessa kierrossa vinopenkin (siis 4-5 päivän päästä) ja sitten taas tavallisen miken penkin (4-5 päivän päästä).
Ja koska teen ojentajat eri päivinä kun rintalihakset niin en tee ollenkaan kapeeta penkkiä ja toistaseks tulos on noussu aina sen 2,5kg. (Tosin Miken penkki treeniä on takana vasta 3 treeniä, eli tulos noussu 5kg)

Itsekin olen innostunut kokeilemaan tätä 2x6-treeniä ja hyvin on potkinut. Alla on nyt 4 viikkoa ja tulokset ovat seuraavanlaiset:
etukyykky 2x6x80kg -> tänään 2x6x100kg
penkki 2x6x100 -> nyt 2x6x110kg

Penkissä olen siis nostanut 2,5kg/viikko (jos siis 2x6 menee) ja etukyykyssä 5kg/vko. Ei voi todeta kuin, että hyvin potkii!!!

A2J sanoi:
Mun ohjelma on 2 jakonen...
Ok. Eli toimii näinkin. Kiitti infosta!

nevalainen sanoi:
etukyykky 2x6x80kg -> tänään 2x6x100kg
w00t?!? Pitää ottaa 2x6 kyykyssäkin, tosin takakyykyssä. Hyvää kehitystä sulla :rock: Pistän joskus parin kk:n jälkeen infoa miten on toiminu penkissä ja kyykyssä.

Tämä voi olla vain mun horinoita, mutta jotenkin tuntuis että kyykky on niin eri liike kuin penkki. Kyykyssä voi vetää kunnon rest-pausella mikä taas penkissä ei oikein toimi. Eli ainakin mulla meni niin, että muutama viikko meni kivasti ja painot nousi kun otti ns. tyhjät pois, mutta tämän jälkeen jo pari ekaa toistoa oli kova suoritus, sitten loput kauheella raivolla ja etureidet huusi armoa (vaikka tein leveämmällä asennolla voimanostotyyliin). Tämä sitten kun toistui joka kerta (+ vielä etukyykyt 2x6 systeemillä päälle) niin en tiedä tuliko joku tulehdus reisiin mutta ihan ilman painojakin kyykkyyn mennessä etureidessä aivan polven yläpuolella tuntuu kipua. Tämä helpottaa lämmittelemällä ja venyttelemällä jolloin kyykkyä voi edelleen tehdä, teen tosin kevyemmällä systeemillä nykyään.

uudestaan pitää kokeilla miken 2x6 systeemiä kun sillä aikanaan sai kehitys hyvin, valitettavasti menin vetämään koko systeemin perseelleen ku lisäsin rauta turhan innokkaasti.... mutta nyt mitä sanotte seuraavasta

Maanantai:

penkki 2x6
vinopenkki kp 2x8
viparit rinnalle 3x12

Tiistai: Jalat,pohkeet&olkapäät normaalisti

Keskiviikko: lepo

Torstai:
kapea/lattia... jne 2x6
ranskalainen 2x8
ojentajapunnerrus niskantakaa 3x12
hauiskääntö tanko 3x10
hauiskääntö kp 3x12

Perjantai: selkä normaalisti

pååtta sanoi:
uudestaan pitää kokeilla miken 2x6 systeemiä kun sillä aikanaan sai kehitys hyvin, valitettavasti menin vetämään koko systeemin perseelleen ku lisäsin rauta turhan innokkaasti.... mutta nyt mitä sanotte seuraavasta

Maanantai:

penkki 2x6
vinopenkki kp 2x8
viparit rinnalle 3x12

Keskiviikko: lepo

Torstai:
kapea/lattia... jne 2x6
ranskalainen 2x8
ojentajapunnerrus niskantakaa 3x12
hauiskääntö tanko 3x10
hauiskääntö kp 3x12

Perjantai: selkä normaalisti

Tein viime syksynä plussakaloreilla erittäin hyvin tuloksin aika lailla tuollaisella jaolla ja liikkeetkin aika lähellä.

Su: Rinta, Olkapäät, Hauis

penkki 2 x 6
vinopenkki kp 3 x 8-10
flyes 3 x 10-12

Ma: lepo

Ti: lepo

Ke: Selkä, ojentajat

dippi 2 x 6
ranskalainen 3 x 8-10
pushdown 3 x 10-12

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
pååtta sanoi:

Maanantai:

penkki 2x6
vinopenkki kp 2x8
viparit rinnalle 3x12

...

Siirtäisin olkapäät maanantaille. Tapparallakin näyttäisi olevan rinta+olkapäät samana päivänä, vaikka vain rintaliikkeet oli mainittu tuossa postauksessa.

Billy sanoi:
Siirtäisin olkapäät maanantaille. Tapparallakin näyttäisi olevan rinta+olkapäät samana päivänä, vaikka vain rintaliikkeet oli mainittu tuossa postauksessa.

ok, vois siirtää ja katsoo mitä tapahtuu...vieköhän rintatreeni vaan miten tehoja olkapäätreenistä?

Eipä tuntunut toimivan minulla. Alussa vaikutti hyvältä kun tuli uusi sarjaennätys, mutta siihen yhteen se sitten jäi ja 5 viikon paikallaan junnaamisen jälkeen tehty maksimikokeilu epäonnistui surkeasti.

jarze sanoi:
:offtopic: kuinkas Mike pena kulkee nykyään? ootko tehnyt vielä itte tota 2x6 sydeemiä?
Enpä pahemmin ole penkkaillut kun ei paikat ole kestänyt. Aloitin tosin 2x6 sydeemin tuossa vähän aikaa sitten ja 3 treenissä joka kerta 2,5kg lisää.

Mike sanoi:
Enpä pahemmin ole penkkaillut kun ei paikat ole kestänyt. Aloitin tosin 2x6 sydeemin tuossa vähän aikaa sitten ja 3 treenissä joka kerta 2,5kg lisää.
paljoko oli 2x6:ssa malmia?vai onko liian henk. koht kysymys? :D

Tein tänään just tuota 2x6 ja osasin valita juuri sellaiset painot joilla sain just ton tarvittavan määrän toistoja tehtyä(toiseen sarjaan piti laittaa marilyn mansonin mobscene taustalle huutamaan että sai tarpeeksi kovan tsempin päälle:)), ensi kerralla sitten laitetaan 2,5 kilon kiekot lisää tankoon rautaa :kuola:

Suositut

Back
Ylös Bottom