Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Täällä on kyykkypainot noussu parin kuukauden sisään (treenitauon jälkeen) 2x6 - 60kg -> 2x6 - 90kg ja tuntuu menevän vieläkin ylöspäin. Hiukkasen on hidastanut vanha lievä polvivamma, mutta ei ihmeempää muuten.
Penkissä 2x6 - 55kg -> 2x6 - 77,5kg (ja huomenna 2x6 - 80kg :))

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kaipailin tuossa jo aiemmin esimerkkiä mutta kukaan ei suostunut paljastamaan harjoitusohjelmaansa:D.
Eli kun saan tämän G6:n pois jaloista niin kokeilen tätä mutta koska en ole mikään velho näissä asioissa niin voisiko porukka laittaa liikkeet ja toistot näkyville miten tätä ohjelmaa soveltavat ja reenaavat?
Penkkimaksimia ajattelin nostatella ja kun kerran tämä lihaakin tuo niin mikä etten kokeilisi kunhan joku vain tökkää tuon ohjelman kanssa oikeaan suuntaan :)

Täällä on kyykkypainot noussu parin kuukauden sisään (treenitauon jälkeen) 2x6 - 60kg -> 2x6 - 90kg ja tuntuu menevän vieläkin ylöspäin. Hiukkasen on hidastanut vanha lievä polvivamma, mutta ei ihmeempää muuten.
Penkissä 2x6 - 55kg -> 2x6 - 77,5kg (ja huomenna 2x6 - 80kg :))
ootko kerran viikkoon tehny tolla 2x6 vai useemmin?

Hyvin toiminu tämä penkissä! Noin ~puoltoista kuukautta tehny ja sarjapainot noussu 2x6 (57kg) ja tänään meni 2x6 (67.5).

Ps. Syyslomaan asti reenaillaan tuolla, sarjapainoiks testitään se 70kg ja makseilla 85kg! :puntti:

Meikäläinen on treenannu kaksjakosella (4 treenipäivää/vko) tota 2x6:sta seuraavasti:

Ma: Jalat, rinta, hauikset, vatsat
Ti: Selkä, olkapäät, ojentajat
To: Jalat, rinta, hauikset, vatsat
Pe: Selkä, olkapäät, ojentajat

Selostan penkkiosuuden kerta se kiinnostaa. Elikkäs, maanantaina 2x6 penkkiä ja 3x8-10 vinopenkkiä käsipainoilla. Mike on neuvonu ottamaan ojentajat kolmen päivän päästä penkkipäivästä, mutta en muuttanut alkuperäistä (omaa) ohjelmaa ja lisäsin tuon 2x6:sen sinne suoraan mukaan, siksi ojentajat heti tiistaina.
Jep, eli tiistaina on otettu 3x10-12 kapeeta penkkiä ja päälle ranskalaista mutkatangolla. Tuo kapee penkki on ollu mukava ärsyke edellisen päivän rintatreenin päälle, joten kannattaa kokeilla sopiiko itelle. Mulle sopii, mutta venyttelyjen ja lämmittelyjen kanssa pitää olla todella huolellinen. Ja tosiaan, esiväsytän yleensä ojentajia taljapunnerruksella ja kerään latsit täyteen verta ylätaljassa ennen kovia sarjoja, joten tuntuman saa osumaan sinne minne pitääkin. Ylätalja toimii todella hyvin penkin apuna, saa huomattavaa vakautta nostoon.

Torstai: penkki 2x6 ja sama rumba, kuin maanantaina. Toiminut tähän asti hyvin ja
perjantaina tiistain ojentajapäivä raskaampana, koska edessä on viikonlopun lepo ja palautuminen. Perjantaina on otettu tiukkaa 3x8 lattiapenkkiä, ranskalaista ja siihen päälle heiluteltu köysissä taljalla viimeset mehut pois ojentajista. Niin ja tosiaan, se noston vaikeus on minulla ollu aina heikoissa ojentajissa. Rinnassa on ollut voimaa, mutta loppunosto on jäänyt vajaaksi ojentajien takia.
Huoh, mitä satuilua.

PS. Nyt tajusin sanoa, että älä kopioi tuota ohjelmaa suoraan, vaan rakenna itelles sopiva ja odottele minua viisaampien neuvoja. Pääasia on että kokeilet mikä tuntuu omassa (rintalihassa/ojentajassa) kropassa toimivan.

montako kertaa viikossa voi tän tehä ennenkun rupee ylikunto tulee? 3-4 kertaa viikos?

ymmärsinkö oikein että jos ma menee 2x6 80kg niin sitten ke lisätään 82,5kg ja jos se menee niin sitten vaik pe 85kg? eli 2,5kg lisää seuraavaan treeni kertaan vai sillain että viikossa lisätään 2,5kg ja sitten seuraavalla viikolla taas 2,5kg

Zone-sarja -42%
Omasta mielestä 2krt viikossa alkaa olemaan jo siinä rajoilla, että ehtii palautua.

Eli jos teet maanantaina vaikka 2x6 80kg ja menee, sitten jos keskiviikkona seuraava penkki reeni, niin laitat 2,5kg lisää. Eli aina, kun tuo 2x6 menee niin 2,5kg lisää seuraavaan kertaan.

Omasta mielestä 2krt viikossa alkaa olemaan jo siinä rajoilla, että ehtii palautua.

Eli jos teet maanantaina vaikka 2x6 80kg ja menee, sitten jos keskiviikkona seuraava penkki reeni, niin laitat 2,5kg lisää. Eli aina, kun tuo 2x6 menee niin 2,5kg lisää seuraavaan kertaan.
selevä

Oon tehny allaolevalla ohjelmalla nyt reilun kuukauden ja ajattelin alkaa tekee tätä 2x6 systeemiä. Penkissä olen vaihdellut kuukauden aikana viikoittain 3x8, 6x8, 4x10 ja 4x12. Eli olisko vielä järkevää alottaa 2x6 ja miten kannattas tohon ohjelmaan sijoittaa? Varmaan 60 kilolla voisin alotella... Ja tästä viikosta lähtien toistot 6-8.

Ti
Penkki leveällä otteella
Ylätalja 3x8-12
Viparit taakse 3x8-12
Hauis tangolla 3x8-12
Hauis kp 2x8-12
Olankohautukset tangolla 3x8-12
Kiertäjänkalvosimet 2x15

To
Penkki keskileveällä otteella
Kyykky 4x8-12
Suorinjaloin maastaveto 4x8-12
Kulmasoutu tangolla 3x8-12
Viparit sivuille 3x8-12
Vatsaa & kylkiä 3x8-12

La
Penkki kapealla otteella
Ylätalja 3x8-12
Viparit taakse 3x8-12
Hammerkäännöt 3x8-12
Kiertäjänkalvosimet 2x15

Su
Maastaveto 3x5
Viparit sivuille 3x8-12
Kevyttä pumppailua ojentajille taljassa 3x15
Vatsaa & kylkiä 3x8-12

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oon tehny allaolevalla ohjelmalla nyt reilun kuukauden ja ajattelin alkaa tekee tätä 2x6 systeemiä. Penkissä olen vaihdellut kuukauden aikana viikoittain 3x8, 6x8, 4x10 ja 4x12. Eli olisko vielä järkevää alottaa 2x6 ja miten kannattas tohon ohjelmaan sijoittaa? Varmaan 60 kilolla voisin alotella... Ja tästä viikosta lähtien toistot 6-8.

Ti
Penkki leveällä otteella
Ylätalja 3x8-12
Viparit taakse 3x8-12
Hauis tangolla 3x8-12
Hauis kp 2x8-12
Kiertäjänkalvosimet 2x15

To
Penkki keskileveällä otteella
Kyykky 4x8-12
Suorinjaloin maastaveto 4x8-12
Viparit sivuille 3x8-12
Vatsaa & kylkiä 3x8-12

La
Penkki kapealla otteella
Ylätalja 3x8-12
Viparit taakse 3x8-12
Hammerkäännöt 3x8-12
Kiertäjänkalvosimet 2x15

Su
Maastaveto 3x5
Viparit sivuille 3x8-12
Kevyttä pumppailua ojentajille taljassa 3x15
Vatsaa & kylkiä 3x8-12

Hmm?

sori jos on jo kysytty mutta kysyn kuitenkin. onko liikaa jos tekee arskan g6:sta 2x6 tyylillä? tuleeko ylikunto, aloitin noin 3-4kk sitten reenaan ja olen nyt vaihtamassa hieman ohjelmaa mutta 1-jakoisissa pysytään. vai onko joku variaatio parempi esim. kerran viikossa tekee tuolla 3x10 systeemillä ja kaksi kertaa viikossa tuolla 2x6 systeemillä?

Heräs tällänen mielenkiintonen ajatus, että pystyiskö tätä soveltamaan leuanvedossa. Siis laittaa sen verran lisäpainoa, että jaksaa tehdä ton 2x6 :) Onko kellään kokemusta.. Tässä varmasti kehittyy lisäpainoilla se maksimi, mutta mites kehittyykös tässä hyvin leukojen maksimi vai kannattasko sitä reenata iha normi metodeilla esim. Twenty pull-ups changlella??

sori jos on jo kysytty mutta kysyn kuitenkin. onko liikaa jos tekee arskan g6:sta 2x6 tyylillä? tuleeko ylikunto, aloitin noin 3-4kk sitten reenaan ja olen nyt vaihtamassa hieman ohjelmaa mutta 1-jakoisissa pysytään. vai onko joku variaatio parempi esim. kerran viikossa tekee tuolla 3x10 systeemillä ja kaksi kertaa viikossa tuolla 2x6 systeemillä?

Tämä voisi kyllä toimia, muttei varmasti kaikissa liikkeissä. Ite aattelin ainakin penkkiin ottaa tän elikkä maanantaina 2x6 keskiviikkona ja perjantaina 3x10. Tai sitten ihan niinkun iso arska sanoo :worship:

Kovii tuloksii tullu ko tosa lueskelin.. Ihan mielenkiinnosta kyselisin et millais toi massapuoli on kehittyny (kunnon ruokavalio tietysti mukana) , ko itsellä on toi massa se ensisijanen juttu? Toki tulospuolikin on tärkeää.. ::rock:

Tänää alotin 60 kilolla, meni sopivasti. Aloitin samalla uuden 2-jakoisen ohjelman (TI, TO, LA ja SU) jonka nappasin tuolta aloittelijoiden FAQ -threadissa. Kun tekee penkin 2x6 systeemillä niin tartteeko mun lisätä mitään apuliikkeitä mitä täällä oon lueskellu? Kun tossa ohjelmassahan on valmiina vinopenkkiä, vipareita jne. Eli onko hyvä jos vain iskee penkkiin 2x6? Jos haluaisin ojentajille tehdä lattiapenkkiä niin tekisinkö 2x6 periaatteella? Menneen kuukauden painoin menemään toistoalueella 8-12 joten seuraava kuukausi mennään muiden liikkeiden osalta 6-8.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom