Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tehty aikalailla kerran tai kakskertaa viikossa, lienee suosituimmat. Mä oon tehnyt ainakin myös kolme kertaa viikkoon ja hyväksi havainnut.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
3x viikkoon on kylllä helvetin raskas imo.
Ite teen tänään maanantaina 2x6 pena ja 2x8 vinopena kp:lla.
Torstaina sitten 2x6 pena, ei muuta.
Maanantaina ojentajat ja Pe.
Tiistaisin olkapäät.

En tiedä miten tässä ohjelmassa toimii 3x/vko, mutta eipä tuo nyt "Helvetin raskasta" ole. Varsinkin jos ei sitten tee mitään apuliikkeitä niin tulee sellanen 6 sarjaa rinnalle viikossa = helvetin raskasta? en usko.

En tiedä miten tässä ohjelmassa toimii 3x/vko, mutta eipä tuo nyt "Helvetin raskasta" ole. Varsinkin jos ei sitten tee mitään apuliikkeitä niin tulee sellanen 6 sarjaa rinnalle viikossa = helvetin raskasta? en usko.
Kokeile sitten. :rolleyes:
Ja kyllä ite ainakin teen apuliikkeitä..pelkkä penkki on vähän.. :david:

ps. Muista vielä, että olkapäät ja ojentajat pitää reenata.

Kokeile sitten. :rolleyes:
Ja kyllä ite ainakin teen apuliikkeitä..pelkkä penkki on vähän.. :david:

ps. Muista vielä, että olkapäät ja ojentajat pitää reenata.

No itseasiassa viimeiset kuukaudet olen tehnyt 3-5x viikossa (5x voimakaudella) penkkiä enkä ole kokenut siinä yhtikäs mitään ongelmia, eikä itseasiassa ole ollut edes helvetin rankkaa. Riippuu niin paljon kuinka monta työsarjaa etc. tulee per treeni.

Pelkän penkin tekeminen rintaliikkeenä/ yläkropan työntävänä liikkeenä ei ole mitenkään :david: , aina voi tehdä eri oteleveyksillä ja olkapäät ja ojentajat treenautuu kyllä penkissäkin :rolleyes:. Että mitä jos jättäisit tommoset halveksuvat kommentit jos et edes tiedä mistä puhut? :rolleyes: Itse ainakaan harvemmin jaksan mitään apuliikkeitä edes tehdä, rakentaa vaan treenisessiot maven, kyykyn ja penkin ja muiden "isojen" liikkeiden ympärille niin ei voi hirveästi edes mennä metsään.

Ja vielä kommentoidakseni tuota omaa "jakoasi", jos nyt oikein ymmärsin (todella sekavasti kirjoitettu) treenaat tähän tyyliin

MA: 2x6 pena ja 2x8 vinopena kplla + ojentajat
TI: Olkapäät
TO: 2x6 pena
PE: Ojentajat

On turha valittaa, että 3x viikossa tehtävän penkkaamisen olevan raskasta yläkropalle kun itse treenaat tolla tyylillä. Viimeistellään vielä posti lempihymiölläsi:david:

Zone-sarja -42%
Aikas huonon näkönen toi sun ohjelma. Mites jalat ja selkä? Ei välttämättä kannata tulla huutelemaa ton ohjelman kanssa sun tietämyksestä kehonrakennuksee.

Aikas huonon näkönen toi sun ohjelma. Mites jalat ja selkä? Ei välttämättä kannata tulla huutelemaa ton ohjelman kanssa sun tietämyksestä kehonrakennuksee.
Luultavasti tossa Carnilla oli vaan penkissä rasittuvien lihasten osalta ohjelma, eikä treeniohjelma kokonaisuudessaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kun 2x6-systeemi toimii muissakin liikkeissä kun penkissä, millainen olisi sitten 2x6 perustuva ohjelma (lähinnä 1-jakoista ajattelin) ?
Itse yritin jotain tälläista väkertää:

Ma
kyykky 2x6
penkki 2x6
soutu 2x6

Ke
mave 2x6
pystyp. 2x6
leuat kapealla otteella x2/jokin hauisliike?

Pe
kyykky 2x6
penkki 2x6
soutu 2x6

Maveen lisäystä 5 kg/kerta ja muihin tuo 2,5 kg ja aloituspainot olisi kevyehköt.
Eli,miltä näyttää?:rolleyes:
Penkkiin ja soutuun 5 kg joka viikko vähän epäilyttää mutta jos täällä jotkut penkkaa kolmekin kertaa tällä/vko,niin...

No voihan tuota ohjelmaa vetää vähän aikaa painoja lisäillen mutta vähä epäilyttää monkako kuukautta mahtaa toimia toi....

Ensinnäkin progressiota tulee aika paljo kun kaikkien liikkeiden painoja lisätään ja toiseks ei ihan natu ohjelma ole toi Maken 2x6 pitkällä aikavälillä. Välillä vois olla hyvä keventää ja muuttaa sarjapituuksia että sais uutta ärsykettä. Nää vaan ihan mun mutuja ;)

Joo itsekin kyllä katoin että aika raskaaltahan tuo näyttää.Oon nyt pari kk tehnyt Starting Strenghtiä ja kehitys sillä ohjelmalla alkaa vedellä viimeisiään.Olen ollut todella tyytyväinen SS-tuloksiin ja tän olis tarkoitus olla vähän niin kuin samantyylinen,mutta kevennetty ohjelma,jos kehitys lähtis näin taas rullaamaan.
Eli 3x5->2x6 (mave 1x5?)
Kyykyt 3x->2x/vko
ja juu, kevyitä viikkoja tietenkin mukaan myös.
Mulla siis nousee Starting Strenghtillä penkki,soutu ja varsinkin mave vielä hyvin,mutta kyykyt ja p-p alkaa tehdä tosi tiukkaa.
Tiedä sitten miten paljon 2x6 ja 3x5 pitemmän ajan kuluessa toisistaan eroaa,tuntuis ainakin että vähän kevyempi 2x6 olis?

Tosiaan, maastaveto ja kyykkyhän ei sinne selkään/jalkoihin mitenkään sun omasta mielestä ota :) Luetaas nyt äijät postit ekaks kunnolla, enneku ruvetaan aukoo päitä :curs:

Mun puolesta voitte joka kerta kitkutella katkutella hauista taljassa ja tehä pystypunnerruskoneella 5x20 ja pecdecciä niin helvetisti kun vaan sielu sietää, itse vaan suosin muutamaa, raskasta perusliikettä jolla tehään tuhoa koko kroppaan. :thumbs: ja pahoittelut :offtopic:

Suositut

Back
Ylös Bottom