Deleted member 61600
Tehty aikalailla kerran tai kakskertaa viikossa, lienee suosituimmat. Mä oon tehnyt ainakin myös kolme kertaa viikkoon ja hyväksi havainnut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selvä, mites jos tekee 3x viikkoon, ni kannattaako ottaa vinopenkkiä edes?Tehty aikalailla kerran tai kakskertaa viikossa, lienee suosituimmat. Mä oon tehnyt ainakin myös kolme kertaa viikkoon ja hyväksi havainnut.
Selvä, mites jos tekee 3x viikkoon, ni kannattaako ottaa vinopenkkiä edes?
Kokeile sitten.En tiedä miten tässä ohjelmassa toimii 3x/vko, mutta eipä tuo nyt "Helvetin raskasta" ole. Varsinkin jos ei sitten tee mitään apuliikkeitä niin tulee sellanen 6 sarjaa rinnalle viikossa = helvetin raskasta? en usko.
Kokeile sitten.
Ja kyllä ite ainakin teen apuliikkeitä..pelkkä penkki on vähän..
ps. Muista vielä, että olkapäät ja ojentajat pitää reenata.
Luultavasti tossa Carnilla oli vaan penkissä rasittuvien lihasten osalta ohjelma, eikä treeniohjelma kokonaisuudessaan.Aikas huonon näkönen toi sun ohjelma. Mites jalat ja selkä? Ei välttämättä kannata tulla huutelemaa ton ohjelman kanssa sun tietämyksestä kehonrakennuksee.
Paitsi, että selkä on tärkeässä roolissa penkissä...
Aikas huonon näkönen toi sun ohjelma. Mites jalat ja selkä? Ei välttämättä kannata tulla huutelemaa ton ohjelman kanssa sun tietämyksestä kehonrakennuksee.
Itse tullut jonkin verran tehtyä, ja kyllähän sitä painoa saa latoa pikkuhiljaa lisää, eli ainakin voimaa tullut.onko kukaan kokeillut tätä 2x6 treeniä kyykkyyn ja miten on toiminut?