Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tästä Miken 2x6 systeemistä - jos ekalla kerralla painolla X ei tule ekassa sarjassa 6 toistoa, mutta seuraavassa sarjassa 5 kilon pudotuksella painolla Y (Y=X-5kg) tulee 6 toistoa, niin onko seuraavalla kerralla tavoitteena saada taas painolla X 2x6 vai painolla Y 2x6? Thanks:)

Itse pudottaisin X:n tai X-5kg, ettet junnaisi jumissa ihan heti samoissa painoissa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Dodii tätä 2x6 threadia seuranneena ajattelin lähteä kokeilemaan, jos sais vaikka liikkeisiin uutta puhtia. Varsinkin siihen kuuluisaan penkkii, joka on pysähtyny paikolleen, eikä tahdo edetä millää. Samalla ajattelin kokeilla muissakin liikkeissä 2x6, jos sais muihinkin liikkeisiin lisää puhtia. Katsotaan kuinka käy. Ens viikon vielä painan vanhaan malliin läpi ja sit lähetää uusin tuulin liikenteeseen toivoen, että saa kehityksen etenemään.

Dodii tätä 2x6 threadia seuranneena ajattelin lähteä kokeilemaan, jos sais vaikka liikkeisiin uutta puhtia. Varsinkin siihen kuuluisaan penkkii, joka on pysähtyny paikolleen, eikä tahdo edetä millää. Samalla ajattelin kokeilla muissakin liikkeissä 2x6, jos sais muihinkin liikkeisiin lisää puhtia. Katsotaan kuinka käy. Ens viikon vielä painan vanhaan malliin läpi ja sit lähetää uusin tuulin liikenteeseen toivoen, että saa kehityksen etenemään.

Sen verran täytyy masentaa että jos penkkisi on jo pidempään junnannut paikallaan, niin ainut syy miksi tämä "ohjelma" toisi siihen puhtia on tämän tuoma treenin vähentäminen. Toinen vaihtoehto on että olet treenannut aina pitkillä sarjoilla failureen, silloinkin tämä voisi auttaa.

Mutta jos voimaa haluat niin käyppä tuolla voimailu puolella, siellä on neuvot voiman hankinaan.

Vittu. Olen tehnyt tätä systeemiä noin parin viikon ajan, alotin 60 kilosta ja oon päässy 67,5 kiloon. Käytössä 2-jakoinen ohjelma eli penkki + vinopena kahdesti viikossa. Lauantaina oli sarjapainojen korotus tuohon 67,5 kiloon, sain ekassa sarjassa 4 toistoa ja tiputin toiseen sarjaan 5 kiloa pois ja sain 6 toistoa. Tänään oli taas penkki, laitoin 67,5kg tankoon ja sain 5 toistoa -> laskin taas 5 kiloa ja sain 6 toistoa. Eli kun joutuu toiseen sarjaan pudottamaan painoa niin pitääkö seuraavalla kerralla tehdä sarjat sillä painolla jolla ei ensimmäisessä sarjassa tullut täysiä vai sillä toisessa sarjassa 5 kiloa kevyemmällä painolla, eli tässä tapauksessa 62,5 kilolla?

Sen verran täytyy masentaa että jos penkkisi on jo pidempään junnannut paikallaan, niin ainut syy miksi tämä "ohjelma" toisi siihen puhtia on tämän tuoma treenin vähentäminen. Toinen vaihtoehto on että olet treenannut aina pitkillä sarjoilla failureen, silloinkin tämä voisi auttaa.

Mutta jos voimaa haluat niin käyppä tuolla voimailu puolella, siellä on neuvot voiman hankinaan.

Vaihtelua kyllä on ollu treeneissä, lyhyempiä ja pidempiä sarjoja. Voihan olla hyvin paljon mahdollista, että treenin vähentäminen tällä kohdalla auttaa. Tosiaan täytyypä käydä vielä katsastamassa tuolla voimailu puolella.

Zone-sarja -42%
Eilen penkissä nousi 2x6 92,5kg, hyvä fiilis tuli. Joskus 1,5v sitten viimeksi kokeillut makseja niin silloin nousi 105kg. Mut nyt tullut treenattua 9kk paremmin kun tuli Espooseen muutettua, niin toivottavasti jotain kehitystäkin tapahtunut.

No ens viikolla 95kg tankoon, sit voi ehkä jo tehdä tiukkaakin

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mulla ei toiminut kuin pari kuukautta sen jælkeen kehitys pysæhtyi eli ei kannata jatkaa minusta sen jælkeen enææn kun kehitys pysæhtyy...minæ tyhmæ junnasin puoli vuotta silti ja tulostaso ei kehittynyt mihinkææn

Mulla ei toiminut kuin pari kuukautta sen jælkeen kehitys pysæhtyi eli ei kannata jatkaa minusta sen jælkeen enææn kun kehitys pysæhtyy...minæ tyhmæ junnasin puoli vuotta silti ja tulostaso ei kehittynyt mihinkææn

Jees! Aina pitää tehdä johtopäätöksiä, mikäli kehitys pysähtyy. Itse tässä on pikkuhiljaa siirrytty käsipainojen pariin normipentistä:D Jahka pääsen kässäreissä niin pitkälle, että alkaa kehitys tuottamaan vaikeuksia, niin varmaankin tullaan takaisin penkin pariin.

On kyllä toiminut ihan hyvin :) Kohta noussu 10kg sarjapainot.. Tänään tuli vedettyä 82,5kg 2x6.. En vaan tiedä et pitäskö seuraavaksi laittaa tankoon 85kg tai pitää lepo/kevyt viikko ja sit kierto alusta.. Toisaalta tekis mieli kokeilla ensi viikolla tulisiko se 2x6 85kg.. Jos se tulee, nii sit ainaki sen jälkee pidän kevyen viikon.. :whip:

Täällä on monet jo kysellyt siitä että millasella ohjelmalla tätä kannattas tehä, siis mitä muita liikkeitä. Niin tehkää joku viisas sellanen ohjelma missä olis ainakin penkki tällä systeemillä ja laittakaahan liikkeetkin siihen, JOS VAAN VIITSITTE..

Niin ja pystyykö kun mulla on käytössä nyt arnoldin g6 niin aattelin ottaa siihen tän penkki systeemin 2x6. Kannattaako sitä tehä siinä joka päivä vai???

Viimeksi muokattu:
Tuli viimeksi tehtyä penkissä 1x6 85kg ja sit toisessa sarjassa ei tullu ku nelonen.. Oon tehny tät ny neljä viikkoo ja aattelin et pitäskö pitää kevyt/lepo seuraava viikko vai jatkaa samaa mallii ja koittaa seuraaval kerraal 2x6 85kg ? :david:

ens kerral menee varmasti 2x6

Suositut

Back
Ylös Bottom