Miken 2x6 systeemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pååtta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En nyt enään löytänyt tuolta alummasta tätä kysymystä nii esitän uudelleen. Eli millainen lämmitys penkissä ennen tuota 2x6 systeemiä? Ja kannattaako ottaa vaikka lattiapenkki toiselle päivällä ettei kahta kertaa penkkiä viikossa?

Kiitos jo etukäteen

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
En nyt enään löytänyt tuolta alummasta tätä kysymystä nii esitän uudelleen. Eli millainen lämmitys penkissä ennen tuota 2x6 systeemiä? Ja kannattaako ottaa vaikka lattiapenkki toiselle päivällä ettei kahta kertaa penkkiä viikossa?

Kiitos jo etukäteen

Penkissä 2x6 systeemissä kannattaa tehdä lämmittely 2-3 sarjalla ja 4-8 toistoilla kevyillä painoilla kuiteskin jokaiseen lämmittely sarjaan hieman painoja lisäämällä.

Itse kyllä suosittelen tuota lattiapenkin tekoa raskailla painoilla toisena päivänä, mutta varmistaja on hyvä olla olemassa ettei jää painojen alle.

Harvoin näkee lattiapenkkiä tehtävän saleilla missä itse olen käynyt tekemässä. Enemmän on näkynyt porukkaa jotka tekevät normaali penkkiä kapealla otteella toisena päivänä.

Olen tehnyt penkkiä 3x10 ja jos menee yli niin malmia tankoon ensi kerralla mutta ymmärränkö nyt oikein kun väitän että tuo käyttämäni metodi on enemmän "body" hakuinen ja miken ohjelma taas "voima"?
Miten suuri ero noissa on käytännössä body- tyylin kannalta kun tuo voimapuoli ei ole se mitä itse haluan mutta ei siitä haittaakaan ole:).
Tämä ainakin ottaa mukavasti rintalihaksiin jotta jos tuo miken oma kasvattaa samalla tavalla MUTTA myös nostaa maximia nopeammin kun tuo käyttämäni ohjelma ei sitä tunnu tekevän.

Olen tehnyt penkkiä 3x10 ja jos menee yli niin malmia tankoon ensi kerralla mutta ymmärränkö nyt oikein kun väitän että tuo käyttämäni metodi on enemmän "body" hakuinen ja miken ohjelma taas "voima"?
Miten suuri ero noissa on käytännössä body- tyylin kannalta kun tuo voimapuoli ei ole se mitä itse haluan mutta ei siitä haittaakaan ole:).
Tämä ainakin ottaa mukavasti rintalihaksiin jotta jos tuo miken oma kasvattaa samalla tavalla MUTTA myös nostaa maximia nopeammin kun tuo käyttämäni ohjelma ei sitä tunnu tekevän.
oisin quotennu mikee jos oisin löytäny, mutta tässä ketjussa tais joskus sanoo et lihaa tarttu myös tolla ihan hyvin ja samalla myös voimaa. toi 4-6 toistoohan on just vähäc niiq voiman ja massan välissä. huonosti sanottu, mutta tajusit varmaan pointin :) kumpaakin tarttuu. kannattaa pysyä siinä 8-10 toistoissa jos haluat pelkkää lihasmassaa.

:feikkiedit: elysee juotuna ;)

Tai sitte kannattaa vaihdella tota toistomäärää. Ei ole voimista pois, jos välillä tekee pidempää sarjaa esim. kympin luokkaa tai massalta pois tekemällä välil lyhkäsempää vaikka kutosesta alaspäin.
Semmosta kompromissia ny ei oikeestaa olekkaa et jos ajatellaa et ykkösellä tulee voimaa ja kympillä massaa ni teempä vitosia ni saan molempia :D Oisha se hienoo ku näin ois.

Jup, ymmärrän mitä ajatte takaa ja en koe mitään pakottavaa tarvetta vaihtaa menetelmääni sillä nykyinen sopii minulle MUTTA mielenkiinnosta kyselin että siitä kuitenkin ollaan samaa mieltä että tuo miken ohjelma parantaa maximia nopeammin niin jos se tuottaisi massaakin yhtä paljon kuin nykyinen metodini niin voisin sitten vaihtaa penkin tuohon ja ottaa maximiakin ylöspäin samalla vaivalla :)

Kyllä mä ainakin tein eikä siitä mitään haittaa ainakaan ollut, kun pikkasen eri kohtaa lihaksessa aktivoi vinopena kuin tasapena. Mutta kässäripenkkiä ei kannata tehä IMO.

Perusteluja? Ajattelin itse tehdä MA tuon 2x6 pena + 3x8 vinopena ja TO 3x10 kässäripenkin..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Reeni taustaa about puolisen vuotta. Ekat kolme kuukautta 3-jakoisella ja melko huonolla menestyksellä, viimeiset 3kk SS:llä ja kehitys ollut seuravaa:
Sarjapainot

Kyykky 50kg->110kg
Mave 70kg->107,5kg
Penkki 40kg->60kg
Kulmasoutu 40kg->62,5kg

Otin 2-jakoisen ohjelman jota kävin tänään ekaa kertaa vielä hieman kipeänä kokeilemassa, tein ainoostaa pari sarjaa kyykkyä ja penkkiä, ei sujunut. Ohjelmassa penkkiä on kerran viikkoon ja ajattelin tehdä tällä 2x6 systeemillä. Nyt ongelma on se, että penkin sarjapainot ovat olleet samana jo jonkin aikaa. Eli kunhan tästä tokenen ja voimat on entisellään niin iskenkö edelleen 60kg vai laskenko sen verran, että saan 2x6 ja siitä 2,5kg lisäyksellä ylöspäin?

No ei se käsipainopenkki ole niin hyvä rintaliikkeeksi kuin tangolla tehtynä. Kässäreillä saa stabiloida aika kovasti ja siinä myös olkapäät tuppaavat olemaan enemmän rasituksella, josta tosin ei haittaa ole. Ihan massaliike sekin on, mutta jos nyt haluaa keskittyä mahdollisimman paljon rintaan vinopenkissä, niin silloin mieluusti tanko.

Tangolla saa myös turvallisemman venytyksen isommilla painoilla.

Perusteluja? Ajattelin itse tehdä MA tuon 2x6 pena + 3x8 vinopena ja TO 3x10 kässäripenkin..

No ihanku mua kiinostas mitä sä teet torstaisin? Mun pointti oli että ei sen normaalipenkin perään enää tota kässäripenkkiä samana päivänä vaan perään ton vinopenkin voi tehä ihan huoleta...Kässäripenkkihän on paras rintafileliike, ainakin tuntumaltaan. Te vaan nyt ymmärsitte väärin.

[E] Niin, ja kyllä, teen itekkin torstaina kässäripenkin.

Mulla aina penkki ollut se mistä tökkii. Oon tehny vaikka minkälaista ja missään ei kehitystä tullut. Nyt kuukausi sitten alotin miken 2x6 systeemin. sarjapainot nousseet 10kg ja max 15kg :D ja kehitykselle ei näytä tulevan stoppia! suosittelen lämpimästi

Zone-sarja -42%
Kertokaas vielä lisää kaikki millasia kehityksiä ootte tällä saavuttanu ja vaikkapa painon kehitys siihen samaan syssyyn samalla aikavälillä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom