Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En nyt enään löytänyt tuolta alummasta tätä kysymystä nii esitän uudelleen. Eli millainen lämmitys penkissä ennen tuota 2x6 systeemiä? Ja kannattaako ottaa vaikka lattiapenkki toiselle päivällä ettei kahta kertaa penkkiä viikossa?
Kiitos jo etukäteen
oisin quotennu mikee jos oisin löytäny, mutta tässä ketjussa tais joskus sanoo et lihaa tarttu myös tolla ihan hyvin ja samalla myös voimaa. toi 4-6 toistoohan on just vähäc niiq voiman ja massan välissä. huonosti sanottu, mutta tajusit varmaan pointin kumpaakin tarttuu. kannattaa pysyä siinä 8-10 toistoissa jos haluat pelkkää lihasmassaa.Olen tehnyt penkkiä 3x10 ja jos menee yli niin malmia tankoon ensi kerralla mutta ymmärränkö nyt oikein kun väitän että tuo käyttämäni metodi on enemmän "body" hakuinen ja miken ohjelma taas "voima"?
Miten suuri ero noissa on käytännössä body- tyylin kannalta kun tuo voimapuoli ei ole se mitä itse haluan mutta ei siitä haittaakaan ole.
Tämä ainakin ottaa mukavasti rintalihaksiin jotta jos tuo miken oma kasvattaa samalla tavalla MUTTA myös nostaa maximia nopeammin kun tuo käyttämäni ohjelma ei sitä tunnu tekevän.
Onko viisasta tehdä 2x6 penkkin perään 3x8 vinopenkkiä?
Kyllä mä ainakin tein eikä siitä mitään haittaa ainakaan ollut, kun pikkasen eri kohtaa lihaksessa aktivoi vinopena kuin tasapena. Mutta kässäripenkkiä ei kannata tehä IMO.
Haha, mäkin kaipaan perusteluja!! ;)Kyllä mä ainakin tein eikä siitä mitään haittaa ainakaan ollut, kun pikkasen eri kohtaa lihaksessa aktivoi vinopena kuin tasapena. Mutta kässäripenkkiä ei kannata tehä IMO.
Perusteluja? Ajattelin itse tehdä MA tuon 2x6 pena + 3x8 vinopena ja TO 3x10 kässäripenkin..
Itsellä paino tippunut 1kg. 10kg noussut sarjapainot 1kk aikana ja 15kg max tulos.Kertokaas vielä lisää kaikki millasia kehityksiä ootte tällä saavuttanu ja vaikkapa painon kehitys siihen samaan syssyyn samalla aikavälillä?
Kertokaas vielä lisää kaikki millasia kehityksiä ootte tällä saavuttanu ja vaikkapa painon kehitys siihen samaan syssyyn samalla aikavälillä?