Miken 2*6 lyhyt oppimäärä. 20vko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kalimero
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
kun tässä nyt on miettinyt kaikkien valitusta ja ihmettelyä tästä hommasta. niin itse uskon siihen jos henkilö a on saanut penkissä vaikkapa ykkösen 100kg. niin se henkilö a saa 20vko jakson jälkeen varmasti tuolla miken systeemillä 150kg. ja natuna. jos pystyy noudattamaan ohjeita ja treeni maittaa kuppia enemmän. nyt ei puhuta siis oman painon noususta vain tuloksista. oma painokin tietysti nousee.

Kun olen tottunut tekemään ojentajat ja rinnat ja olkapäät samana päivänä, niin mitenköhän tuon 2x6 -ohjelman tähän sitten ymppäisi.

Eli normaalisti tulee tehtyä penkki, ranskalainen punnerrus, vinopenkki käsipainoilla, ylätaljaa ojentajille, vipareita, pystypunnerrus ja taljaa rinnalle. Eli pitäisikö minun tehdä esim. 2x6 ohjelman mukaisesti pelkästään penkkiä, vai kaikkia liikkeitä?

Eri päiville en ole rintaa ja ojentajia jakamassa, koska olen saanut hyvin kehitystä nykyisellä ohjelmallani, enkä nää syytä tehdä radikaaleja muutoksia.

PRIEST sanoi:
kun tässä nyt on miettinyt kaikkien valitusta ja ihmettelyä tästä hommasta. niin itse uskon siihen jos henkilö a on saanut penkissä vaikkapa ykkösen 100kg. niin se henkilö a saa 20vko jakson jälkeen varmasti tuolla miken systeemillä 150kg. ja natuna. jos pystyy noudattamaan ohjeita ja treeni maittaa kuppia enemmän. nyt ei puhuta siis oman painon noususta vain tuloksista. oma painokin tietysti nousee.
:hyper: Siis 20vko:ssa ykkönen 100 --> 150 ? ja natuna ? ja tekemällä tota 2*6 ? VARMASTI ? En usko....toi olis jo mieletöntä.

PRIEST sanoi:

Nyt et kyllä ole tosissasi...

on tuo aivan mahdollista mutta tarvii jo olla jonkin verran lahjoja punnerrus liikkeissä yleensäkin. mun ja monen muunkaan lahjoilla tuo ei onnistuisi.

SniffDaddy sanoi:
No, varmaan tuon joku pystyy tekemäänkin. Tuossa vaan annetaan ymmärtää että tuohon pystyisi kuka tahansa.

Näin minäkin sen tulkitsin ja siihen voin sanoa ihan suoraan että :anssi:

MoH sanoi:
Kun olen tottunut tekemään ojentajat ja rinnat ja olkapäät samana päivänä, niin mitenköhän tuon 2x6 -ohjelman tähän sitten ymppäisi.

Eli normaalisti tulee tehtyä penkki, ranskalainen punnerrus, vinopenkki käsipainoilla, ylätaljaa ojentajille, vipareita, pystypunnerrus ja taljaa rinnalle. Eli pitäisikö minun tehdä esim. 2x6 ohjelman mukaisesti pelkästään penkkiä, vai kaikkia liikkeitä?

Eri päiville en ole rintaa ja ojentajia jakamassa, koska olen saanut hyvin kehitystä nykyisellä ohjelmallani, enkä nää syytä tehdä radikaaleja muutoksia.
Teet vain ohjelmassasi 2x6 penkin osalta, perään sitten kaikki muut normaalisti.

100 --> 150 kommenttiin. Minähän nostin 120 --> 150(155 vähän myöhemmin vielä) täysin natuna ja aika oli 26 viikkoa. Diettasin vielä samalla. Jos olisin nostanut painoa ja aloitus olisi ollutkin 100kg, niin uskon että lähemmäs samaan olisin päässyt.

Niin, eihän sitä epäiltykään etteikö siihen 100 -> 150 kg päästäisi joissain tapauksissa. PRIESTin postista saa semmosen kuvan, että siinä onnistuu kuka vaan. On se nyt joka tapauksessa saatanallisen kova progressio lyhyessä ajassa.

PRIEST sanoi:

:anssi: Aattelepa ite... 50 kiloa maksimiin alle puolessa vuodessa. Itse hinkkasin kanssa tolla ohjelmalla jossain vaiheessa, ja ihan hyvin tuntui toimivan (toimi myös ryssäohjelmat tms.) ei siis mitään mullistavaa auringon alla. Kyllä joku lahjakas tollaisen kehityksen voi saada, mutta ei todellakaan jokainen nostelija.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
PRIEST sanoi:
Nyt tuli kyllä hiukan levoton uskomus. Hyvin, hyvin epätodennäköistähän tuo on, enkä itse sitä pidä edes mahdollisena.

Originally Posted by PRIEST

itse olen ton suorituksen tehny natuna paitsi 25vko.. vaatii vaan helvetinmoista reenaamista ja syömistä..lahjoa toi saattaa vaatiakki jonku verran.ja natuna porskuteena nytkin eteenpäin :thumbs:

Zissus:
Juupas,eipäs - kyllä,ei - musta,valkoinen... ja vappu on parempi kuin uusivuosi...
Totuus on kuitenkin, että kaveri otti 200 penkiltä, treenattuaan 20 viikkoa 2x6.
Onnittelut Kalimerolle ja Mikelle kans systeemin "isänä".
Hubaa seurata tätä vääntöä aiheesta mikä on mahdollista ja mikä ei ja kenelle ja millä metodilla.
200 on 200, nosti sen sitten treenattuaan 2*6:lla, WSB:llä, ryssällä tai bulgaarilla tai vaikka kaikkien edellisten yhdistelmällä.

aapuska sanoi:
Zissus:
Juupas,eipäs - kyllä,ei - musta,valkoinen... ja vappu on parempi kuin uusivuosi...
Totuus on kuitenkin, että kaveri otti 200 penkiltä, treenattuaan 20 viikkoa 2x6.
Onnittelut Kalimerolle ja Mikelle kans systeemin "isänä".
Hubaa seurata tätä vääntöä aiheesta mikä on mahdollista ja mikä ei ja kenelle ja millä metodilla.
200 on 200, nosti sen sitten treenattuaan 2*6:lla, WSB:llä, ryssällä tai bulgaarilla tai vaikka kaikkien edellisten yhdistelmällä.

200 on 200, nosti sen sitten Hc mälli päällä tai natuna....tätäkö tarkoitit ?

Mike sanoi:
Minähän en tuota systeemiä keksinyt. Apinoin sen joltain portsarilta Rantarockissa 1995. Alunperin tuo taitaa olla joku Weiderin sydeemi?

No anyway. Treadin otsikkona on Miken 2*6 lyhyt oppimäärä 20vko. Emmä väitäkkään, että täysin sun keksintös olis, mutta hyväksynet kuitenkin onnittelut. Sain kuiten käsityksen, että oot "coutsannu" tai ainakin tsempannu vieressä.
Jaahas:lle:
200 kiloa on todellakin 200 kiloa nosti sen sitten HC:mällissä tai luomuna. Ei se kilomäärä siitä muutu. Mä en jaksa alkaa inttämään kenenkään kanssa harjoittelumetodien paremmuudesta, käyttääkö joku mitä vai ei, vai syökö tonnikalaa ja raejuustoa sitruunapippurilla maustettuna vai onko paitanosto vai ei ja sattuko paita oleen IPF:n mukainen vai ei.
Kilo on kilo.

aapuska sanoi:
vai onko paitanosto vai ei ja sattuko paita oleen IPF:n mukainen vai ei.
Kilo on kilo.

:offtopic:
Anyway toi nyt on täysin paskaa.
Paitanosto ei ole lähelläkään raw nostoa, menetelmät paitanostoon on täysin toisenlaiset. Aika seppo saa olla, jos 200 kg on 200 kg vaikka tunkilla nostettuna.

makew sanoi:
Anyway toi nyt on täysin paskaa.
Paitanosto ei ole lähelläkään raw nostoa, menetelmät paitanostoon on täysin toisenlaiset. Aika seppo saa olla, jos 200 kg on 200 kg vaikka tunkilla nostettuna.

No ei hel... 200 kiloa on 200 kiloa ja metri on metri...
Väitinx mä, että edellämainitut olis vertailukelpoisia keskenään...EN!!!.
Pointtina vaan oli se, että kiistely näistä on yhtä turhaa kuin keskustelu sen venyvyydestä.
Toi 200 kiloinen, joka tän treadin aiheena on on hänen 200 kiloisensa RAW:na, piste !!!
Mä tiedän mitä mä nostan ilman paitaa ja mitä paidalla. Tiedän mitä nostan luomuna ja en tiedä mitä nostaisin kuurilla (enkä aio kokeilla). Kilot on ihan samoja kiloja. En aio pohtia päissäni kumpi on kovempi, mun paitanosto vai paidattanosto.

aapuska sanoi:
No ei hel... 200 kiloa on 200 kiloa ja metri on metri...
Väitinx mä, että edellämainitut olis vertailukelpoisia keskenään...EN!!!.
....

Mitä? Onko Poutiainen palannut kuninkuuslajin areenalle?

Berserker sanoi:
Mitä? Onko Poutiainen palannut kuninkuuslajin areenalle?

No Poutiaiselta toi varmaan vaikutti kun ittekin ton kirjoitamani tarkemmin lukaisin. (=pilkun käyttö äidinkielessä ja edellisten postaustensa yhdistäminen seuraaviin selkeästi / yleensä äidinkielen kirjallinen hallinta). No nyt kun varpailleni syystäkin tallattiin niin, pakko jatkaa.
Edellämainituilla en varmaankaan tarkoittanut kilon ja metrin vertailukelpoisuutta, vaan varustenostojen ja RAW-nostojen vertailukelpoisuutta (roinanostot erikseen). Eli moinen vertailu on mielestäni täysin turhaa. Kukin tempoo tyylillään ja eiköhän omat tulokset ole ne mitkä itselle jotakin merkitsee. Vertailun muihin voi tehdä kisoissa tai salilla ja silti voi vieläkin jossitella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom