Miken 2*6 lyhyt oppimäärä. 20vko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kalimero
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
MKM sanoi:
Olen edelleen kateellinen 200:n penkistä. Mutta on todettava, että vaikka 2x6 varmasti kelvollinen ohjelma onkin, niin kyllä varsin monella muullakin ohjelmalla 1.57 X oma paino penkataan (ja usein naturaalina). Täällä on jo käsitelty ohjelman vähempimerkityksellisiäkin yksityiskohtia, mutta kysymykseeni mahdollisesta lääkeaineiden käytöstä ei vielä ole vastattu.

Eihän niitä hormoneita sun muita myrkkyjä nyt vaan käytetty?
Mitä on väliä horkalla? Tulos nousi anyways. Itse tein samalla systeemillä natuna yli 2x omapaino tuloksen, eikö se osaltaan todista systeemin olevan pätevä?

MKM sanoi:
Olen edelleen kateellinen 200:n penkistä. Mutta on todettava, että vaikka 2x6 varmasti kelvollinen ohjelma onkin, niin kyllä varsin monella muullakin ohjelmalla 1.57 X oma paino penkataan (ja usein naturaalina). Täällä on jo käsitelty ohjelman vähempimerkityksellisiäkin yksityiskohtia, mutta kysymykseeni mahdollisesta lääkeaineiden käytöstä ei vielä ole vastattu.

:david:

On käytetty, käytetään ja tullaan käyttämään. Se on vakio. Muuttuja tässä oli ohjelma ja siitä johtuu saavutettu tulos. Verrattuna aikaisempaan horkkaa oli merkitttävästi vähemmän sekä ajallisesti että määrällisesti, juuri systeemin toimivuuden kokeilemisen takia.

2*6 systeemi on yksi parhaista treeneistä maksimin nostamiseen. Kaikki ketkä epäilevät (vieläkin) systeemin toimivuuttaniin koittakaa vaikka 10 viikon ajan.

Toi 2x6 systeemi toimii kyllä, periaatteessa aika lahjakas saa olla, että tolle suurinpiin lukuihin pääsee. Monet saa kyllä tolla tiettyyn rajaan asti hyviä tuloksia. Ilmeisesti Mike ei hirveesti pystypunnertelua harrastanut, kun teki tällä tyylillä?
Toisaalta pystyssä kulmassa oleva vinopenkki hoitaa osin pystypunnerruksen puoltakin.

Siistiä olisi kyllä nähdä, kehityskuvia tosta Kalimeron rintalihoista, jos jotain huono miehen kropasta voi hakea, niin rinta ja selkä ne taitaa kuitenkin olla?

makew sanoi:
Toi 2x6 systeemi toimii kyllä, periaatteessa aika lahjakas saa olla, että tolle suurinpiin lukuihin pääsee. Monet saa kyllä tolla tiettyyn rajaan asti hyviä tuloksia. Ilmeisesti Mike ei hirveesti pystypunnertelua harrastanut, kun teki tällä tyylillä?
Toisaalta pystyssä kulmassa oleva vinopenkki hoitaa osin pystypunnerruksen puoltakin.

Siistiä olisi kyllä nähdä, kehityskuvia tosta Kalimeron rintalihoista, jos jotain huono miehen kropasta voi hakea, niin rinta ja selkä ne taitaa kuitenkin olla?

Huono selkä?

MKM sanoi:

sehän riippuu aivan siitä omasta painosta paljonko se on, nuo kertoimet voi tunkea anukseen, jos nuita kertoimia ajattelee niin mikenkin 155kg on kovempi entä se 110kilosena otettu 220, mun mielestä kuitenkin tuo 220 on aivan eri planeetalta, joten aivan turha nuiden kans spekuloida IMO ja kalimeron 200penkki on tuon painoisena aivan eri entä jonku 90kiloisen n140kilon penkki, sun mielestä ne on varmaan yhtä kovia mutta ei se kyllä toisaalta mua vois vähempää kiinnostaakaan. itsekin olin kevyempänä suhteessa vahvempi monessakin liikkeessä mutta ei kyllä suhteet paljoa kiinnosta vaan se rautamäärä.

neutraali sanoi:
sehän riippuu aivan siitä omasta painosta paljonko se on, nuo kertoimet voi tunkea anukseen, jos nuita kertoimia ajattelee niin mikenkin 155kg on kovempi entä se 110kilosena otettu 220, mun mielestä kuitenkin tuo 220 on aivan eri planeetalta, joten aivan turha nuiden kans spekuloida IMO ja kalimeron 200penkki on tuon painoisena aivan eri entä jonku 90kiloisen n140kilon penkki, sun mielestä ne on varmaan yhtä kovia mutta ei se kyllä toisaalta mua vois vähempää kiinnostaakaan. itsekin olin kevyempänä suhteessa vahvempi monessakin liikkeessä mutta ei kyllä suhteet paljoa kiinnosta vaan se rautamäärä.

Tiedetään, tiedetään ja olen kanssasi osapuilleen samaa mieltä :love: . Tarkoituksenani olikin vaan tuoda edes jonkinlaista suhteellisuudentajua keskusteluun. Se kun on kuitenkin jokseenkin eri asia, jos vaikkapa 100 -kiloinen naturaali penkkaa 200 kiloa (2 X oma paino) kuin jos 127-kiloinen hormoninkäyttäjä (1.57 X oma paino) sen tekee. Eikös sen 200 kilon penkin pitäisi 127-kiloiselle horkkaajalle olla jokseenkin itsestäänselvyys? Se, että siihen pystyy, ei nähdäkseni vielä erityisemmin kerro ohjelman hyvyydestä. No, kuten Kalimero sittemmin kertoi, hän kuitenkin paransi tuloksiaan merkittävästi. Ja liian useinhan vertaillaankin muihin (geneettisempiin & horkallisempiin), eikä omaan tasoon & potentiaaliin, mikä olisi olennaisempaa. Mutta uskoisin kyllä, että kun 127-kiloinen lääkitty lihasvuori ei ole penkkiä tehnyt ja sen aloittaa, niin kyllä se 200 kiloa sieltä tulisi melkein ohjelmalla kuin ohjelmalla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
MKM sanoi:
Tiedetään, tiedetään ja olen kanssasi osapuilleen samaa mieltä :love: . Tarkoituksenani olikin vaan tuoda edes jonkinlaista suhteellisuudentajua keskusteluun. Se kun on kuitenkin jokseenkin eri asia, jos vaikkapa 100 -kiloinen naturaali penkkaa 200 kiloa (2 X oma paino) kuin jos 127-kiloinen hormoninkäyttäjä (1.57 X oma paino) sen tekee. Eikös sen 200 kilon penkin pitäisi 127-kiloiselle horkkaajalle olla jokseenkin itsestäänselvyys? Se, että siihen pystyy, ei nähdäkseni vielä erityisemmin kerro ohjelman hyvyydestä. No, kuten Kalimero sittemmin kertoi, hän kuitenkin paransi tuloksiaan merkittävästi. Ja liian useinhan vertaillaankin muihin (geneettisempiin & horkallisempiin), eikä omaan tasoon & potentiaaliin, mikä olisi olennaisempaa. Mutta uskoisin kyllä, että kun 127-kiloinen lääkitty lihasvuori ei ole penkkiä tehnyt ja sen aloittaa, niin kyllä se 200 kiloa sieltä tulisi melkein ohjelmalla kuin ohjelmalla.
No jopas onkin harvinaisen negatiivinen yksilö meillä tässä. Ymmartaako sina soomi? Se 200 tuli nyt tolla systeemillä. Mitä logiikkaa on semmoinen, että jonkun systeemin toimivuus pitää todistaa toisen systeemin toimimattomuudella?

Vittuako tässä ruveta wänkäämään, systeemi toimi ja sillä selvä! Todennkäköisesti tuo tulos olisi saatettu ottaa joillain toisellakin systeemillä, mutta näin tällä kertaa. :whip:

T:"systeemin käyttäjä" vaikkakin hieman omin tavoin modatulla ohjelmalla :)

Tuntuu toimivan! Systeemi lähti kokeiluun parin kaverin kanssa, katotaan mitä saadaan aikaiseksi.

Sen verran tosta kiistelystä, että sama tulos olis tullu muillakin ohjelmilla:

Varsinaisella voimanosto ohjelmalla olis varmaan tullu 200kg tai enempi, mutta mitenkäs lihasmassalle olis käyny, eikö voimanosto ole juuri maksimivoima hakuista eli kehonpaino kasvaa mahd. vähän ja tulos mahd. paljon, jotta saadaan kovia tuloksia painoon nähden.

Miken systeemillä sitten taas kieputaan voiman ja lihasmassan hankinnan rajoilla. Voimaa tulee hermotuksen ja lihasmassan lisäyksen myötä. Eikös kalimeron rintalihakset kasvanu? Eipä sillä etteikö Miken penkki tulokset olis ollu kovia painoon nähden.

Haukkukaa ny jos oli :anssi:

Erittäin hienoa kehitystä, noin lyhyessä ajasssa, ei voi muuta kun nostaa hattua.. :worship: ja unohda nyt ihmeessä ne puheet "lahjattomasta".

ps. Selkäkin on kovassa kunnossa :rock:

taitaa olla ihan optimi ratkaisu massan ja voiman väliltä tuo. moni vääntää naama punasena liian monta sarjaa, joten tekniikka kärsii ja maksimivoimaa ei tule. kyllähän se voima tarvitsee joskus myös sitä lihasta jota hermottaa, eli kutosen sarjat ei välttämättä ole hatusta heitettyjä.

kovassa kunnossa kalimero kyllä.

e. niin ja eksentrinen vaihe pidentää sarjan pituutta, vaikka toistoja ei ole kuin kuusi. toikin voi auttaa jotenkin massan kasvuun, toistojen silti pysyessä pienenä. tiedä häntä.

nevahood sanoi:
taitaa olla ihan optimi ratkaisu massan ja voiman väliltä tuo.

Jep samaa mieltä oon itsekkään ei tule tehtyä alle 6:n toiston sarjoja juuri koskaan, ja tulokset on nousseet ihan mukavasti, ja kai sitä lihaakin on jonkin verran tullut :) Mikehän on itse elävä esimerkki siitä kuinka tuolla ohjelmalla saa myös rintaan pihviä, ja hyviä tuloksia penkissä.

Aina on tehnyt mieli ottaa tämä miken 2x6 systeemi mukaan ohjelmaan.
Tällä hetkellä treenaan HST:llä ja en oikein keksi että mihin väliin nuo 2x6 treenit pistäisin :/ Sanokaa joku jotain vinekkejä ? :)

nCh sanoi:
Aina on tehnyt mieli ottaa tämä miken 2x6 systeemi mukaan ohjelmaan.
Tällä hetkellä treenaan HST:llä ja en oikein keksi että mihin väliin nuo 2x6 treenit pistäisin :/ Sanokaa joku jotain vinekkejä ? :)
no mikä sen estää, hinkkaat vaan sen penkin sillä 2x6, muina päivinä teet rinnalle jotain muuta hst:n mukaisesti.

Suositut

Back
Ylös Bottom