Miken 2*6 lyhyt oppimäärä. 20vko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kalimero
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mike sanoi:
Uskoisin että nuo merkit hermottaa ihan tarpeeksi kisoja varten.

Kaiketi se hermotus pitäisi sitten tehdä isommalla kuormalla kuin sillä, jolla voi tehdä viisi normaalitoistoa ja viimeisen pysäytyksellä. Lisäksi varmasti pitäisi muokata muutenkin ohjelmaa jollakin lailla esim. sarjojen ja toistojen suhteen. Tällöinhän kyseessä olisi hieman sellainen perinteisen mallinen "peruskausi ensin alle/maksimikausi kisavirityksineen päälle"-treenitsydeemi. Oletko sitten kokeillut itse/testannut jollakin pahaa-aavistamattomalla lihapalalla oppikirjan mukaista hermotusta vai mihin perustat uskosi?

Mike sanoi:
2x6 ohjelmaa toteutin noin 6 vuotta oli sitten kisat tai ei. Lähdin toteuttamaan tuota systeemiä kun sain 100 kilolla kutosen. Parhaimmillaan otin muistaakseni 195x6 ja koitimpa kerran 200 samaa ja sain 200x4.

Uskot siis tasaisen 2*6-tyylin tekemisen olevan parempi keino maksimivoiman kehittämisessä verrattuna ennen kilpailua otettavaan oppikirjan mukaiseen piikkaustyyliin, vaikka et ole jälkimmäistä kokeillut ollenkaan itse? Meniköhän tämä nyt ihan oikein?

Ei vaan Mike nosti kovia rautoja noin niin miksi riskeeraamaan niitä esim. kuukauden hermotus treenillä joka saattaa vaikka huonontaa tulosta(epätodennäköistä mutta mahdollista)?

Trifixion sanoi:
Uskot siis tasaisen 2*6-tyylin tekemisen olevan parempi keino maksimivoiman kehittämisessä verrattuna ennen kilpailua otettavan oppikirjan mukaisen piikkaustyyliin, vaikka et ole jälkimmäistä kokeillut ollenkaan itse? Meniköhän tämä nyt ihan oikein?
Uskon juu ihan kokemusten perusteella. Kovat kolmoset ovat tosi rasittavia kropalle ja koska isoissa romuissa riskialttuis kasvaa, niin pidin minimissä raskaat lyhyet sarjat. Jossitellahan aina voi, mutta koska tulokset nousi kokoajan, niin uskon tuon systeemin olevan todella toimiva. Enkä ole ainoa kenellä se on toiminut. On sinällään hassua että jos tulokset nousevat, niin haetaan jotenkin negatiivista asiasta ja jossitellaan että olisiko noussut vielä paremmin. Voidaan miettiä niinkin, että olisiko Kalimero nostanut 200 kiloa jos olisi tehnyt toisella systeemillä?

Mike sanoi:
Kaikinpuolin pitäisi pitää uusi penkkikoulu, sillä tekniikka on todella hyvällä mallilla ja sitä olisi hyvä näyttää aloittelijoille.

Pitaisitte ennemmin jonkun latsikoulun, latsien treenaaminen on kuitenkin aika lailla vaikeampaa kun rintalihasten ja suurimmalla osalla alottelijoista rintalihakset on myos suhteessa paremmassa kuosissa kun latsit.

- Latsiton

EDIT: Ja jos sellasen aiotte joskus pitaa niin mun nimen voi lisata listaan.

Arc sanoi:
Pitaisitte ennemmin jonkun latsikoulun, latsien treenaaminen on kuitenkin aika lailla vaikeampaa kun rintalihasten ja suurimmalla osalla alottelijoista rintalihakset on myos suhteessa paremmassa kuosissa kun latsit.

- Latsiton

EDIT: Ja jos sellasen aiotte joskus pitaa niin mun nimen voi lisata listaan.

Mikeeee !!!!!!

Latsikuvasarja kehiin !!! :rock: :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tekniikasta

itse nostan penkissä siten, että kyynerpäät leviävät sivuille noston aikana, pitäisikö niiden kulkea lähempänä kylkiä ja jos pitää kuinka kyseistä tekniikkaa kannattaisi harjoitella? vähentämällä painoja....ja pikkuhiljaa? vai?

Kyllä on loistava kehitys/hermottaminen tossa 20 viikossa. :thumbs:

Ja kyllä on tolkuttoman kokoinen mieskin, voi jeesus mitkä kyynervarret :D

Öö, tekikö Aki-setä nuo apuliikkeet minkälaisilla sarjoilla ja toistoilla? Vai onko tuo 2*6 myös apuliikkeissä megessä? En ko. treenimetodista tiedä kyllä juuri mitään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom