Mike kuntoon 10 viikossa thread.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Originally posted by Peetu
Aterian yhteydessä se nyt on helppo ymmärtää, mutta kun sanoit että otat sitä useasti päivässä, niin mitä käytät kyytipoikana?

Kyytipoikaa öljyn kanssa? Sinä harhaoppinen.

Täällä päin menee rypsi-/oliiviöljyt suoraan pullon suusta, sitä oppii aika nopeasti ottamaan sellaisen ~20g huikan, huomattavasti helpompaa kun ei tarvi aina olla sekoittelemassa rahkaan tai lusikoita liata.

Homma etenee ihan hyvin, paino pysyy siinä 98 tuntumassa ja kiristystä on tapahtunut. Jalkaosastosta saatte odotella kuvia niinkauan kuin elän, sitten kun ruumiinavauksessa patologi ottaa kuvat, niin joku hengissä oleva voi ne tänne postittaa.

latsit-valmennus-11.2.jpg

asian vierestä:
onkos noi tatskat kyynärvarsissa uudet (aiemmissa kuvissa ei näy)? oikean käden merkitys on selvä :kippis1: mutta mitä vasemmassa lukee?

Originally posted by Mike
Oliiviöljyä menee usea kerta päivässä ateroiden yhteydessä. Ihan mutu tuntumalla heittäisin että sulle riittää aamuisin 10-20g.
Öljy tasoittaa mukavasti verensokeria päivän mittaan otettuna, mikä on mun tapauksessa hyvä, koska välillä oli ongelmia imeytymisen tasaisuuden kanssa.
Mulla painoo 90 ja ajattelin tämän theadin innoittamana koittaa tuota oliiviöljyä. Mutta onko 1 ruokalusikallinen se riittävä annos meikäläiselle kerran päivässä ja mikä olis paras ajankohta yrittää niellä se?

mulla on marko savolaisen tekemä ruokavalio.siinä otetaan 4 kertaa päivässä 25ml hyviä rasvoja.1aterialla 25ml pellava öljyä,3aterialla 25ml kylmäpuristettua oliiviöljyä,5aterialla 25ml kylmäpuristettua oliiviöljyä,6aterialla 25ml pellava öljyä.eli tasaisesti otetaan päivän mittaan

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
5g

Ruokalusikallinen eli 15 ml oliiviöljyä taitaa painaa n. 15 g. Teelusikallinen eli 5 ml painaa n. 5 g.

Jaa-a, en tiedä asutko jenkeissä vai missä, mutta meillä täällä Tampereella vaaka näyttää edelleen ruokalusikalliselle 5g. Oletko sekoittanut ruokalusikan kauhaan?

No minäpä teen tarkistusmittauksen ja raportoin myöhemmin paljonko meilläpäin painaa ruokalusikallinen oliiviöljyä. Ruokalusikallinen on kai Tampereellakin 15 ml?

Originally posted by Hannibal
Ruokalusikallinen eli 15 ml oliiviöljyä taitaa painaa n. 15 g. Teelusikallinen eli 5 ml painaa n. 5 g.

No ei kyllä paina! Kokeilin äsken armeijan lusikka-haarukka-yhdistelmän lusikalla, joka on jo aikamoinen LAPIO ja sekin lusikallinen painoi vain 12g. Normaali ruokalusikka on kuitenkin aika paljon pienempi kuin tuo kokeilemani.

Kysymyshän on nyt siitä että käytetäänkö ruokalusikkaa vai ruokalusikkamittaa. Minunkin muistaakseni täysi ruokalusikkamitallinen on 15g. Jos muistan väärin niin juoksen Hämeenkadun päästä päähän alasti ja huudan että olin väärässä...

Originally posted by Jylli81
No ei kyllä paina! Kokeilin äsken armeijan lusikka-haarukka-yhdistelmän lusikalla, joka on jo aikamoinen LAPIO ja sekin lusikallinen painoi vain 12g. Normaali ruokalusikka on kuitenkin aika paljon pienempi kuin tuo kokeilemani.

Jos se Hannibal laskee ruokalusikkansakin siihen painoon mukaan. Mistä lie materiaalista se sitten on valmistettukaan. :)

Originally posted by Jortsu
Jos muistan väärin niin juoksen Hämeenkadun päästä päähän alasti ja huudan että olin väärässä...

Ja jos minä muistan väärin, haastan Miken penkkikisaan ilman paitaa ja hampaita heti kun Halleyn komeetta näyttäytyy seuraavan kerran, mikäli sattuu olemaan karkausvuosi...

Originally posted by strong
Jos se Hannibal laskee ruokalusikkansakin siihen painoon mukaan. Mistä lie materiaalista se sitten on valmistettukaan. :)

JJJJUUUURRRIII NNNNNNÄINNNNN!!! Mutta lopuksi vähennän laskimella yhteispainosta sen ruokislusikan painon ja jo on kumma jos ei sen jälkeen ole selvillä rypsärin paino ja ala kyykky kulkea. Kai sinäkin lasket tangon mukaan, kun teet ranskalaisia otsalta 150 kilolla?

ps. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom